10 Ekim 2009 Cumartesi

Domates Turşusu

Herkese mutlu hafta sonları diliyorum...
Özellikle et yemeklerinin yanına inanılmaz yakışan domates turşum:))
Malzemeler:
-4kg domates
-1/2kg süs biberi
-1 baş ezilmiş sarımsak
-tuz
-1/2 çay bardağı sıvıyağ
Hazırlanışı:Domatesleri yıkayıp rendeleyin (robotta çekilince sulu oluyor)
Biberleri yıkayıp baş kısımlarını kopartıp Kavanoza koyup rendelenmiş domates ve ezilmilmiş sarımsağı ekleyip karıştırın...
Tuzunuda ekleyip (tuz biraz fazla olacak) ağzını kapatın...
Yaklaşık 4gün günde iki defa karıştırın.
4.gün üzerine sıvıyağını ekleyip ağzını sıkıca kapatıp serin biryerde muhavaza edin....
Ortalama 20 gün sonra servise hazırdır:))
Afiyet Olsun...

30 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

kis geldi hazirliklar basladi,bulgur pilavinin yaninada cok yakisiyor,bir kasecik alsam tursularin olunca,ellerine saglik pembisim

cansudere dedi ki...

canım sanada mutlu hafta sonları .senin turşularına bayılıyorum . nekadar çok turşu tüketiyorsunuz maşallah diyeyim. ben hataylı olmama rağmen acıyı ve baharatı çok seven bır memlekette yaşamama rağmen acı yıyemıyorum . sevgiler ellerine saglık .

e.esma.albayrak dedi ki...

sos kıvamında sanırım ilk defa görüyorum ama eminim nefistir ellerine sağlık...
sevgiler..

armina dedi ki...

Hiç denemediğim bir tat ama tadı nefistir eminim, ellerine sağlık.

balböcükleri dedi ki...

bizde her sene yaparız.domates sosu deriz.çiğ köfte ve bulgur pilavıyla muhteşem olur

mutfaktakizaman dedi ki...

cookk seviyorum ama bi turlu tutturamiyorum canimm yaa:(ama ilk firsatta seninkini deniycem..ellerine saglik canimm eh artik yine tutturamassam kalkip sana gelicem bu gidisle:)))

Unknown dedi ki...

bu tarifini denemek isterim.ellerine saglık.

Unknown dedi ki...

Canım kışlıkların hepsi hazır elle
rine afiyetle yersiniz inşallah öptüm...

Adsız dedi ki...

Cok severim... Ellerine saglik canim, afiyet olsun.

Adsız dedi ki...

mmmhhh olsa da yesek nefis görünüyor canım..afiyetle yeyin inşAllah ..ellerine sağlık..

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

bende yaptım tüketmeye başladım bile süper oluyor.ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Bu turşu insanın iştahını daha açar inan çok canım çekti.
ellerine sağlık canım
öpüyorum.

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

görüntüsü bu kadar güzelse tadı kimbilir nasıldır ellerine sağlık canım sevgiler

Aysultan... dedi ki...

Canım bayılırım:)
acı acı nasıl güzel yenir ohhh :)
ellerine sağlık pembe tadım:)
öpüyorummm

yesildomates dedi ki...

offf miss gbi görünüyo..
ellerine sağlık..
bulgur pilavınlan birlikte pek severim..:)
öpüyorum..
sevgiler...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Turşunuz iştahımı kabarttı nefis görünüyor ellerinize sağlık...
Sevgiler...

pelince dedi ki...

Aslıcım böyle sos şeklinde ilk kez gördüm,lezzetini merak ettim şimdi.. ellerine sağlık..

mutlu pazarlar c...

belgin kıral dedi ki...

Canım ellerine sağlık, kış boyu ne güzel rahat edeceksin:))

hunerlieller dedi ki...

nefis görünüyor domates turşusu...hiç denemedim yapmak lazım.elinize saglık.sevgiler.

sümeyye dedi ki...

ay canım ben bayılıyorum domates turşusuna ama hiç cesaret edememiştim.sen tarif edince yapabilirim gibi geldi.ellerine sağlık.

karamel mutfak dedi ki...

içegimin tavsiyesiyle bu gü bende yaptım ama rende degil tadını çok merak ediyorum bende ellerine salık.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ellerin esağlık et yemeklerinin yanında süper oluyor .sevgiler

Unknown dedi ki...

Nasılda güzel görünüyor. Ellerine sağlık

fuat gencal dedi ki...

Görünüşü gibi tadıda harikadır sanırım.Ellerinize sağlık Allah güle güle yemek nasip etsin.

Kıbrıs Mağduru dedi ki...

Bitirdin beni yine yaa. Harika görünüyor canım evde bendne başka sevem yok. Olsa hemen atlarım ama :(( ellerine sağlık afiyetle yiyin inşallah :)

aysemmutfakta dedi ki...

ellerine sağlk turşuların harika gözüküyor.allah ağız tadıyla yedirsin.çokta güzel anlatmışsın.

Unknown dedi ki...

hamarat aslı, yine güzel bir tarif vermişsin, ellerine sağlık,

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

çok severim. ama kendim hiç yapmamıştım. bu tarifi deneyeceğim. ellerine sağlık canım :)

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım ellerine sağlık. Harika olmuş
sevgilerimle

kalpkurabiye dedi ki...

müthişşşşş yaşasın domates yemekk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails