8 Ekim 2009 Perşembe

Kremalı Patates

Çok sevdiğim hepinizinde bildiği bir tarif ama yinede paylaşmak istedim:))) Malzemeler:
-6 adet orta boy patates
-2 paket krema
-2 adet tavuk bulyon
-2 su rendelenmiş kaşar peyniri
Hazırlanışı:Patatesleri soyup ince ince dilimleyip yağlanmamış fırın tepsisine yerleştirin....
Bulyonları elimizle ezip kremayla beraber karıştırıp patateslerin üzerlerine döküp kaşık yardımıyla yayın ve rendelenmiş kaşarlarıda ekleyip önceden ısıtılmış 160derecelik fırında üzeri kızarana kadar pişirin...
Afiyet Olsun.....

34 yorum:

Sevtap dedi ki...

bayılıyorum ben buna.ellerine sağlık harika gözüküyor.ben bulyon koymuyodum bırde oyle denıyım :D teşekkürler

Adsız dedi ki...

selamlar :))

tariflerin cok nefis görünüyor ya, hem simdi kremali patatesde eklemissin, mis gibi :))

portakal muffin tarifini dneicem jippiieeee :))

ellerine ve yüregine saglik,

hoscakal... sevgilerimle aysel

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Çok pratik, akşam deneyebilirim:)

Oana dedi ki...

IT LOOKS DELICIOUS!

Aysultan... dedi ki...

Canım hayat kurtaran bir tarif bu:)
hazırla,koy fırına pişmesi vakit almasa pratikliğine pratiklik katacak :P
ellerine sağlık Canım pembe tadımmm
çooook severimmm şimdi olsa içineee düşerdim :)

Sevil Şahin dedi ki...

aslıcım merhaba tatlım ellerine saglık nefis olmuş
bizde buna patates franeten deniyor :))
bak canım çekti şimdi
sevgiler

balböcükleri dedi ki...

çok duydum ama yapmadım deniciiiiim

nurşen dedi ki...

Valla arkadaşım harika oluyor gerçekten,ellerine sağlık,afiyet şeker olsun.
Sevgiler

Şehnaz dedi ki...

iyikide paylaştın canım.bilsekte karşımızdaki arkadaşımızdan minicikte olsa faeklı birşey öğreniyoruz mesala ben et bulyon koymazdım senden öğrendim...sevgiler canım...

Işıl dedi ki...

BÖREK GİBİ GÖRÜNÜYOR

pembecikolata dedi ki...

Çok lezzetli, özellikle ramazanda kurtarıcım oldu bol bol pişirdim:)

Unknown dedi ki...

ben beşamel sosla yapıyorum bu şekilde denemedim ağır olmadımı
gerçi patatesin herhaline bayılıyorum ama artık hafif yemekler yapıyorum diyetteyimde hemde ömrümde ilk defa diyet yapıyorum o yüzdende yemek bloglarını pek ziyaret etmek istemiyorum canım istiyo yiyemiyom sonra:))
canım eminim tadı harşkadır ellerine sağlık çok konuştum başın şişmiştir kesin:))

Unknown dedi ki...

Patatesin her çeşidi güzel oluyor. Ama kremalısı bir başka güzel. Ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Bizim evde çok sevilerek yenilir pa
tatesle olan herşey.Kremalı patate
si bende çok severek yaparım elleri
ne sağlık canım öpüyorum...

Mutfakname-Zuhal dedi ki...

slm..
herkesın bıldıgı tarıf demışsın ama ben hıc yemedım :))
emınım tadı da gorunutusu kadar guzeldır. ellerıne saglık canım :))
sevgıler

FİLİZ'CE dedi ki...

eminim çok lezeetlidir,muffinlerinde çok güzel görünüyorlar,ben yapıyorum hiç kabarmıyorlar,yayılıyorlar,muffin için bir püf noktası varmı cnm,2 defa denedim ilkinde soguk fırına koydum olmadı ikincisinde sıcak fırına oda olmadı..seninkiler süper olmuş..ellerine sağlık,sevgiler..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

patatesin her hali benim için enfes nimetlerin başında gelir:)

ellerine sağlık canım..

cansudere dedi ki...

harıka görünüyor ellerine saglık sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canımmmm ellerine sağlık harika görünüyor çok severim Ne zamadır yapmıyordum valla hatırlattığın iyi oldu:))) sevgiler arkadaşıma...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR BENDE DENEMEK İSTEYİPTE DENEYEMEYENLERDENİM.:))))))))

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim nar gibi kizarmis nefis bir tat ellerine saglik sana iyi aksamlar sevgiyle kal öptüm.

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

canım benim bilmediğim bir tarifti..paylaşyığın iyi oldu..çok lezzetli gözüküyor..ellerine sağlık..

keskinli dedi ki...

börek tadinda enfes bir lezzeti var ellerine saglik canim sevgiler

FERZAN dedi ki...

pembe tatlım eline sağlık sunum da görüntü de çok güzel,eminim tadı da çok güzeldir,sevgiler...

Adsız dedi ki...

ÇOK SEVERİM..ELLERİNE SAĞLIK ÇOOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR CANIM...SUNUMDA ÇOK ŞIK..SEVGİLERİMLE.

Esra dedi ki...

Menülerin vazgeçilmezi,et yemeklerinin yanına harika yakışıyor ellerine sağlık..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Ailece bizde çok seviyoruz.Çok lezzetli.
Seninkinin görüntüsüne bayıldım.
Sevgiyle kal.

TATESAL dedi ki...

Patatesa nefis görünüyor ...Ben bu şekilde hiç denememiştim...
Yukarıdaki turşuda çok güzel,sağlıkla ağız tadıyla yiyin canım ....

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyor, ellerine saglik canim. Sevgilerimle.

birkadin dedi ki...

ellerine saglik pembecim, ben bilmiyordum bu tarifi valla, en zorlu animda deneyecegim :))

kalpkurabiye dedi ki...

sen yaparsın da nasıl güzel olmazz canımm gördüklerimin en güzelii

gülşen dedi ki...

Aslı Hanım sanırım büyükçe bir tepsi kullandınız,bu tarifide denemek istiyorum,yalnız kaşarları patatesler çiği iken serpiyoruzya patatesler pişene kadar kaşarlar çok sertleşmiyormu?
bazı tariflerde sonradan serpmişler,birde krema miktarı sanki fazla gibi mesela 4 5 patatese 1 paket koysak sizce çokmu farklı olur?

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar Gülşen Hanım....
En büyük bok dikdörtgen borcan kullanıyorum ben...
Kaşarı patates çiğ iken serpiyorum ve aynen fotoda gözüktüğü gibi kızarana kadar pişiriyorum kaşar tam kıvamında oluyor...
Ben 6 adet patates kullanıyorum ve 2 paket krema tam yetiyor yani çok olmuyor...
Hatta bu akşam iftara gelen misafirlerime yine yaptım ve herzamanki gibi çok beğenildi...
Umarım sizde beğenirsiniz..
Sevgiler...

gülşen dedi ki...

Aslıo hanım dün yaptım kremalı patatesi yaklaşık birbuçuk saat pişti benimki,ilk etapta patates kaşar serpemden aliminyum folyolu 40 dakika civarı pişirdim 180 derecede sonra baktım patatesler hala sert gibiydi,ardından kaşar serpip yaklaşık yarım saat daha pişti,yani pişme süresi baya uzun,ancak yumuşadı ve kremayı çekti,yoksa ilk 1 saatte falan hala sulu gibi oluyor değilmi?

cıvık gibi sevmem bende,1 buçuk saatin sonunda ilk etaptaki gibi cıvık değildi,hem krema hem tavuk bulyonlu baya ağır olcak diye düşündüm ama öyle olmadı:),sarımsaklı bulyonsuz tariflerde vardı ama öyle denemedim.
sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails