11 Ekim 2009 Pazar

Mutluyum:)))


Bu ödülü daha önce bir çok defa aldım...
Aslında ödül demekte istemiyorum kişiler arasında bir jest!!
Ama şunu itiraf edeyimki herdefasında (ödülün var gel al denildiğinde) mutlu oluyorum hatırlanmak çok hoşuma gidiyor...


Ve bana bu güzel ödülü layık gören mutluluğunu beninle paylaşan canım Deniz'ime çokkk teşekkür ediyorum...
İşte en güzel ödül kazanılan arkadaşlık ve dostluklar bunu hiç bir şeye değişmem!!!

Blog alemini çok seviyorum:))
Sizlerle olmaktan çokkkkkk mutluyum.....

17 yorum:

BAHAR dedi ki...

tebrik ederim canım :))

ELİF dedi ki...

tebrikler canım...
Hakedenlerdensin...

Unknown dedi ki...

Canım benim tebrik ederim kocaman öpü
yorum...

fuat gencal dedi ki...

Tebrik ederim.

elif dedi ki...

Merhaba,
Blogunuz cok güzel.Odülünüzü sonuna kadar haketmişsiniz..

esr@ dedi ki...

tebrikler canım.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım benim hak ediyorsun...

sevgilerimle

tasarım mekani dedi ki...

Daha cok guzelliklere ins... Mutluluklarhayatinda eksik olmasin... sevgiler medinem

LEMAN dedi ki...

canım sevgilerle merhaba sana hemşerım yoklugumda kışlıklar hazırlanmış bitmiş vallah tabi kayserı erken sogudu bu yıl sende erken davrandın sanırım ben daha ancak başlayacagım öpüyorum canım artık buralardayım

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.tebrik ederim.canım adresi düzelttim uyarın için sağol sevgiler.A.E.O

Aysultan... dedi ki...

Tebriklerim canım:)
hep böyle mutlu ol inşallah:)

mutfakcini dedi ki...

tebrikler canımm :)

zehratrk dedi ki...

birilerinin biyerlerde mutlu olması çok hoş.banada bulaştı şimdi bu mutlulukk:))))iyi akşamlar

reyyan dedi ki...

Tebrik ederim canım.

kalpkurabiye dedi ki...

aslımm canım arkadaşımm nedemek ne demek rica ederiimm canımsın öpüyorum seniii

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim kusuruma bakma gözden kacirmisim ödülünü simdi gördüm
Seni tebrik ederim emeginin karsiligi canim öptüm

Adsız dedi ki...

tebrikler başarılarınızın devamını diliyoruz...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails