13 Ekim 2009 Salı

Kremalı Brokoli Çorbası

Çorbamı 1.Sıcak Bir Çorba Pişir etkinliği için kutsalsofra arkadaşıma gönderiyorum...
Malzemeler:
-1 adet küçük boy brokoli
-1 kutu krema (200ml)
-1 çorba kaşığı un
-1 adet kurusoğan
-2 diş sarımsak
-3 çorba kaşığı tereyağı
-tuz
-su
Hazırlanışı:Orta boy bir tencereye tereyağını unu ve ince kıyılmış soğan, sarımsağı ekleyip hafif pembeleşinceye kadar kavurun...
brokolileri küçük parçalara ayırıp soğanların üzerine koyup yeteri kadar su ve tuz ekleyip brokoliler yumuşayıncaya kadar pişirin..
Ocaktan almadan 5dk önce kremayı ekleyip ocağın altını kapatıp çorbayı blendırdan geçirip sıcak olarak servis yapın...
Ben çorbamın üzerine ince kıyılmış maydonoz ekledim tavsiye ederim:))
Afiyet Olsun...

39 yorum:

cansudere dedi ki...

canım ellerine saglık ama nedense bu brokoli çorbası bana hep itici gelıyor.öyle haşlayıp yıyorum.çok faydalı oldugunu biliyorum. hiç tatmadım belkı oldandır tatsam hoşuma gidebilir bel kı ama itici gelıyor.ellerine emegine saglık. kırıcı olmadın inşallah kocaman sevgiler zevkle izliyorum kompostana bayıldım ama...

mutfaktakizaman dedi ki...

canim bukadar olur yaa:))
bende bu etkinlik icin bu corbayi yapicaktim:))neyse baska corbalara yelken acayim;))
ellerine saglik canim

Lezizsofralar dedi ki...

Ben bayiliyorum bu corbaya gercekten ama cocuklar icin ayni seyi söylemeyecegim yapinca yalniz yiyoruz esimle hep malesef:))
görüntüsü nefis tekkelime ile ellerine saglik,sevgiler...

pelince dedi ki...

Aslı çocuklara hiç pişirmedim,aslında ne kadar faydalı bir çorba bu.. dışarıda da yağmur yağıyor.. canım daha çok istedi şimdi,içimizi ısıtırdı....
ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

bende dün zeytinyalıını yaptım bktım fiyatı uygunmu markette hemen aldım çorbasını bende yarın yapacaktım ne teadüf canım ellerine sağlık çok faydalıymış ama ben daha önce hiç çorbasını tatmadım
herkesten tadının berbat olduğunu duydum ama zeytinyağlııda haşlamasıda salatasıda benim hoşuma gidiyor bakalım çorba içinde aynı şeyi söyleyebilecekmiyim

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK BENDE ZEVKLE YERİM BROKOLİYİ ÇORBASI ,YEMEĞİ GÜZEL OLUR.
SEVGİLER

tasarım mekani dedi ki...

eline saglikkkk... havalar sogudukca gelsin besinli corbalarrrrrr... svgiler medinem

Özlem dedi ki...

Çorba mevsimini açtığımdan beri neredeyse her gün çorba pişirir oldum, bu harika çorba da yapılacaklar arasında yerini aldı, ellerine sağlık canım

keskinli dedi ki...

kis yaklasiyor soguk günlerde enfes olur dogrusu ellerine saglik sevgiler

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM BAYILIRIM BROKOLİ ÇORBASINA..

ÇOCUKLAR İÇİN NE KADAR SAĞLIKLI BİR ÇORBAAA

:))

Narince dedi ki...

Brokoli çorbasına soğuk baktım hep. Ama hemi de kremalı olunca, an itibarıyla azıcık da üşümüş olunca canım çekti şimdi.

Işıl dedi ki...

brokolıyı hep salata olarak dusundum hıc corba denemedım

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık ne kadar sağlıklı bir çorba sevgilerimle

tugbatugba dedi ki...

bu çorbayı gerçekten çok ama çok severim ellerine saglık canım...

Unknown dedi ki...

Havalar soğumaya başladı. Bu çorbadan yapıp içmek lazım. Ellerine sağlık

tatlilar gülcandan dedi ki...

ellerine saglik canim nefis bir görüntü .Sevgileröptüm.

akasyakokusu dedi ki...

Hımm olsada sadece ben içsem..Eşim dahil ahali sevmedi bizim..Zarzor içirdimdi kremalısını...Yeşil mercimek dedim yinede inanmadılardı:))))
Biz kadınlar için özellikle çok faydalı ahh birde çocuklar yese...Neyse !!!!

Şehnaz dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM ARKADAŞIM...SĞUKLAR BAŞLAYINCA ŞU ÇORBALAR NE GÜZEL İÇİLİR...ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

HUYSUZBALIK dedi ki...

Eskiden işyerinde çıkardı. En sevdiğim çorbalardandır ama hiç pişirmeyi denemedim. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Aysultan... dedi ki...

Ben kremasızını yapıyorum, canım eminim böyleside çook güzel olmuştur:)
ellerine sağlık pembe tadımmm:)

Sevil Şahin dedi ki...

aslıcım ellerine saglık nefis olmuş bende cok severim hemde cok saglıklı kızımada yapar 7yediririm artık yapmaya başlamak gerek havalar soğuyor artık
sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

aslişkom elerine sağlıkkben brokoliye bayılırımmmmm:)) çorbasıda güzel olur sanırım zaten sen yapmışın kesin güzeldirr deneyeceğimm aslişkomm:))

pembecikolata dedi ki...

Havalarda soğudu tam çorba havası!!!Hemen denemeli:) Çok teşekkürler cnm...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

afiyet bal şeker olsun.
brokolisiz çorba içmiyoruz gibi bişey bizlerde.
herşeyde yüzdürüyorum mutlaka.
ellerine sağlık canım.

Bahar dedi ki...

hiç çorbasını yapmadım ben salata olarak yiyoruz :)

Unknown dedi ki...

Canımmmmm ellerine sağlık bende de
niycem ilk fırsatta brokoli çorbasını öptüm kocaman...

Nilüfer dedi ki...

aslıcım maşallah ya hızına yetişemiyorum,kışlıklar bile hazırlanmış bende kaç zamandır kırmızı biber turşusu kuracağım fırsatım olmuyor:(ellerine sağlık çorbanda harika görünüyor ama bizim evde brokoli pek yenmiyor:( bu çorbayıda merak etmiyor değilim görüntüsü beni hepten cezp etti..sevgiler..

meleginmarifetleri dedi ki...

Havalar soğumaya başladı çorbalar sofraların baş tacı..
Ellerine sağlık canım nefis olmuş.
Segiler..

Unknown dedi ki...

canım denemek istiyorum bu çorbayı tarif için teşekkürler ellerine sağlık sevgiler

kutsalsofra dedi ki...

arkadasım tesekkür ederim çorbanın tanıtımları yani linkler ilk blogumda ( kutsalceyizde yayınlıyorum,tarifleri kutsalsofrada yakında vercem,yorumlara katılıyorum gercekten sunumda nefis herzamn beklerim sevgiler

Adsız dedi ki...

ellerine saglik canim
corban ve sunum harika
afiyetle...

www.yenitadlar.blogcu.com

eyerhagu dedi ki...

slm canım her zamanki gibi lezizi bir tarif ellerine sağlık çok öptüm

Kıbrıs Mağduru dedi ki...

Merhabalar;
Canım senden bir ricam olacak GAP GÖRME ENGELLİLER İ.Ö.O YARDIM ETKİNLİĞİ ( Gaziantep görme engelliler) Düzneliyoruz forumda blogumda yer verdim eğer sende yer verirsen çok mutlu olurum. Ayrıntı için bloguma bakabilirsin :)

Unknown dedi ki...

Ahhh bende bir sevemedim brokoliyi ama içenlerede özeniyorum.çok faydalı
ellerine sağlık canım
öpüyorum.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Brokoliyi çok severim ama çorbası benim iştahımı kapatıyoo:)

Ellerine sağlık canım..

nurşen dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım,enfes bir çorba olmuş,yani görüntü öle diyo :)
Sevgiler

gelibolu17 dedi ki...

hayırlı cumalar canım sevgiler selamlar

Ayse Pamuk dedi ki...

Nasıl seviyorum anlatamam ellerine sağlık canım tam bana göre olmuş

ELİF dedi ki...

Yaptım brokoli çorbanızı, Rüya bayıldı..Başka çorba tariflerinizi de yazarsanız çok sevinirim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails