12 Ekim 2009 Pazartesi

Kayısı Kompostosu

Yayınlamakta geciktiğim nefis bir tarif...
İlk önce sevgili Pelin daha sonrada Müjde arkadaşımın blogunda gördüğüm kayısı kompostosu...
Denemeye değer harika bir lezzet....
Malzemeler:
-1kg taze kayısı
-2,5 su bardağı tozşeker
-1,5lt su
-1 adet çubuk tarçın
Hazırlanışı:Kayısıları yıkayıp ortadan ikiye ayırıp çekirdeklerini çıkartın...
Kayısı hariç bütüm malzemeyi tencereye koyup kaynatın..
En son kayısıları ekleyip 5dk daha kaynatıp ocaktan alıp tencerenin ağzını kapatın...
Ilıyınca buzdolabına koyup soğuk servis yapın...
Afiyet Olsun...

27 yorum:

tatlilar gülcandan dedi ki...

anim ellerine saglik gazozlu kek süper .Kayisi kompostusunun bir kasesini aliyorum .Kaseni almaya gelirsen sevinirim sevgiler öpüyorum.

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Aslicigim, cok severim ben kayisi kompostosunu. Ben birde seftali kompostosu denedim, Pelin arkadasimin blogunda gormustum. Harika oldu! Onu da denemeni tavsiye ederim.

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok severim.Çocukluğumun vazgeçilmez tatlarındır.Rahmetli anneciğim çok yapardı.Hatta ramazanlarda hiç eksik olmazdı.Sevgiler arkadaşım..

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

nefes görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK NEFİS BİR SUNUM:)))
SEVGİLER

Unknown dedi ki...

Süpersin kardeşim maşallah hızına yetişemiyorum ellerine sağlık kocaman
öptüm...

Özlem dedi ki...

Mmmh olsa da içsek :)

pelince dedi ki...

Aslıcım el lezzeti ve sunum hepimizde başka başka,bayıldım ikram edişine..ellerine sağlık...
Afiyet olsun..

eyerhagu dedi ki...

aslım canım komposto çok güzel duruyor bir çilek birde kayısı kompostosunu çok severim gazozlu kekinde süper olmuş onuda deniyeceğim yakında ellerine sağlık canım..çok öptüm senii

Didemin Pasta Servisi dedi ki...

Kompostoyu çok severim.Kimbiir nasıl olmuştur.Ellerine sağlık.
Canım bir de sayfandaki slide'ı nasıl ekledin.Bir türlü yapamadım.
Yardımcı olursan sevinirim.

Saliha dedi ki...

sunumların cok şık:)iştaha geliyorum...ellerıne saglık ben cok severım kayısı kompostpsunu oglumda:D
sevgılerımle...

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Ah keşke tazze kayısı kalsaydı. Ellerine sağlık canım. Canım çekti şu saatte
sevgilerimle canım

tugbatugba dedi ki...

kayısı kompostosunu severim. ama tarçın güzel bir aroma katmıştır sanırım.. ellerine sağlık canım...

herşeyden azıcık dedi ki...

Göründe söylemeden geçemedim gerçektende süper görüntü ve tat ama şu varki o kayısıların 2 tanesi ertesi günü tuvalette uzun saatler geçirmeniz için yeterde artar bile:)) Ne pisim ya iki dk şebeklik etmesem olmaz:))

Aysultan... dedi ki...

Peembe tadım baylırım kayısı kompostosuna ellerine sağlık:)
geç olsun güç olmasın iyiki paylaştın ...

kalpkurabiye dedi ki...

canımm ellerine sağlık en sevdiğim kompostodur kayısı kompostosu ama ara verdim biliyosun ;)

akasyakokusu dedi ki...

Canım pembişim yerim ben bu kompostoyuuu..
Azcıkta h.cevisi ekerim üstüneee.
Tazecik misler gibi olmuş eline sağlık canımsın.

Işıl dedi ki...

SUNUMLARINA HASTAYIM

balböcükleri dedi ki...

geleneksel ve güzel bir tat.ellerine sağlık

Nur Vural dedi ki...

Canım ellerine sağlık serin serin ne güzel gider.

Sevgiler...

gülay mutfakta dedi ki...

canım ellerine sağlık.. eminim çok leziz olmuştur.. fotoğraf ta süper olmuş..
segilerimle...

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis görünüyor,ellerine sağlık canım..Sevgiler..

TATESAL dedi ki...

Harika görünüyor,tarçınlada tadına tad katmıştır eminim....

istebudurhayat dedi ki...

harika bayılırım ayrıca sunum muhteşem ellerine sağlık

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Komposto nefis görünüyor,ellerine sağlık.

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Canım,nette sorun vardı galiba herşey gitti kapatmak durumnda kaldım az önce açtım her şey yerinde verdiğim linkteyim.kompostaya bayılırım zaten kaysının faydası çokellerine sağlık sevgiler.A.E.O

boncuk mutfakta dedi ki...

Çok severim kompostoyu ah birde evdekiler sevse ellerine sağlık Aslıcım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails