22 Ekim 2009 Perşembe

Spiral Kurabiye

Tarifimi 46. P.D.Ç.S.E. için Nur arkadaşıma gönderiyorum... Malzemeler:
-2 adet yumurta akı
-1 su bardağı toz şeker
-250gr yumuşak margarin
-1 paket kabartma tozu
-1 paket vanilya
-2 yemek kaşığı kakao
-alabildiği kadar un
Hazırlanışı: Kakao hariç tüm malzemeleri karıştırıp kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yapın...
Hamuru iki eşit parçaya ayırıp hamurun yarısına kakao ekleyip tekrar yoğurun..
Beyaz hamuru 1/2 cm kalınlığında merdane ile açıp bekletin...
Kaaolu hamuruda aynı şekilde açın ve beyaz hamurun üzerine eşit olacak şekilde yerleştirip rulo sarıp 1saat buzdolabında bekletin...
Dinlenen hamurdan 1 parmak kalınlığında kesipyağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizip
Önceden ısıtılmış 175 derecelik fırında yaklaşık 20 dk pişirin......
Afiyet Olsun....

48 yorum:

Unknown dedi ki...

ben bu şekli çok seviyorum ellerine sağlık sevgiler

eyerhagu dedi ki...

canım çok güzel bir görüntü deneyeceklerimin arasına katıldı :) ellerine sağlık çok öpüyorum

Canan dedi ki...

Yaaa bunlar çok şeker! Ellerin dert görmesin canımcım. Şekil itibariyle beni bitirdiler. Tadı da eminim pek lezzetlidir.

Kocaman öpüldün,
Canan

Unknown dedi ki...

Benim yaptığım elmalı rulolara benziyor ellerine sağlık hamarat Aslım kocaman öptüm...

elif dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar canım tadı da nefisdir onun:)ellerine sağlık..

Sevtap dedi ki...

ellerine sağlık harika gözüküyor gerçekten :) olsada yesem şimdi kahveylede ne giderdi :)

icimdeki yolculuk dedi ki...

bunu ben yapsam nası bi şekil alır acep:)) ayy harika görünüyoo

nazardeğmesin07 dedi ki...

Tarifte görüntüde süper ellerine sağlık güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim iyi geceler.

hayat dedi ki...

Canım salyangoz kurabiyeler nefis görünüyor.Bu saatte canım istedi ama ps nin başından kalkıp yapmaya üşendim:) yapılacaklar listesine alındı.Ellerine emeğine sağlık.

Sevgiler...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Woowwww,
cok güzel ve degisik bir görüntü yakalamissin, ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve kocaman öptüm

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.Canım,ellerine sağlık çok güzel görünüyor, ben elde küçük rula yapıp ikisini büküp şekil vererek yapıyorum özellikle kermeslerde çok satılıyor çocuklar çok sevdiği için anında bitiyor..güzel dileklerin için çok sağol gerçekten duaya ihtiyacım var,akabinde grip oldum.nerde varsa RABBİM,banada şifa versin,seninde cuman mubarek olsun sevgiler..A.E.O

Leyla Poyraz dedi ki...

kurbişler harika görünüyor..ellerine sağlık canım..sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

Aaa:) Spiral kurabiyeee salyangozmu olduuu..
Abaavv:)) Kız ısırırken huylanırım ben çabuk adını değiş şunun:)))
Ama valla pek güzel görünüyor kıvrım kıvrım nede muntazam:)
MaşşaAllah..SubhanaAllah...

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Tarifte fotoğrafta çok güzel canım.
Ellerine sağlık
sevgilerimle

TATESAL dedi ki...

Aslıcım ellerine sağlık,süper olmuş....

Aysultan... dedi ki...

Canım ellerine sağlık:)
şimdi bitki çayımla bir tane yerdim...

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerine saglik canim benimde uzun zamandir yapmayi istedigim bir kurabiye...hmmm not aldim;))

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorum larınız için hepinize çok tşkr ediyorum...
Mis kokulum ben salyangoz diye biliyordum hep...
Ama bunuda öğrenmiş oldum ok hemen değiştiriyorum:D

Esma Ercengiz dedi ki...

Çok nefis görünüyorlar. Oğlum için mutlaka yaparım. Ee kendimde bir tane tadına bakarım artık:)

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba Aslı'cım. Kurabiyelerin süper görünüyor, ellerine sağlık. Sevgiler.

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba Aslı'cım. Kurabiyelerin süper görünüyor, ellerine sağlık. Sevgiler.

Narince dedi ki...

Seninki benimkinden güzel olmuş Aslım. Ellerine sağlık.

Federica Simoni dedi ki...

splendide queste girelle!!! tanti complimenti! ciao ciao!

esr@ dedi ki...

ellerine sağlık aslıcım görüntü süper.

Saliha dedi ki...

çok güzel ve şirinler:)ellerıne saglık aslıcım..

pelince dedi ki...

Bende daha önce yapmıştım,nefis kurabiyeler bunlar.. ellerine sağlık ...

Sevgiler...

tugbatugba dedi ki...

ay bayılırım hele sıcak olunca... kıs sen bunlar yap yap evdekiler isyan etmiyo mu kilooo aldıkkk diyem!

sarımutfak-hande dedi ki...

bende yapıyorumdum bunlardan şimdilerde yapmaz oldum sayende hatırladım
ellerine sağlık

Esra dedi ki...

İlk fırsatta deneyeceğim inşallah harika gözüküyorlar ellerine sağlık.

LeylaK dedi ki...

Tam da benim gibi kurabiye aşığı bir insanın denemeye can atacağı bir tarif,ellerinize sağlık.Sevgiler...

istebudurhayat dedi ki...

Pembişim bu ne böyle vallahi süper ellerine sağlık canım benim

FİLİZ'CE dedi ki...

kurabiyelerin görüntüssüne bayıldım,çok güzeller,ellerine sağlık..

kalpkurabiye dedi ki...

aslıcımm ellerine sağlıkk çok cici olmuşlar...

birsence dedi ki...

aslıcığım ellerine sağlık bu kurabiyede önemli olan spiral şeklini koruyabilmek..sen onu maharetinle korumuşsun.ellerine sağlık...

Butikpartim dedi ki...

Hmm,hemen tarifi not alayım.Görüntü de çok güzelmiş..

cansudere dedi ki...

çok güzel ellerine saglık..

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim ellerine saglik.
Harika bir görüntüsü var.Eminim lezzeti dahada güzeldir:))
Sevgilerle.

mutfağımdan dedi ki...

görünüm harika ellerine sağlık...

MUTFAKISTAN dedi ki...

COK GUZEL GORUNUYORLAR
ELLERINE SAGLIK
SEVGILER

Unknown dedi ki...

Aslı'cığım ellerine sağlık canım çok şeker duruyorlar.Sevgiler canım.

durutarifler dedi ki...

Sofra dergisinde vardı. Bende bir ara yapacağım, çalışmaktan vakit bulunca.
Ellerine sağlık
Sevgiler

nurmutfakta dedi ki...

ETKİNLİKTEN MERHABA

ellerine sağlık canım katılımın için teşekkür ederim yine beklerim sevgiler..

mutfakcini dedi ki...

Dün gördüm bu gün pişirdim canım :) harika oldu.ellerine sağlık,teşekkürler ,sevgilerr.

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum yüreğinize sağlık...
Mutfak cini beğenmene çok sevindim afiyetler olsun...

Unknown dedi ki...

ayyyy harika görünüyor.....

bayıldım walla

yabancı yemek sitelerinden fırlamış gibi

sümeyye dedi ki...

harika olmuş.sunumunda herzamanki gibi muhteşem ellerine sağlık.

sevgi dedi ki...

Ellerine sağlık, nefis görünüyor. Benimde böyle bir kurabiye denemem olmuştu. Yoğurtlu bir tarifti. Çok iyi bir sonuç aldığımı söyleyemem. Senin tarifin daha akla yatkın duruyor. En kısa sürede deneyeceğim. Ellerine sağlık..

Esra E. dedi ki...

aslişko :)
minik köstebek pastandan sonra bunu da yaptım çok güzel bir tarif blogumda görselini kullandım fotograf makinemin pilleri sarjda oldugu için ekleyemediğimi belirttim kaynak göstererek buradan da bilgin olsun istedim :)bir skaıncası olursa kaldırırım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails