25 Ekim 2009 Pazar

Jalapenolu Pizza (acılı)

Malzemeler:
Hamur İçin:
-5 su bardağı un
-5 çorba kaşığı zeytinyağı
-1,5 su bardağı ılık su
-1 paket toz maya
-1 çorba kaşığı tuz
-1 çorba kaşığı şeker
Üst Malzemesi:
-1 adet domates (rendelenmiş)
-1 adet kuru soğan (halka doğranmış)
-yeteri kadar sucuk (ince doğranmış)
-yeteri kadar jalapeno biberi (turşu)
-yeteri kadar kaşar peyniri (rendelenmiş)
-2 çorba kaşığı zeytin yağı
-kekik
Hazırlanışı:Hamur için bütün malyemeyi karıştırıp ele yapışmayan bir hamur yapıp üzerini kapatın ve yaklaşık 30dk dinlendirin...
Dinlenen hamuru hafif unlu zeminde elinizle yayarak inceltin ve tepsiye alın...
(ben pizza tavasında pişirdim)
Domatesi tavaya koyup sıvıyağını ekleyip hafif kavurup kekik ekleyip soğumaya bırakın...
Hamurun üzerine domatesli karışımı sürüp peyniri her tarafına yayın...
Üzerine soğan halkalarını dilimlenmiş sucuğu ve biberi yerleştirin...
Önceden ısıtılmış 180derecelik fırında hamurun altı kızarana kadar pişirin...
Fırında yaparken: Peynirden 1 avuç kenara ayırıp pizza pişince kenara ayırdığınız peyniri pizzanın üzerine serpiştirip 5dk fırında bekletip alın daha güzel oluyor...
Afiyet Olsun...

39 yorum:

Adsız dedi ki...

Aman allahım bu ne iştah açıcı bir görüntü:)
Gerçekten ellerinize sağlık süper olmuş ve foto harika tbrk ediyorum sevgilerimle...

Narince dedi ki...

OHh oh yanına da ayran. Acılı acılı ne güzeldir kimbilir. Ellerine sağlık Aslı.

tasarım mekani dedi ki...

son islem tamamliyor pizzayi.. peyniri sevenler icin hele :)) medinem

Şehnaz dedi ki...

of offf....müthiş....ellerine sağlık canım...harikasın.....

tub@ dedi ki...

Canım eşimin Adana'lı oluşu acıya alışmamıza sebep:)
Ellerine sağlık öpüyorum ve etkinlik tarifim en kısa sürede geliyor
öptm

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

güzel ellerine sağlık pembişim...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:)
çoook şeker bir yazı,
ama bir okadarda lezzetli tabi ..

Unknown dedi ki...

Canımın içi pizza varmı bende çaylar hazır:))Ellerine sağlık harika olmuş
öptüm kocaman...

Federica Simoni dedi ki...

ciao!!! già finita??? troppo buona!!!

Unknown dedi ki...

Canımın içi etkinlik için mail attım öptüm...

pelince dedi ki...

Enfes gözüküyor,afiyet olsun.. ;))

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim yine yine muhtesem bir görüntü .Ellerine saglik pitzan nefis görünüyor size afiyet olsun canim

Aysultan... dedi ki...

Aslıcık ellerine sağlık.
Nefis olmuş:) acıya ve turşuya ihtiyacım var :(çünkü gribim :(

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ama benim ağzım yanar yimemem:) Bana acısız yapar mısın şekerim:)

Ellerine sağlıkk..

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarının için hepinizin yüreğine sağlık...
Sultanım çok geçmiş olsun canım allah şifalar versin...
Vee papatyam canım inan ismini görünce okadar mutlu oldunki:))
Yaparım canım sen istersinde ben yapmammı:))

cansudere dedi ki...

ellerine saglık harıka görünüyor.

Stil Direktoru dedi ki...

Asla acı sevmem ama ömi jalapenoya biter denerim ona, ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

ellerıne saglık.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Missssssssssss gibi.
Ellerine sağlık canım
sevgilerimle

Unknown dedi ki...

tam pazar atıştırmalığı olmuş, eline sağlık

İNCİ dedi ki...

Nefis gözüküyor pizzaya bayılırım zaten ellerine sağlık:)

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLLERİNE SAĞLIK ASLICIĞIM SEVGİLER

Unknown dedi ki...

jalapenoya bayılırımmmm

ellerine sağlık şeker

TAZE NANE dedi ki...

HER ARKADAŞLIĞIN GÖKYÜZÜNDE BİR MELEĞİ VARMIŞ.
SEVGİLER...

mutfağımdan dedi ki...

Canım ellerine sağlık...

kalpkurabiye dedi ki...

ama aslişkom bu bana yapılırmıı benn diyetteyim yaaaa acı yiyemem amaa mükemmel görünüyor canım benim ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Görüntü şahane harikasın aslıcım. Ellerine sağlık.Valla bu pizzaya asla hayır demem bayıla bayıla yerim.

Işıl dedi ki...

nelerde bılırsın neler?jalapeno biberi ne yaa

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

ben de denemeliyim :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Işılcığım jalapeno biberi beğendikte şarküteri reyonunda satılıyor...
Bende ordan aldım:))

nurşen dedi ki...

Canım benim,pizzaya bayılırım.Görünümüde enfes,ellerine sağlık afiyet şeker olsun arkadaşım.
Bisküili pasta tarifin sayfamda hazır canım.Kolay gelsin.
Sevgiler

birsence dedi ki...

fotoya bayıldım ellerine sağlık aslıcığım....

Canan dedi ki...

Yaaa çok güzelll! Pizza dediğin acılı olacak arkadaş. Ağzın yana yana yiyeceksin. Duyan da sanki acılı adanadan bahsediyorum zannedecek. Ama olsun işin içine acı girdi mi bence harika lezzetli şeyler ortaya çıkıyor. Bu arada görsel olarakta harika.

Aaaa unutmadan hediyelerin de hayırlı olsun. Çok güzeller.

Çok öptüm,
Canan

zeynep dedi ki...

çok nefis görünüyor aslıcım ellerıne sağlık

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Harika bir görüntü, ellerine, emeğine sağlık. Jalepenoya bayılırım, pizzaya çok büyük bir lezzet vereceğine eminim. Güzel fikir. Sevgiler.

mutfaktakizaman dedi ki...

canim cok nefis gorunuyor ellerine saglik su biberi merakettim dogrusu...

Melis dedi ki...

Her zamanki gibi muhtesem gorunuyor!!!

Nur Vural dedi ki...

Ohh acılıyada bayılırım.

Sevgiler...

Butikpartim dedi ki...

Off şimdi burada olacaktı:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails