11 Ekim 2009 Pazar

Gazozlu Kek

Kekimi Sevgili Ferah arkadaşımın düzenlediği
Tuz Biber 1. Yemek Etkinliği' ne gönderiyorum...


Malzemeler:
-4 adet yumurta
-1,5 su bardağı şeker
-1 su bardağı sıvıyağ
-1 şişe gazoz (250ml)
-2,5 su bardağı un
-1 paket kabartma tozu
-2 paket vanilin
-1/2 limon suyu
Hazırlanışı:Yumurta ve şekeri köpürene kadar çırpıp kalan malzemeleri ekleyip iyice karıştırın...
Yağlanmış kek kalıbına kek hamurunu döküp önceden ısıtılmış 150derecelik fırında pişirip soğuyunca servise hazırdır....
Afiyet Olsun....

42 yorum:

kutsalsofra dedi ki...

mehaba ben kutsalsofra,bülbülün yerindeki yorumundan sana ulştım,çorbaları severmişin ya bir tasta etkinliğime gertirmezmisin,
birde domates tursunu rendelemek yerine dograsak olmazmı,çok ilgimi çekti su koymadan eminim nefistir
paylaşımın için tesekürler,sevgiler selamlar canım

Unknown dedi ki...

eline sağlık canım çayın yanına harika bir lezzet,yorum yazamadığım önceki tariflerinde harika,ödül içinde tebrikler sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar kutsalsofra...
Mümkün olduğunca etkinliklere katılmaya çalışıyorum emin olun sizinkinede katılacağım mutlaka....
En kısa zamanda çorbamla geleceğim...
Domates turşusunu sormuşunuz...
Zannetsemki doğramak olmaz lezzeti kendi suyunda o yüzden ayrıca su koymaya gerek kalmıyor...
Sevgilerimle...

FİLİZ'CE dedi ki...

canım kekinin mis gibi kokusu taa buralara kadar geldi..ellerine sağlık..

Hansa dedi ki...

resim ne güzel olmuş yemesem dahi bu klasik kek resmi beni mesteder. şu kabartma tozu paketlerinin üstündeki gibi olmuş.
eline sağlık.
sevgiler.

Didemin Pasta Servisi dedi ki...

Öff şu kekin duruşuna bakın.Kimbilir tadı nasıldır.Ellerine sağlık.Canım tebrik ederim.Bol ödüller.

Betül MUTFAKTA dedi ki...

Ellerine saglik canim harika gözüküyor :))

suna parfümeri dedi ki...

ayyy bu saate iştahım kabardı:)çok güzel görünüyor ellerine sağlık;)

Şehnaz dedi ki...

canım nasılda güzel görünüyor.ama gazozla dahada şekerli olmadımı merak ettim...sevgiler canım...

fatma dedi ki...

canım ellerine saglıkkeşke benim keklerimde böyle kabarsa gazoz daha çokmu kabartıyor ödülünüde kutlarım

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Merhaba,
kekin ne güzel kabarmis, ellerine saglik diyorum.
Tadi acaba nasildir diye de cok merak ediyorum, söyle bir sorum olacakti birde: 1 sise gazozuun icinde acaba kac mililitre gazoz var? Bizler burada bu tür gazozlari satin alamadigimiz icin sordum.

Selamlar ve kocaman öptüm..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ohh mis gibi kabarmış. enfes görünüyor canım, ellerine sağlık..

Nina dedi ki...

Hi, your "Soda Cake" looks delicious!
I just wish to see it inside!!! :)))

Federica Simoni dedi ki...

ciao!! complimenti per questo ciambellone!! è bellissimo!! chissà che buono!! dai passami una fetta!!!
ciaooooo

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

harika gözüküyor..yanlız 4yumurta fazla değilmi aslıcım..gerçi her kekekin tarifi farklı tabi..ellerine sağlık.iyi haftalar..

KEYFESEYRAN dedi ki...

merhabalar pembe tatlar blogunuz harika tam bana hitap ediyor.Beni ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.Deneyimlerinizi mutlaka denemek istiyorum sevgiyle kalın.

TuzBIBER Dergisi dedi ki...

Enfes bir kek...
Etkinliğe ekledim. Katılımın için teşekkür ederim.
Sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

offfff offfffffff offffffff bana bunu yapamazsınn benim nişanım var yılbaşında kilo vermem lazımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)) sen bana ne yapıyorsun aslım yaaaaaaaaaaa:))) senin şu mucize formüllerine ihtiyacım var bu arada bana bi mail atarsan bayılırımm 60 günüm var 5 hatta 10 kilo vermeliyimm:)) yardımm

kalpkurabiye dedi ki...

yalnız bir şişe gazoz derken nasıl bir gazoz bu canımm soda gibimi miktar versen banaa hım?

Aysultan... dedi ki...

Canım çok güzel görünüyor:) ellerine sağlık,çarpıldım gidip kek çırpıcam tutmayın beniiii

bir demet feslegen dedi ki...

Aa çok enterasan, tadı neye benziyor, dokusu yani.. merak ettim ve sade gazoz mu
sevgiler

mutfaktakizaman dedi ki...

hmmmm ellerine saglik canimmm bende kek yapmis olmama ragmen canim cekti bu farkli keki;)))

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.Canım,çok sağol güzel dileklerin için....eski bir lezzeti gündeme getirmişsin ne güzelde kabarmış aiyet olsun..sevgiler.A.E.O

Unknown dedi ki...

Süper görünüyor kekin. Ellerine sağlık.

pelince dedi ki...

Aslıcım gazozlu ve çaylı keklere bayılıyorum,nefis olmuş,ellerine sağlık..

Sevgiler..

Oana dedi ki...

Arata foarte bine! Sa ma intorc din concediu si ma pun si eu pe prajiturit.

Pembe Tatlar dedi ki...

yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum hepinizin yüreğine sağlık...
Sevgili şehnaz gazozla beraber şekeri tam kıvamında oluyor...
Sevgili kevser 1 şişe gazoz 250ml...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım denizim evet küçük şişe gazozlardan 250ml..
Sevgili eda evet sade gazoz canım..

Baharcicegi dedi ki...

bende fantayla yapiyorum öylede nefis oluyor,eline saglik canim yumusacik ne güzel kabarmis kekin

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cok guzel kabarmis :) Ellerine saglik.
Boyle guzel kekleri gorunce icim gidiyor! Rejimdeyim... ah ah

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Ne güzel kabarmış. Görüntüsü süper.
Sevgiyle kal.

otomatikkepce dedi ki...

Görüntü şahane

e.esma.albayrak dedi ki...

aslıcım ne güzel kabarmış bu kek hepsi yumurtanın marifeti ama okokmuyormu yaaaa
yada ben yumurta kokusunu sevmediğim için bu kokular hep banamı geliyor...

cansudere dedi ki...

canım kek harıka görünüyor bende yapmıştım çok güzel oluyoır.mimlendin şekerim.

nurşen dedi ki...

Canım selamlar,ellerine sağlık kek nefis,afiyet şeker olsun size.
Mutlu bir hafta dilerim canım.
Sevgiler

icimdeki yolculuk dedi ki...

bir kek bu kadar mı güzel kabarır.hamur işlerini pek yapmak istemesemde kilo olayları yüzünden ama beni kışkırtıyorsun :))
ellerine sağlık canımm

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Kekin görüntüsüne bayıldım. Eskiden yapardım, gazozlu kek, tarifi de kayboldu. Sanırım bu tarif aradığım tarif, deneyeceğim. Sevgiler.

alkım akkurt akyalçın dedi ki...

sitenizi ilk kez keşfettim gerçekten harika ellerinize sağlık bende beklerim sevgiler

Unknown dedi ki...

görüntü süper yaaaa
ah ah içim gitti valla he diytettki birine bu yapılırmı ama ya:((

ellerine sağlık canım daha fazla dayanamadım ben kaçtım

sarımutfak-hande dedi ki...

çok güzel kabarmış ellerine sağlık cnm bir ara çok sık yapardım hatırladım bu keki sayende

Mutfak Havlusu dedi ki...

mis gibi çıkmış kalıbtan ellerinize sağlık!

İNCİ dedi ki...

Kek leziz gözüküyor inan görünce nasılda canım çekti.İşim olmasa kalkıp kek yapacağım neredeyse ellerine sağlık.Sağlıcakla kal:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails