27 Ekim 2009 Salı

Sable Bisküvi


Malzemeler:
-250gr yumuşak margarin
-1 subardağı pudra şekeri
-1 yemek kaşığı yoğurt
-1 paket vanilya
-1 tatlı kaşığı tarçın
-alabildiği kadar un
Süslemek İçin: reçel ve hindistan cevizi
Hazırlanışı: Hamur için tüm malzemeyi karıştırıp normalden biraz daha sert bir hamuryapın...
Hamuru düz zemin üzerinde merdane ile 1/2 cm kalınlığında açıp su bardağı ile yuvarlaklar kesip yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yerleştirip 30 dk buzdolabında bekletin...
Önceden ısıtılmış 175 derecelik fırında yaklaşık 25dk pişirip (üzerinin kızarmamasına dikkat edin) soğumaya bırakın...
Soğuyan bisküvilerin alt kısmına reçel sürüp başka bir bisküviyi üzerine kapatıp bizküvilerin yan kısımlarınada reçel sürüp hindistancevizine bulayıp servis yapabilirisniz yanındada tavşan kanı çay:)))
Afiyet Olsun...

47 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmmm bu ne güzellik ellerine sağ
lık tabağı alıp kaçsam olurmu kocaman öptüm...

anneminkizıyim dedi ki...

Canim ellerine saglik, sableler ve helese cennet tabagi süper....

tasarım mekani dedi ki...

degisik tarifler goruyorum blogunda hep... eline saglik canim.. yine guzel bir tatli... :) medinem

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Herzamanki gibi super:) Ellerine saglik Pembeeeeeeeem!

Şehnaz dedi ki...

herzamanki gibi mükemmel bir tarif....ellerine sağlık canım.......

Butikpartim dedi ki...

Hiç görmemiştim bu bisküvilerden.Değişik bir tarif.Ellerinize sağlık..

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ellerine sağlık işte süper bir tat daha .şimdi gelde deneme:)
sevgiler

İNCİ dedi ki...

Nefis olmuşlar farklı bir tarif ellerine sağlık.
Cennet tabağı muhteşem bu arada cnm çok iştah açıcı olmuş:)

icimdeki yolculuk dedi ki...

bisküvi deyince akan sular durur bende..bunuda yapıcam canım sağolasınn

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim ellerine saglik tarifte görüntüde muhtesem ben tabaginin birini aliyorum Sevgiler hersey gönlünce olsun

eyerhagu dedi ki...

slm canım bisküviler süper görünüyor ellerine sağlık çok çok öptüm seni

Melis dedi ki...

Kesinlikle deniycem, süper bir tat. Ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık cnmmm harika görünüyor

Unknown dedi ki...

Delicious!!!



Kisses

Didemin Pasta Servisi dedi ki...

Yine yapmışsın yapacağını.Ellerin dert görmesin.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

pembelim,
bende kahvemin yanına almak isterim..
harikasın..

Arzu dedi ki...

of of of şahane gözüküyorlar.
etrafına reçel sürme fikri de muthiş.
eline koluna saglık
butun yaptıklarım süper valla

akasyakokusu dedi ki...

Pembişim günaydın güzelim...
Önce çokkk tşkler ederim....Diğer tşkler elime geçinceye kalsın okmii..
Bu tarifini çok severim bende..Eti'nin bir minik tarif kitapçığında var bendede..Yıllardır kaybetmeden saklarım arada göz atarım yaparım...
Ben birini alayım çayıma eşlik etsin tşkler öpücükler..

Işıl dedi ki...

TUBİŞİMDE YAPAR BUNDAN AMA O HALLEY PASTA DİYO.ELLERİNE SAĞLIK PEK GÜZEL

kalpkurabiye dedi ki...

ttalım ellerine sağlıkk özlettin kendinii nerelerdesinnn..:(

sevgi dedi ki...

İşyerinde beklenen çay henüz gelmemişken bir tanesini de ben alsam, ne güzel olurdu. Ellerine sağlık, çok güzel görünüyor.. Sevgiler..

TATESAL dedi ki...

Nasıl güzel bir görünüm ve lezzet bu Aslı?
Ellerine sağlık...

istebudurhayat dedi ki...

Nefisss ellerine sağlık

eldivenlerim dedi ki...

bu sayfadaki herşey harika gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım......

balböcükleri dedi ki...

abo o ne:)gene neler yapmışın ellerine sağlık

Federica Simoni dedi ki...

applauso applauso!!!! favolosi!!!! già finiti????

müjde dedi ki...

Nefis görünüyor canım.Ellerine sağlık.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Mmm kokusu geldi bana. Reçeli pek yemem ama bu bisküvilerin hatrına yenir.Ellerine sağlık

tub@ dedi ki...

Döktürmüşsün yine Aslı'cım, ellerine sağlık sevgilerimle..

durutarifler dedi ki...

Benim bilmediğim bir tarif . Mutlaka denenmeli
Ellerine sağlık.
Cumhuriyet bayramın şimdiden kutlu olsun.

Unknown dedi ki...

çok güzel görünüyor canım ne güzel şeyler hazırlıyorsun bayıldım doğrusu

Narince dedi ki...

Bak şimdi de sen benden önce koyuverdin. Ben beklerim artık. Hem ben kenarlarını kaplamadım, güzel fikir ellerine sağlık Aslıcığım. Bu arada benim bisküvili pastayı adet olduğu gibi mail ile yollayayım mı?Sayfamdan mı alırsın?

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

hımmm bu püsküüütler çoook nefis görünüyor çoook:)tabaklar da çok şıkmış canım.
ellerine kollarına sağlık
çook öptüm

Betül... dedi ki...

aslı'cım oldu mu şimdi off uzak olmasan gelirdim:))) en kısa zamanda denenceek... sevgiler.

tatlilar gülcandan dedi ki...

Selam canim bu gün kedi dili naneli tatli yaptim yarin yayinlayacagim tatli senin icin bloguma gelip alabilirsin.Sevgiler canim öptüm.

zehratrk dedi ki...

nefis gözüküyo.sunumuna bayıldııım.ellerine sağlık daha öğrencek ne çok şeyim var yahuuu:)))sevgiyle sevdikleerinle kal

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

aslıcım herzamanki gibi harika şeyler yapmışsın..ellerine sağlık..gözümüz bayram ediyor bir de hepsinden yapan bir sen olsa mutfağımda:)tabi kilo alma diye bir kabus yok hayalimin içinde!sevgiler canım..

cansudere dedi ki...

canım ellerine saglık sevgiler..

Canan dedi ki...

Hayatım ellerine sağlık. Maşallah diyeyim nazar değmesin. Bu ne hamratlık...

Çok öptüm
Canan

Aysultan... dedi ki...

Canım eskiden ne kadar çok yapardık aklıma getirdin bak :)
ellerine sağlık kocaman öpüyorum:)

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
yanlari kaplanmis nefis sableler hazirlamissin, ellerine ve emeklerine saglik diyorum.

Selamlar ve kocaman öptüm

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerine saglik canim cok guzel bir goruntu hmmm cayimin yanina aldim bir iki tanecik;))

pelince dedi ki...

Nefis olmuş,ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

öyle güzel anlatmışsın ki yapmak şart oldu.ellerine saglık.

Unknown dedi ki...

canım ellerine sağlık birkaç bisküvide ben alsam:)))sevgiler arkadasıma...

paşakızı mutfakta dedi ki...

Pembe şeker sable bisküviini görünce içim gitti:)harika olmuş canım ellerine sağlık:)mutlu kal..ben yeşim:)

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhaba yeşim:))
Cici yorumun için tşkr ediyorum...
Paşakızı baktım ama sitene ulamaşadım???
Yine beklerim:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails