31 Ekim 2009 Cumartesi

Hediyelerim ve Bayatlamayan Poğaça


Hepinize güzel ve mutlu hafta sonları diliyorum.....

Sabah zilin sesiyle uyandım karşımda kargocu arkadaşı görünce şaşırdım uyku sersemliği ile paketi elime alıp baktığımda gönderen kişinin ismi beni daha çok şaşırttı:))
Canım arkadaşım Esra dan geliyordu:)))
Paketi açtığımda gördüklerim beni daha da çok şaşırttı....
Birbirinden güzel hediyeler!!! Ve bir mektup!!!
Uzun zamandır ilk defa bir kişiden mektup alıyordum okumaya başladığımda tarifi mümkün olayan bir mutluluk ve duygusallık çöktü hem ağlıyor hem gülüyordum o kadar güzel içten samimi şeyler yazmışki canım Esra 'cığım bilmiyorum kaç kere okudum ardarda....
Ve hediyelerime baktığımda çok mahçup oldum ...
Rolonn, deodorant, çok tatlı pembe terlik,çorap, çok güzel bir havlu, çok cici poşetlik:))
Ve henüz dünyaya gelmemiş yeğenim için harika iç çamaşırı, zıbın ve çok sevimli takım:)))
Canım arkadaşım herşey için çok teşekkür ediyorum....
Senin gibi güzel yürekli bir insanla tanışmak en güzel armağan.....

Ve hemen Esra 'cığımın sitesini açıp şöyle bir göz gezdirdim gözüme bayatlamayan poğaça takıldı hiç vakit kaybetmeden poğaçaları yaptım:))
Gerçekten harika bir lezzeti var herkese tavsiye edilir:))
Hemen tarife geçiyorum...

Malzemeler:
-1 şişe soda
-1 su bardağı ılık süt
-1 su bardağı sıvıyağ
-1 paket toz maya
-2 çorba kaşığı tozşeker
-1 tatlı kaşığı tuz
-aldığı kadar un
Üzeri İçin: 1 adet yumurta sarısı,susam yada çörekotu
İçi İçin: Peynir ,maydonoz
Hazırlanışı:Derin bir kabın için bir miktar unu koyup bütün malzemeyi ekleyip karıştırın ele yapışmayan yumuşak bir hamur yapıp iyice yoğurun...
Hazırlanan hamuru yaklaşık 40dk dinlendirin...
Peyniri çatal ile ezip maydonozu ince ince kıyıp peynire karıştırın...
Dinlenen hamurdan küçük parçalar kopartıp avucumuzun ortasında inceltip penirli harçtan bir miktar koyup poğaça şekli verin ve yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizip üzerlerine yumurta sarısı sürüp susam yada çörekotu serpip tepside 20dk bekletip önceden ısıtılmış 180derecelik fırında üzerleri kızarana kadar pişirin...
Afiyet Olsun:)

21 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

canım benim hediyelerini iyi günlerde kullan
pogacalarında nefis olmuş emegine saglık canım benim
iyi hafta sonları

karamel mutfak dedi ki...

iyi günlere kullan cicilerini canım.poaçalar harika görünüyor ellerine salık.

esr@ dedi ki...

canım kardeşim benim o sıcacık sesinle benide heycanlandırdın. hediyelerini iyi günlerde kullan canım. Dostluğumuzun baki kalmasını diliyorum. Poğaçalar süper görünüyor bu arada ellerine sağlık. Gerçekten dayanıklı bu poğaçalar afiyet olsun canım.

Unknown dedi ki...

Canımmm ne mutlu bizlere böyle muh
teşek dostluklar ve kardeşlikler ya
kaladık.Esram bir tane çok şükür bu
yaz yüzyüze görüştüm.İnşallah senle
de görüşürüz.İyi günlerde kullan ci
cilerini.Poğaçan süper kocaman öptüm...

Adsız dedi ki...

ellerıne saglık.puaca guzele benzıyor.

Aysultan... dedi ki...

Şanslı şeker pembe Aslı şeker:)x
güle güle kullan hepsini,mektup bencede çok anlamlı arkadaşlıklarımız daim olsun inş.:)
ellerine sağlık poğaçalar harikaaa ....

kalpkurabiye dedi ki...

canımm sen öyle güzel bir yüreğe sahipsin ki elbette güzellikler hep hep hep seni bulacak bitanem benimmm :)) sıcaklığın gülüşün samimiyetin yeter öpüyorum seni ellerine sağlık...

pelince dedi ki...

Aslıcım hediyelerin harika,çok ince bir davranış...
poğaçalarda nefis,ellerine sağlık..

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim hediyelerini güle ,güle kullan Ellerine saglik canim pogcalarin nefis görünüyor .

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

en güzel günlerinde kullan canım..
zarif arkadaşlarımız çok sağolsunlar.
poğoçaları bende kesinlikle tavsiye ediyorum.
afiyetle-sevgiler...

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

ne güzel böyle dostluklar..içten ve karşılıksız..dostunun mutluluğuyla gülümseyen yüzler..nazar değmesin size..

susamcorekotuFeriha dedi ki...

hediyeler bahane dostluklar şahane değilmi??

Pembe Tatlar dedi ki...

Güzel yorumlarınız için hepinizin yüreğine sağlık...
Sevgili susamçörekotu kesinlikle katılıyorum...
O kadar güzel insanlarla tanıştımki bunları hiçbirşeye değişmem:)

icimdeki yolculuk dedi ki...

canım güle güle kullann hediyelerini.. bu arada aslım bende katılacağım etkinliğe ama ne zaman yapıp yayınlayım onu bilmiyom :))

Baharcicegi dedi ki...

hediyelerini iyi günlerde kullan canim dostlugunuz daim osun
cayimin yanina mis gibi pogacalarindan aldim ellerine saglik

PAPATYA PRENSES dedi ki...

hayırlı günlerde kullan canım hepsini:)

Alime dedi ki...

gerçekten çok güzel görünüyorlar eline sağlık..

Disalce dedi ki...

güle güle kullan..hepsi birbirinden güzel...

arkadaşın çok ince bir insanmış...doğacak yeğenini bile düşünmüş....

poğaçalara gelirsek nefis görünüyorlar...ellerine sağlık...

KEYFESEYRAN dedi ki...

Hediyelerin çok güzelmiş çok ince bir insanmış esra blog dostluğu çok güzelmiş aranıza yeni katıldım ama 21 izleyicim ve benimde izlediğim bir çok arkadaşım olmuş insanlar birbirini görmeden menfaat olmadan da nasıl arkadaş olabiliyormuş herkes görsün valla harikasınız.

mutfakcini dedi ki...

Hediyelerin çok güzelmiş,güle güle kullan canım.Poğaçanı bu gün deniicem,canım çekti:)ellerine sağlık.sevgiler.

Nur Vural dedi ki...

Hediyelerini güle güle kullan. Poğaçada gerçekte çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık.

Sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails