21 Nisan 2020 Salı

Pazılı Çıtır Mücver


Merhabalar :)
Bugün de sizlere fazlasıyla lezzetli bir mücver tarifini paylaşmaya geldim :)
Canım Papatyamın sayfasında gördüğüm an akşam menüsü canlanıverdi gözümde :) Ev halkından da tam puan alınca sizlerle de  paylaşmak istedim ...
Kendisi tarife ek olarak zerdeçal ve hellim peyniri kullanmıştı ben eklemedim.

Malzemeler:
-10 yaprak pazı
-2 adet kabak
-1 adet havuç
-3 adet yumurta
-1/2 demet maydonoz
-4 dal taze soğan
-2 çorba kaşığı susam
-2 çorba kaşığı mısır unu
-1 çorba kaşığı un
-1 tatlı kaşığı tuz
-1 çay kaşığı kara biber
-1 çay kaşığı kırmızı toz biber
Kızartmak İçin:sıvı yağ
Hazırlanışı: Kabakları ve havucu rendeleyip kabakların fazla suyunu elinizle sıkın.
Pazı, maydonoz ve taze soğanı ince olacak şekilde doğrayın.
Yumurtaları çırpıp mısır unu, un ve baharatları ekleyip çırpın.
Rendelediğiniz ve doğradığınız malzemeleri yumurtalara ekleyip karıştırın.
Teflon tavaya az miktar yağ koyup ısındıktan sonra hazırladığınız harçtan birer kaşık koyup arkalı önlü kızartıp havlu kağıt üzerine alıp fazla yağını çektirdikten sonra servis yapın.

Sevgili Papatya susamları kızartırken üzerlerine serpiştirmiş ben tarifi biraz ezbere yapınca susamları harcın içine kattım :) 

Afiyet Olsun :) 

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails