29 Ekim 2009 Perşembe

Üzüm Kompostosu (konserve)

Evimizin vazgeçilmezlerinden biride üzüm kompostosu yada konserve üzüm:)))
Bolca yapıp evde mutlaka bulunduruyorum...

Malzemeler:
-siyah üzüm
-şeker
-su
-1lt lik kavanoz
Hazırlanışı:Üzümleri temizleyip yıkayın ve kavanozun yarıdan fazlasını üzümle doldurup 7 çorba kaşığı şeker ekleyip ağzına kadar su doldurup kavanozun kapağını sıkıca kapatın......



Büyük bir tencereye su koyup kaynatın ve hazırlanan kavanozu ters şekilde kaynayan tencereye koyup 20dk kaynatıp kavanozu tenceren alıp ağzını sıktırıp ters şekilde soğumaya bırakın
Soğuyan kavanozu serin bir yerde muhafaza edin...
Servis öncesi buzdolabında soğutup soğuk olarak servis yapın...
Afiyet Olsun...

34 yorum:

hanife dedi ki...

eline sağlık nefis görünüyor

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canı harika bir fikir. Hiç aklıma gelmemişti.
Deneyeceğim canım
Ellerine sağlık canım
sevgiler

Unknown dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık harika olmuş afiyetle için öptüm kocaman..

eyerhagu dedi ki...

slm canım komposto süper görünüyor bayılırım her türlüsüne ellerine sağlık çok çok öpüyorum...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ay sabah sabah o üzümleri barbunyaya benzettim iyi mi:)))

ellerine sağlık tatlık, olsa da içsem şimdi:)

Şehnaz dedi ki...

SLM CANIM...YİNE HARİKA BİRŞEY YAPMIŞSIN...ZATEN SİYAH ÜZÜMÜN FAYDASI SAYMALKA BİTMEZ....ÇOK ŞİFALI...ELLERİNE SAĞLIK CANIM....

mutfakcini dedi ki...

Cumhuriyet Bayramımız Kutlu Olsun canımm.

balböcükleri dedi ki...

başlığı görünce hemen açtım büyük bir şevkle.ayyyyy yeni bişey daha öğrendim çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

ellerıne saglık.bayramımız kutlu olsun canım..

sevgi dedi ki...

Mmmm, çok güzel görünüyor. Üsttelikte çok sağlıklı. Benim bu tip şeylere pek vaktim olmuyor. Ama bu basit görünüyor. Eve giderken üzüm alıp bende deneyeyim.ELlerine sağlık.

Unknown dedi ki...

bence çok güzel vede sağlıklı ellerine sağlık canım .cumhuriyet bayramımız kutlu olsun sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

canım benim bu negüzel görüntü böylee:) ellerine sağlık kalpkurabiyeyi taşıma işlerinde baya bi yol aldım geldinmi hiç bana:))

tugbatugba dedi ki...

canım ellerne saglık çok güzel gözüküyor

pelince dedi ki...

Nefis olmuş,ellerine sağlık aslıcım...

sevgiler..

cansudere dedi ki...

harıka görünüyor tamda bayramda bayragımızın rengine uygun bir komposto olmuş ellerine saglık sevgiler...

elif dedi ki...

bugunlerde daha da çok ihtiyacımız olan vitaminleri almanın lezzetli yollarından biri:)ellerine sağlık canım..

PINAR dedi ki...

Harika görünüyor,ellerine sağlık.Soğuk soğuk ne de güzel olur :)

Unknown dedi ki...

canım süper fikir yaaa

ben de bu üzümleri ne yapsakda kışa saklayıp kışın çıkartıp yesek diyordum...

hemen yrn markete gidip üzüm alacağım

ellerine sağlık

orece dedi ki...

canım ellerine sağlık.konserve gibi yapmışsın ben kaynatıp koyuldugunu zannediyordum kavanoza bunu deniycem mutlaka

Unknown dedi ki...

denemeye değer bir tarif, eline sağlık..

Canan dedi ki...

Güzelim benim. Ellerine sağlık. Çoook güzel görünüyor. Bol vitaminli. En çok çocuklara içirilmeli.

Öptüm
Canan

gülay mutfakta dedi ki...

canım ellerine sağlık.. bizim evde annem bu tür lezzetleri hiç eksik etmez.. çeşitli meyvelerden yapar biz de afiyetle içeriz:)

sevgiler....

susamcorekotuFeriha dedi ki...

afiyetle yiyin şifa olsun

Nina dedi ki...

Compliments for everything! see you soon! XO

atesböcegi dedi ki...

ellerine saglik canim nefis görünüyor.
Epeydir ugrayamadim bloguna. Ne cici mamalar yapmissin öyle hizina yetisilmiyor ellerin dert görmesin canim.

Adsız dedi ki...

.ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR..DENİYCEM MUHAKKAK .SEVGİLERİMLE

Işıl dedi ki...

TÜM BU KONSERME DONMUS UZRUN VS NERDE SAKLIYOSUN YAA

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Ben genelde meyveleri dondurucaya koyuyorum.Sonra kaynatıyorum. Seninki değişik bir yöntem.Canın istediğin de al ye.Paylaşım için teşekkürler.

tub@ dedi ki...

Aslı'cım ellerine sağlık,çok severim üzümü:)

edaca dedi ki...

BUTUN YEMEKCI BLOGLARI PROTESTO EDIYORUM YAKINDA TAM BUFALO OLUCUM SU GUZELMIS BUNU YIYIM BU GUZELMIS BUNU YAPAYIM IMDATTTTTT :(((

SAKA GUZUM COK GUZEL MAMALAR ELLERINE SAGLIK

tub@ dedi ki...

Aslı'cım etkinlik için 2 tarifim var canım sayfamdan alabilirsin.öptüm

Sevil Şahin dedi ki...

aslıcım ellerine saglık tatlım
bu aralar yogundum gelemedim ziyaretine kusura bakma tatlım
sevgiler

şirinem dedi ki...

çok güzel görünüyor arkadaşım hemde çok faydalı ellerine sağlık

Aysultan... dedi ki...

Canım nefis görünüyor,ellerine sağlık,harika hazırlıklar bunlar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails