30 Ekim 2009 Cuma

Pizza Ekmek:))

Güneşin pembeliğiyle doğan, saflığıyla süzülen, herkese nasip olmayan mutluluk denen o en güzel duygu sizle olsun.
Hayırlı cumalar dilerim...
Malzemeler:
-6 adet hamburger ekmeği
-1 adet domates
-2 adet yeşil biber
-1 adet yumurta
-3 çorba kaşığı zeytinyağı
-kiprit kutusu büyüklüğünde beyaz peynir
-1 su bardağı rendelenmiş kaşar
-isteğe bağlı salam,sosis,sucuk (ben sucuk kullandım)
-1 çay kaşığı tuz
-1 çay kaşığı pulbiber
-1 çay kaşığı kekik
Hazırlanışı:Ekmekleri ortadan ikiye kesip yağlı kağıt serilmniş fırın tepsisine yerleştirin...
Domatesin kabuğunu soyup minik minik doğrayın...
Biberlerine ince ince kıyın...
Salam sosis yada sucuğuda minik minik doğrayıp bütün malzemeleri derin bir kasede karıştırın...
Kesilen ekmeklerin üzerlerine hazırlanan karşımını koyup önceden ısıtılmış 180derecelik fırında yaklaşık 15dk pişirip sıcak olarak servis yapın...
Afiyet Olsun...

39 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

aslişkomm sen ne yaptınn ben şimdi nasıl durucamm nasıl diyet yapıcamm bana bi söyle canım yaa çok güzel olmuşlar ellerine sağlıkkk

Betül MUTFAKTA dedi ki...

Aslicim ellerine saglik..
Ben bu pratik pizzalari çok seviyorum, hamburger ekmegi ile de çok hos olmus..
Hayirli cumalar canim

Şehnaz dedi ki...

iyimi isminin aslı olduğunu yeni öğrendim canım..sevindim ....o kadar yazışıyoruz...aslıcım yine harika ...bende senin tiryakin oldum...hergün ne yapacağını merak ediyorum...şahane,ellerine sağlık canım...

newlife dedi ki...

ellerine sağlık ...uzun zamndr giremiyrm blog özlemişim gerçekten

armina dedi ki...

Hayırlı cumalar canım pratik nefis bir pizza olmuş, ellerine sağlık.

Narince dedi ki...

Çok pratik, öğlen yemeğine okula götürmek için çok uygun. Sağol önerin için.

Unknown dedi ki...

Sen varya sen birtanesin yaratıcı kardeşim.Ellerine sağlık süper taba
ğı aldım kaçıyorum kocaman öptüm...

Krema Tadında dedi ki...

çok hoş olmuş hayırlı cumalar

Unknown dedi ki...

hamurger ekmegini bu şekilde degerlendirmek güzel bir fikir bence.ellerine saglık.

eyerhagu dedi ki...

ne güzel dileklerde bulunmuşsun aynı dilekler bizdende sana gelsin... yine pratik bir tarif vermişsin ellerine sağlık canım çok güzel bir görüntü.. çok öptüm

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
öncelikle güzel dileğin için teşekkürler.İyi dilek sahibini nasılsa bulur.
Küçük kızımın pazar kahvaltısında sevdiği bir tat.
Sevgiyle kal.

Federica Simoni dedi ki...

adoro la pizza!!! fantastica!

KEYFESEYRAN dedi ki...

Pizzayı çok severim çok güzel yapmışsın tadı da mükemmeldir canım at bir tane bana mutlaka yapacam sevgiler

dantelistan dedi ki...

harika bir fikir hamburger ekmeği ile pizza mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık

balböcükleri dedi ki...

yahu sözleştinizmi hepiniz lezzet pınarı pembe defter ve sen bunu yapmışınız üsteli aynı saatte:)valla harikasınız

Unknown dedi ki...

bende çok yaparım bunu


ellerine sağlık

Didemin Pasta Servisi dedi ki...

Aslıcım pizzalara bayıldım.Ayrıca dileklerin içinde çok teşekürler.Sevgiler...

zehratrk dedi ki...

herzamnaki gibi pozitifliliğine bayıldım.iyi dileklerim seninle cnm.bu pratik pizzayı ben normal ekmekle biliyodum ama hamburger ekmeğiyle hiç denememiştim.iyi fikir sunumuda çok şık olmuş.ellerine sağlık seviyle sevdiklerinle kal.

tub@ dedi ki...

Dün akşamki misafirlerime hamurunu kendim hazırlayarak yaptım Aslı'cım, ellerine sağlık hem çok güzel görünüyor hemde oldukca pratikmiş

zeynep dedi ki...

çok leziz ve pratık ,
allah kalbıne göre versin arkadaşım..
güzel dileklerin için

cansudere dedi ki...

canım nekadar güzel dileklerle başlamışsın tarıfi yazmaya harıka görünüyor sevgiler...

made in funda dedi ki...

ben de çok severim pizzyı.hele de pratik olnuca...ellerine sağlık canım..

gülay mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık canım..

sevgiler..

tatlilar gülcandan dedi ki...

canim yine harika nefis görünüyorlar ellerine saglik sevgiler

pelince dedi ki...

Hem pratik hem lezzetli,ellerine sağlık...
Sevgiler canım..

pelince dedi ki...

Hem pratik hem lezzetli,ellerine sağlık...
Sevgiler canım..

Işıl dedi ki...

çok pRATIK BI PIZZA
ELINE SAGLIK

Işıl dedi ki...

çok pRATIK BI PIZZA
ELINE SAGLIK

orece dedi ki...

canım ellerine sağlık. kurtarır her zaman bu pizza beni zorda kaldımmı bende hep yaparım.

mutfaktakizaman dedi ki...

canim cok seviyorum ben bu pratik pizzayi ama hamburger ekmegi hic aklima gelmemisti eminim nefis olmustur ellerine saglik...
opuyorumm

İNCİ dedi ki...

çok güzel olmuşlar Aslıcım eline sağlık.

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık canım.Bu tarz lezzetler hem pratik hem de çok güzel oluyor.Sevgiler.

icimdeki yolculuk dedi ki...

ay bu harika hemde hamur yapma derdi yok tam benlik:))

elif dedi ki...

eline sağlık aslıcım.pratik ve lezzetli bir tarif olmuş..sevgiler..

PINAR dedi ki...

seninki de çok güzel olmuş canım,ellerine sağlık ...

TuruncuTatlar dedi ki...

ELİNE SAĞLIK CANIM bende yaparım bunu ara sıra pratik olur süper olmuşlar bende yarın kahvaltıya yapayım canım çekti:))

Aysultan... dedi ki...

Ne güzel dua bu böyle:)
ellerine sağlık pembe şekerim:)
pizza ekmekler on numara olmuş:)

Nilüfer dedi ki...

ellerinize sağlık nefiss görünüyorlar,pizzanın herşekilde yapılanını seviyorum,mutlu pazarlar sevgiler..

MAVİ TUTKU dedi ki...

Pizalar çok şirinn.:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails