21 Ekim 2009 Çarşamba

Meyveli Muffin ve Mimmm:)

Malzemeler:
-2 adet yumurta
-2 kahve fincanı sıvıyağ
-3 kahve fincanı şeker
-2 kahve fincanı süt
-5 kahve fincanı un
-1 adet limon kabuğu rendesi
-5 çorba kaşığı meyve şekerlemesi
-1 paket kabartma tozu
-2 pakaet vanilin
Hazırlanışı: Yumurta ve şekeri köpürene kadar çırpıp diğer malzemeleri ekleyip iyice karıştırın...
Hazırlanan karışımı muffin kalıplarına pay edip önceden ısıtılmış 150derecelik fırında pişirin...
Soğuyunca dondurma ve meyve sosu ile servis yapabilirisniz...
Afiyet Olsun...
Sevgili Lale ,Derya, Eda ve Elif arkadaşlarım beni mimlemişler bende hemen cevaplıyorum...
1-En sevdiğiniz 3 çiçek ismi?
Hanımeli,Zambak,Papatya
2-Gerçekleşmesini istediğim 3 hayalim?
Ben bütün hayallerimin gerçeklerşmesini istiyorum:))
3-En sevdiğim ve en sevmediğim 3 huyunum?
Olaylar karşısında soğuk kanlı olamıyorum
Çok çabuk güveniyorum insanlara
Bunlar dışında kendimi seviyorum:))
4-Gıcık olduğum 3 hareket?
Yalan,çıkarcılık,iki yüzlülük
5-Bu benim bu güne kadar olan en kara günümdü, dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündügüm olay?
evet böyle bir olay anım var ama bahsetmek istemiyorum geçti gitti...
Allahım birdaha yaşatmasın...
Arkadaşlarıma burdan çok teşekkür ediyorum:)

35 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

benim aslişkom neler yapmış bakayımm hmhmhmhmhmhmh aldım kaçtım ben bunlarıı aslıcımm süpersinn süpersinn :)) harikasınnn buarada tarifiyemeğe uğramışsınn ayy nasıl sevindimm :) yeşim çok iyidir çookkk senide çok sevmişşş

yeşim bayram dedi ki...

Pembe şeker blogun harika ötesi , yaptıkların harika ötesi,hem göze hem mideye hitap ediyor:) Gerçekten adın gibide pembe şekersin:)Mutlu kal..Ben YEŞİM:)

elif dedi ki...

çok lezzetli görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler..

Unknown dedi ki...

Canım muffin harika görünüyor.dondurmayla süper olur.
ellerine sağlık
öpüyorum.

pelince dedi ki...

Minik meyveli kek nefis olmuş,bir çırpıda ısırırım :) ellerine sağlık..
Cevaplarınıda keyifle okudum..

Unknown dedi ki...

canım kusura bakma tabağı aldım ve kaçtımmmm.

Unknown dedi ki...

Canımın içi muffinler muhteşem ye be
ni diye çağırıyorlar ellerine sağlık
Cevaplar içinde çokkkk teşekkürler öptüm...

cansudere dedi ki...

canım cevaplar için teşekkür ederim sevgiler...

anneminkizıyim dedi ki...

selam,
sunum harika, ellerine saglik...

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim ellerine saglik cok güzel sunum. Sevgiler öptüm.

Federica Simoni dedi ki...

che buoni i muffin alla frutta!! Harika!!!

gülay mutfakta dedi ki...

canım ellerine sağlık..maşallah diyeyim de nazar değmesin.. hızına yetişemiyorum. her geldiğimde bir kaç tane güzel tarif görüyorum. fotoğraflar da sunum da çok güzel..
cevapların için de teşekkürler...

sevgiler...

müjde dedi ki...

Muffinlere bayıldım.Ellerine sağlık Aslıcığım.Sevgiler...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

CANIM ELLERİNE SAĞLIK .BU MUFFİNLERE BAYILANLARDANIM.
SEVGİLER ASLICIĞIM.

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.Ben sana tabağı versem sende bana muffin versen hı,ellerine sağlık sevgiler canım.A.E.O

nurşen dedi ki...

Canımın içi öncelikle Allah gönlüncen geçen bütün dileklerini kabul etsin.Bu mimle seni biraz daha iyi tanımış olduk değilmi :)
Muffinlere gelince,görüntü yıkılıyor valla :) eminim tadıda öledir arkadaşım,ellerine sağlık afiyet şeker olsun.
Sevgiler

eyerhagu dedi ki...

slm canım ufff müfinler her zamanki gibi süper duruyor ellerine sağlık şekercim... çok çok öpüldün

Sevinç dedi ki...

harika görünüyor ellerine sağlık canım.

Didemin Pasta Servisi dedi ki...

Ekranı yiyesim geldi.Ellerine sağlık...

Melis dedi ki...

Sunumlarınıza bayılıyorum. Ellerinize sağlık enfes gözüküyor.
Sevgiler

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Nefis nefis canım
Ellerine sağlık canım
sevgilerimle

*kelebekana*-* dedi ki...

güzel ve samimi cevaplar ..

Reyhan çiçeği dedi ki...

aslı canım çok güzel bir sunum olmuş bence. meyve sosu çok yakışıyor mini keklere...

zeynepçeyiz dedi ki...

Canım bir geldim ya hangisine bakacağımı, yorum yazacagımı şaşırdım hepside çok güzel ellerine sağlık,bak ben buralardayım (ayseri)tatmakda isterim ona göre...sevgiler ))))))

Şehnaz dedi ki...

canım sabah sabah harika bir yarifle karşılaştım yine....ellerine sağlık..haklıymışsın ben başka blogta gördüm semizotu tarifini....ama ne yapim o kadar çok blog takip ediyorumki bazen karıştırabiliyorum...sevgiler canım....

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık canım muffin harika gözüküyor sevgilerimle

akasyakokusu dedi ki...

Pembişim bunlar bu buuuu:)) muffinsler ye beni diyor..sosuunuda dökmüşün..canımı çektirdin..
eline sağlık güzelim..
ayrıca insanoğlunun hayatı artı ve eksilerle doludur..yüzün hep gülsün üzülmeyesin hayallerinde gerçek olsun...amin.

HUYSUZBALIK dedi ki...

Aslıcım muffinler de cevapların d çok güzel. Ben unutmuşum hanımelini bak şimdi görünce farkettim :) Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Bravo aslıcığım gerçekten müthiş bir görüntü. Ellerine sağlık

Narince dedi ki...

Elime bir kaşık alıp, yok yok muffini elime alıp dişlerimi geçirmeliyim.

BAHAR dedi ki...

canım etkinlik için tarif gönderiyorum tarifi istersen sayfamdan alabilirsin

Özlem dedi ki...

Canım, ne güzel şeyler yapmışsın, Muffinin de simitlerin nefis olmuş ellerine sağlık

Aysultan... dedi ki...

Canım bu meyvalı tat çok güzel görünüyor,ellerine sağlık:)
cevapların harika cankuşum,Allah kara günleri kimseye yaşatmasın inş. kocaman öpüyorum pembe tadım Aslı şekerim :D

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

miss gibi her şey...
mis.. :)

mutfağımdan dedi ki...

Sunum çok güzel.Ellerinize sağlık..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails