7 Ekim 2009 Çarşamba

Portakallı Muffin

En sevdiğim meyvelerin başında gelir portakal...
Geçen gün markette gördüğümde kırk yıllık dostumu görmüş kadar sevindim:))
Bir kısmını yedim bir kısmını muhallebide kullandım!
Son bir portakalımıda muffin yapmak için ayırmıştım...
Veee geçen akşam mutfağa girip aklımdakini yapıp çayın yanında birgüzel afiyetle yedik:))) Malzemeler:
-2 yumurta
-1 su bardağı toz şeker
-1 çay bardağı süt
-1 çay bardağı sıvı yağ
-2 su bardağı un
-1 portakal
-1 paket kabartma tozu
-1 paket vanilya
Hazırlanışı: Yumurta ile şekeri köpürene kadar çırpın...
Portakalın suyunu sıkıp kabuğunu rendeleyip karışıma ekleyin ve sırayla süt,sıvı yağ,un, vanilya,kabartma tozunu ekleyip mikserle iyice karıştırın ve mini kek kalıplarına eşit şekilde pay edin...
Önceden ısıtılmış 150derecelik fırında üzerleri kızarana kadar pişirin...
Afiyet Olsun....

38 yorum:

Şengülce dedi ki...

canım nede güzel olmuş portakalı bende çok severim ellerine sağlık.
iyi akşamlar..sevgiler..

Kendimce dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzeller

reyyan dedi ki...

CANIM SUNUM HARİKA ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR ELLERİNE SAĞLIK.

SEVGİLER...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

portakal ve mandalinaya dayanan bende,çok severim:)

ellerine sağlık.. misler gibi nasıl da kokuyordur:)

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Bende portakali cok severim!!! Ellerine saglik canim.

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ben de özellikle pişerkenki kokusuna bayılırım portakallı lezzetlerin. Ellerine sağlık. Sevgiler...

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerine saglik arkadasim nefis nefis...daha ne diyeyim...
opuyorum;))

icimdeki yolculuk dedi ki...

buda harika görünüyor nasıl kabarmış ellerine sağlık canım

Şehnaz dedi ki...

canım bende poryakallı yapılan şeylere bayılırum.çok hafif ve pratik.ayrıcada görüntü mükemmel.ellerine sağlık canım...

esr@ dedi ki...

kış meyveleri hep özledik valla. Çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

balböcükleri dedi ki...

akşam akşam yaptın gene yapacağını

Federica Simoni dedi ki...

wow che buoni!! ne hai avanzato uno??? ciaooooo

İNCİ dedi ki...

Ellerine sağlık nefis gözüküyor.Ayrıca cezeryeyede bayıldım çok iştah açıcı:)

TuruncuTatlar dedi ki...

valla süper görünüyorlar ellerine sağlık;)

Işıl dedi ki...

herzamankı gıbı çok sık

Unknown dedi ki...

muffine herşey yakışıyor bence.ama portakallı hiç denememiştim.aldım sıraya ellerine saglık.

Unknown dedi ki...

CANIM TARİFLERİN ÇOK KOLAY VE PRATİK..BİR BİR DENEYECEĞİM. TEŞEKKÜRLER

Didemin Pasta Servisi dedi ki...

Görüntü süper, kimbilir tadı ne güzeldir.Ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

Canım harika olmuş muffinler sunumda çok şık ellerine sağlık öptüm...

Nur Vural dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Epeydir yorum yazamıyordum malesef. Sonunda açıldı sayfan yazabildim. Valla bende portakal aromalı herşeyi severim.

Sevgiler...

Bahar dedi ki...

her zamanki gibi çok güzel ellerine sağlık portakal aroması çok nefis :))

Özlem dedi ki...

afiyet şeker olsun, mis gibi olmuşlar :)

orece dedi ki...

canım ellerine sağlık bende bayılırım portakallı muffine. ama limonlusunada hayır diyemem

Ilker Erdem dedi ki...

Canim cok guzel bir sunum olmus ellerine saglik. Sevgiler

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim iyi aksamlar .Cok güzel görünüyor cumartesi kizimin dogum günü var okul icin arkadaslarina muffin yapacagim .Portakalim olursa deneyeceyim tarifini ellerine saglik sevgiler öptüm.

Baharcicegi dedi ki...

bende cok severim ama simdiki portakallarin tadi yok,kisin sulu sulu oluyor,piserken mis gibi kokmustur portakalin aromasi eline saglik pembisim

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Mandalinayı gördüm ama portakalı daha görmemiştim. Demek kış meyveleri bir bir tezgahta yerini alıyr. Ellerine sağlık canım
süper olmuş
sevgilerimle

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ dedi ki...

lovely and so delicious, and so nice decorated

Unknown dedi ki...

Missler gibi portakal kokusuyla yumuşacık muffinler yenmezmi hiç
ellerine sağlık canım
öpüyorum.

HÜLYA dedi ki...

bende senin gibi bir portakal canavarıyım. her şeyi ayrı güzel keratanın :))

muffinlerde nefis görünüyor ellerine sağlık 1 tanecik aldım bile arama sakın :)

TATESAL dedi ki...

Canım ya sen yaparsında güzel olmazmı harika görünüyor,elerine sağlık...

birsence dedi ki...

portakal herşeye çok yakışır helede keke...ellerine sağlık arkadaşım....

Aysultan... dedi ki...

Canım çok güzel görünüyor:) ellerine sağlık...

şirinem dedi ki...

marifetli ince duygulu arkadaşım ellerine sağlık ne güzel olmuş bu muffinler en kısa zamanda denenecekler listesinde :)

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

ya cok sahane görünüyo fotodakiler huuuwww

boncuk mutfakta dedi ki...

Çok pratik eline sağlık.Artık portakal mevsimi geldi.
Eline sağlık arkadaşım.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

şekercim elelrine sağlık, nefis görünüyor kekler.
öptümmmmmm

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim selam benim sanden bir ricam var ben bem önce ki tariflerimi kolay bulunmasi acisindan etiketler i yapilindirmak istiyorum ne veya nasil kayit edebilirim .Yayinda bieden cok kayit yayinlayinca da münkünmü yardimci olursan sevinirim sevgiler canim öptüm.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails