26 Ekim 2009 Pazartesi

Cennet Tabağı

Tarifimi YE# 50 -ÖNCE GÖZE SONRA DAMAĞA etkinliği için Chaplincafe arkadaşıma gönderiyorum.... Herkese mutlu huzurlu ve güzel bir hafta geçirmeleirni diliyorum...
Evimizin vazgeçilmezi haline gelen hem göze hem mideye hitap eden bol vitaminli cennet tabağı...
Malzemeler:
-cennet meyvesi (yaş hurma)
-muz
-kivi
-mandalina
-çilek (kullanmadım)
-nar
-üzüm
-vanilyalı dondurma
Hazırlanışı:Cennet meyvesinin kabuklarını soyup servis tabağına koyun..
Kabuğu soyulmuş ve temizlenmiş meyveleri sırasıyla tabağa yerleştirip vanilyalı dondurma ile servis yapın....
Meyveli ve çikolatalı soslarla da denedim hepsi ayrı bir lezzetli oluyor...
Meyve miktarını kişi sayısına göre ayarlayabilirsiniz...
Afiyet Olsun...

51 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım benim cennetten bir köşe olmuşş gerçekten..

mutfaktakizaman dedi ki...

harika yaa tam benlik;) bol vitamin deposu...hmm harika bir sunumm ellerine saglik balim...

Unknown dedi ki...

Canımmmmmm muhteşem cennette böyle
rengerankmiş.Ellerine sağlık tabağı
aldım kaçıyorum kocaman öptüm...

ELİF dedi ki...

Amanın bu ne? çatalla falan değil bildiğin yemek kaşığıyla yemek istedi canım:)))

akasyakokusu dedi ki...

tammm benlikkk:) !!!!!!!
hemde trabzon elması var..cennet elması yani...
dondurmaaa...daha ne olsun..
tabak benim olsun...

Işıl dedi ki...

BU TABAK ÇOK ŞIK

elif dedi ki...

tam da mevsimlik harika meyvelerden harika bir tabak olmuş bu cennet tabağı canım.ellerine sağlık.

pelince dedi ki...

Böyle salata yenmezmi hiç,nefissss...

muko dedi ki...

oooffff bu ne muhteşem görüntüü ellerien sağlık süperr görünüyor.

sevgilerimle...

tub@ dedi ki...

Aslı'cım yine muhteşemsin, bildiğin meyve tabağını böylesi alışılagelmemiş bir sunumla hazırlamak harika bir fikir :)
Perşembe gelicek özel misafirlerime harika bir fikir verdiğin için çok teşekkür ediyorum canım
Selamlar

Narince dedi ki...

Şu yaş hurmayı sevemedim gitti bir türlü. Kızım ve eşim ballandıra ballandıra yiyorlar. Bana çürümüş kayısı gibi geliyor. Hem ben sana ne yollıycam bi baksana.

balböcükleri dedi ki...

tabak harika cennetlik.ellerine sağlık

Canan dedi ki...

Aslı'cım şahane arkadaşım bu ne güzellik yahuuu! Harika bir sunum. Ellerine sağlık.

Çok öpüldün,
Canan

Reyhan çiçeği dedi ki...

Aslı canım çok güzel bir meyve tabağı hazırlamışsın. Tıpkı ismi gibi güzel. Ellerine sağlık :)

KEYFESEYRAN dedi ki...

Ya sen harika şeyler yapıyorsun maşallah bu da senin ne kadar harika bir insan olduğunu gösteriyor blogunu takip etmek zevk veriyor insana sevgiler

esr@ dedi ki...

Harika gerçekten ellerine sağlık marifetli arkadaşım.

aleyna dedi ki...

sevgili aslım ne güzel bir sunum ya.ellerine sağlık.valla senin bey şanslı.böyle bir hatunu var.iyi haftalar canım

tugbatugba dedi ki...

hayırlı haftalar canım...

armina dedi ki...

Enfes bir görüntü, ellerine sağlık.

tatlilar gülcandan dedi ki...

Tek kelime harika canim ellerine saglik nefis görünüyor .Sevgiler sana iyi hafta gecirmeni diliyorum.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

BAYILIRIM GÖRSEL ŞÖLENLERE.:)
ELLERİNE SAĞLIK .YİYENLERE AFİYET OLSUN.SEVGİLER

ipek dedi ki...

Tam bir enerji deposu olmuş, ellerine sağlık Aslıcım.

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Cenneti anımsatır şekilde rengarenk bir tabak olmuş..Dondurmayla meyvenin uyumu tartışılmaz zaten. Ellerine sağlık canım, çok güzel görünüyor:).
Sevgiler..
aslı

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Bende bir tabak rica edecegim :D Cok severim meyveyi.

TATESAL dedi ki...

Pembişim hem sağlıklı hem lezzetli,enfessss....

Şehnaz dedi ki...

offff bu ne muhteşem bir tarif...ellerine sağlık canım arkadaşım...iyiki bu blog var ve bizlerde böyle değerli kişilerle tanışıyoruz...sevgiler

Didemin Pasta Servisi dedi ki...

Arkadaşım cennettemiyim ne.Sen ne yaptın böyle.Vitamin deposu olacağız, kış için birebir.

Krema Tadında dedi ki...

harika görünüyor gerçekten cennet tabağı gibi olmuş

Unknown dedi ki...

canım bu ne güzel bir görüntü tablo gibi olmuş ellerine sağlık sevgıler...

tasarım mekani dedi ki...

mide bayrami :))) eline saglik... medinem

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

AKŞAMIN YORGUN SAATLERİNDE BİZİ DÜŞÜNMEN HARİKA PEMBELİM :)))

Unknown dedi ki...

süüper gorunuoo cnm ellerıne saglıkk

HUYSUZBALIK dedi ki...

Aslıcım bayılırım cennet meyvasına. Biz Adana'da sadece hurma deriz ona :)Şu sıralar da tam mevsimi. Tabağın gel beni ye diyor ellerine sağlık. Sevgiler...

Nur Vural dedi ki...

Aslı bu ne.... Çok güzel içimizi açtın.

Ellerine sağlık.

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

meyveye hiç dayanamam, hele böyle güzel süslenmişine..arkadaşım bu tabağı aldım gittim)) eline sağlık,

KİZHATCE dedi ki...

ben bu tabaktakilerin hepsini yerim ben yerimmmm :) eline sağlık pembişim,öpüyorum....

Unknown dedi ki...

Wooowwwww..
Nefis görünüyor.
NEFİS BİR SUNUM OLMUŞ CANIM.O GÜZEL ELLERİN DERT GÖRMESİN.SEVGİLERR

gülay mutfakta dedi ki...

canım ellerine sağlık.. çok güzel sunum olmuş.. yaş hurmayı sevmeme rağmen böyle süslenmiş halini şimdi olsa yerim dedirtti bana:)

sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

gözüde doyurur mideyide bu harika görüntüsü ve sunumuyla
sevgiler

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
valla bu tabaga hayran kaldim, o güzelim meyvalarin renkleri bile yetiyor insani mutlu etmeye, senin de ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve kocaman öptüm

aysemmutfakta dedi ki...

ellerine sağlık çok hoş bir görüntü tabağı aldım gidiyorum.

saniyesultan dedi ki...

ne güzel bir tabak olmuş...ellerinize sağlık. tanışdığımıza memnun oldum...daha sık görüşelim...

*kelebekana*-* dedi ki...

adına çok yakışmış ..

sarımutfak-hande dedi ki...

demek cennet böyle rengarenk süpermiş
ellerine sağlık

istebudurhayat dedi ki...

süppeerrrr aslişkocuğum bayılırım böyle sunumlara

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Aslicik, bloguma ugrarmisin sana suprizim vaaaaaaaar

Unknown dedi ki...

Rengaren ne kadar nefis gorunuyor ellerine saglik canim.
kucak dolusu sevgiler.

Arzu dedi ki...

Kesinllikle göze hitap ediyor.
bravoooooooooooooo
harikasın

cansudere dedi ki...

harıka birşey bu valla süpersin canım vallaaa

Aysultan... dedi ki...

Canım elelrine sağlık:)
göze harika bir şekilde hitap ediyor,eminim midelere de eder:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

bayıldım meyva tabağına...

Jalapenolu Pizza ise harika görünüyor canım nasıl çekti bir bilsen..Sofralarına konuk olmak isterdim :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails