6 Ekim 2009 Salı

Fıstıklı Cezerye

Malzemeler:
-500gr havuç
-1 su bardağından biraz fazla şeker
-1 su bardağı file antep fıstığı
-1 çay bardağı su
-hindistan cevizi

Hazırlanışı:Havuçları rendeleyip tencereye koyup şeker ile suyu ekleyip orta ateşte ara ara karıştırark pişirin...
Havuçlar iyice suyunu çekip macun kıvamına gelene kadar kavurup ocaktan alın ve içine fıstığı ekleyip havuçlara iyice yedirin...
Fırın tepsinin içine bolca hindistan cevizi serpip karışımı tepsiye koyup elinizi hafif ıslatıp tepsiye yayın ....
İyice soğuyunca bıçak ile kare yada dikdörtgen dilimler kesip ön tarafınıda hindistan cevizine bulayıp servis yapabilirisniz..
Afiyet Olsun....

37 yorum:

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ne kadar pratik bir tarif olmuş. Ellerine sağlık. Cezeryeyi çok severim bu arada:)

Şehnaz dedi ki...

canım hergün acaba bu hatun yine neyapacak diye merakla bekliyorum...harikasın bu kadar bsit demek...ellerine sağlık hayatım....

Unknown dedi ki...

Canım benim ellerine sağlık muhteşem olmuş tabağı alıp kaçtım öpüyorum...

Nilüfer dedi ki...

Maşallah aslıcığım harikasın cezerye yapmak zor iştir kışlıklarımızıda hazırlamışız,konservemiz,reçelimiz,ellerine sağlık canım..
aslıcığım birde sana birşer sormak isterim benim bu izleyicilerim ço ğaldıkça azalıyor:(nasıl oluyor dersen yeni biri izleyici oluyo eskilerden bir kişi gidiyor nasıl oluyor bende anşamıyorum kendileri iptal ediyor diyeceğim ama sanmıyorum hep birinin üye olduğu zamanamı denk geliyor bilgin varsa bilgilendirirsen memnun olurum sevgiler..

Işıl dedi ki...

BUNUDAMI YAPTIN INANMIYORUM

zehratrk dedi ki...

hem çok pratik hemde hazırlar gibi olmuş ellerine sağlık.sevgiyle kal

Disalce dedi ki...

canım hazırdan farksız olmuş..görüntülerine bayıldım..ellerine sağlık...

otomatikkepce dedi ki...

Çok pratik bir tarif deneyeceğim mutlaka

tatlilar gülcandan dedi ki...

Ellerine saglik cok güzel görünüyor nefis bir tat afiyet olsun canim

hdidem95 dedi ki...

çok pratik ve çok güzel bir tat ellerine sağlık canım sevgiler

özlem dedi ki...

çok pıratik elerine sağlık

eyerhagu dedi ki...

canım kaç gündür yorum yapamadım hepsini bir yapayım 41 kere maşallah sana reçelin süper duruyor rengide çok güzel görünüyor.. domateslerinide sağlıklan yemek nasip olsun inş.. cezereyeye gelince çok kolay bir tarifmiş eminim tadıda güzeldir ellerine sağlık aslişkom çok öpüyorum seni

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ellerine sağlık canım..
valide sultanım pek güzel yapar bunu senelerdir..
ama ben okadar bulaşamadım bu güzelliğe :))
ellerine sağlık canım.. çok güzel görünüyorlar bencede..
afiyetlerle sevgiler..

Moda Sokağı-Eylül dedi ki...

Bayılırım cezeryeye..Sizinki hazır gibi görünüyor harika olmuş.Hemen denicem elinize sağlık..Sevgiyle..

Unknown dedi ki...

canım eline sağlık çok güzel ve pratik bir tarif olmuş bir dilim aldım ben yapıncaya kadar beni idare etsin:))))Sevgiler arkdaşıma.

Nilüfer dedi ki...

Aslıcığım birtürlü sorunu çözemedim 2 adet izleyicim oluyor 1 adet fire veriyor:( bak farkındaysan izleyicilerimin arasında sende vardın ama şu an izleyici olarak ne varsın nede gözüküyorsun:( acaba senin kullanıcı panelinde izlediğin bloglar arsında gözüküyormuyum bunuda merak ediyorum,ilgin için çok sağol,sevgiler..

birsence dedi ki...

enfes bir tarif enfes bir resim herzamanki gibi ellerine sağlık arkadaşım....

pelince dedi ki...

enfes vallahi,çok leziz olmuştur eminim... ellerine sağlık aslıcım..

Hatice dedi ki...

Aslıcığım ellerine sağlık, fıstıklı da nefis olmuştur, birkaç dilim alıp, gideyim:))
sevgiler...

Özlem dedi ki...

of of çok leziz ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Nasıl severim bir bilsen çokda güzel görünüyor.
ellerine sağlık canım
öpüyorum.

fatma dedi ki...

canım ben bunu bisküvilisini yapıyorum ama bu daha kolay birde fıstık yerine ne koyabiliriz süpersin ellerine saglık

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Bende yapmıştım canım. Ama resimle şansım olmmamıştı:))

Ellerine sağlık canım
sevgilerimle

İlknur dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Çok güzel görünüyor.Afiyet olsun...

gelibolu17 dedi ki...

iyi günler canım nasılsın.sevgiler selamlar

tugbatugba dedi ki...

cezeryede mi yapıyorsun yavvv on parmagında yirmi magrifet...

tugbatugba dedi ki...

demeyi unuttum maaşallah maaşalalh tu tu tu tuu :P

anneminkizıyim dedi ki...

Selam canim ellerine saglik, nefis...

Unknown dedi ki...

Nasıl da güzel görünüyor. Ellerine sağlık

TAZE NANE dedi ki...

O nasıl güzel bir görüntü.
Uzanıp alsam keşke.
Sevgiler canım.

mutfaktakizaman dedi ki...

cok severim hmmm ellerine saglik canim cok nefis gorunuyorlar inanki..

kalpkurabiye dedi ki...

allahımm bu neee aslıcımm gel ödülünü al benden amaa bu ödül sana azzz aslıcımm sana ne desem azzz sanırım bu akşam yapıcammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Aysultan... dedi ki...

Canım benim ohh misss gibi olmuş:)
nasıl yerdim olsa,elelrine sağlık:)

Esra dedi ki...

Görünce inanamadım Mersin'deki yazlıktan dönerken almayı asla unutmadığım lezzet ellerine sağlık.

icimdeki yolculuk dedi ki...

yapamayacağın birşey yok gibi inanamadım ya süpersin olsda yesem dedim yaa

kalpkurabiye dedi ki...

aslıcımm yaptım dün akşamm bugün yayınlıcaktım ama blogcuda bişi var yayınlayamıyorum :( çok güzel oldu ama seninki kadar güzel olmadı..

sümeyye dedi ki...

sunum harika eminim tadıda öyledir.ellerine sağlık.bişey soracağım.çektiğin fotoğraflar müthiş.özel bir kurs aldınmı?yemek fotoğrafçılığı falan?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails