19 Şubat 2010 Cuma

Blogum 1 yaşında ve Çifte Kutlama:))))

Tam 1 yıl olmuş sizlere merhaba diyeli...
1 yıl önce bugün Canımın öncülüğünde blogumu açtım:)
Sizlerin sayfalarında gezerken yorum yazmaya bile çekinen ,ilk postumu bile yazmayı beceremeyen ben:)) ve accenn sen ekle dediğimde bak bunu eklerim ama diğerlerini sen ekleyeceksin dediğinde tamam deyipte nasıl yapacağım diye kara kara düşünürken bugün 350. postumla 1.yıl dönümümü kutluyorum:)))

Acı tatlı demeyeceğim çünkü burada hep mutlu oldum çok güzel paylaşımlar yaşadım sayamadığım kadar arkadaşım ve birçok dostum oldu...
İyiki burdayım sizlerleyim..

Bana ilk yorum yazan Belgin, ilk blog arkadaşım Denizim, ilk ödülümü veren Necla, bana kardeşim diyen Tülinim, yorumlarıyla yüzümde tebessümler oluşturan Papatyam, her daim yalnız olmadığımı hissettiren Sultanım ,canım ablam Derya, bitanem Yeşimim, canım Selmacığım ,içime huzur serpiştiren Sevilim, Aleynam, komşum Necla, beni teyze yapan Esram:)) ve ismini şuan yazamadığım diğer arkadaşlarım...
İzlemeye aldığım ve beni izleyen herkese diyorum iyiki sizleri tanımışım....
İyiki varsınız canlarım....

Vee bugün aynı zamanda aşkımla nişan yıldönümümüz:))
Bundan tam 7 yıl önce bu akşam yüzüklerimiz takıldı rabbim mutluluğumuzu sevgimizi ve herşeyden önce birbirimize olan saygımızı daim etsin...

Ve 1 yıl önce sizlere ilk merhaba dediğim minik köstebek pastam.
Tarifi burada...

Daha nice uzun, mutlu yıllar bir arada olmak dileğiyle...

Sevgilerimle Aslişko:)))


74 yorum:

Gümüş Tepsi dedi ki...

daha nice yıllara.bloğunun 10.yılınıda kutlamak nasip olsun.iyi günler

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

oooyyy aslişkom :) okadar güzel yazmışsınki bir solukta okuyuverdim hepberaber nice mutlu senelere inşallah canım

bir demet feslegen dedi ki...

Ne hoş çifte kutlama :) mutlu yıllara canım , nice paylaşımlara..

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Aslıcığım Nice yıllar diliyorum.Bloğunda harika tariflerin eksik olmasın.Eşinle ailenle sevginiz her daim sürüsn.Sevgiler.Mine

Aysultan... dedi ki...

Sen şanssın biliyomusun :)))
iyi ki sende varsın pembe şekerim:)
pembe ke... :P
Mutlu,sağlıklı,huzurlu yılların olsun hem eşinle hem bizlerle seni seviyorum:)))

Saglıklımutfak dedi ki...

Yanlış okursan yanlış yazarsın . pembe tatlarım nice seneler :)

Rozerin'in Annesi dedi ki...

mutlu yillara canim...iyiki varsin, bol, bol paylasimlara diyorum...sevgiyle kal...

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Fistik nice senelere!! Dun tebrik etmistim zaten, ama burada tekrar tebrik etmek istiyorum. Iyi ki varsin blog dunyasinin pembesi!:)

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

daha uzun yıllar kutlanır inşallah blogunuzun yaşı ve sizin nişan yıldönümüzün.allah herşeyin hayırlısını versin inşallah.

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Canım ne güzel yazmışsın. Bloğunun yeni yaşı kutlu olsun. Başarılar diliyorum. ALLAH sizlere uzun ömürler versin. Eşinle ve sevdiklerinle nice yıllara cnm...

kalpkurabiye dedi ki...

zaten duygusalım bugün bitanemm sen hepten harladın ateşimii bitanem benimm çok mutlu oldummm.... sende benim ilk arkadaşımsınn canımsın herşeyimsinn çok seviyorum senii daha kimbilir neleri kutlayacağız bugünn:)) canım dostum canım kardeşim benimm...

balböcükleri dedi ki...

benimde yakında blogumun yıl dönümü demek aynı zamnlarda açmışız.e iyiki açmışız:)

boncuk mutfakta dedi ki...

canım iyi ki sen de varsın.Bloğunun çok yaşını kutlarız inşallah.Başarılar diliyorum

Unknown dedi ki...

çok uzun uzun yıllar devam etmesi dileği ile mutluluğunun:)

Unknown dedi ki...

Canımmm Aslım seni tanıdığım için çok mutluyum.İyiki açmışız blogları
mızı:))Sesini duymak her zaman büyük mutluluk:))Nice güzel payla şımlara inşallah.SENİ ÇOKKKKKK
SEVEN ABLAN...

istebudurhayat dedi ki...

Tek kelimeyle harikasın
T E B R İ K L E R

susamcorekotuFeriha dedi ki...

PEMBETATLI KARDEŞİM BENİM,EVET İYİKİ AÇMIŞSIN TOZ PEMBE SAYFALARINI, BİZDE SENİ TANIDIK(GERÇİ HENÜZ KONUŞAMADIK AMA KONUŞURUZ İNŞALLAH)SENİ ARAR OLDUK, HEM NİŞAN HEM BLOG YILDÖNÜMÜN KUTLU OLSUN NİCE YILLARA !!TABAĞIN HERŞEYİYLE 2KİŞİLİK ÇOK MANİDAR SEVGİNİZ DAİM OLSUN

Narince dedi ki...

Canıımm, kutlu olsun ilk yaşın,nice yaşlarını birlikte kutlayalaım Pembe Tatlar'ın.
Eşinle de mutluluğunuz daim olsun, huzurunuz ve sağlığınız hep yerinde olsun canım benim. Öpüyorum.

Doyumluk.... dedi ki...

Daha nice uzun yıllara inşaallah arkadaşım..sevgiler.....

♥sibelinsu♥ dedi ki...

nice güzel senelere....böyle güzel tarifli nice nice postlara..:)

Baharcicegi dedi ki...

nice uzun yillara
dolu dolu nefis tariflerle hep burda bizlerle ol canim

Işıl dedi ki...

daha nice paylaşımlara

ceydabural dedi ki...

ne güzel daha neicelerine hep yazman burada olman dileğiyle...

Adsız dedi ki...

canım benim nice uzun senelere beraberce inşallah..demek ilk ödülü sana ben vermişim valla okuyunca farkettim saol canım unutmadığın için ben unutmuştum kusuruma bakma ..buarada bende çok sık yer değiştirmeye başladım inşallah bu son sitem olurda burada kalırım temelli..yeni adresim.www.misgibitatlar.tk beklerim canım ...necla

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Canım daha çooook uzun bloglar diliyorum sana, burada ki dostluk ve heyecanlar hep daim olsun. mail attım sana, yorumu yanlışlıkla silmiştim, inşallah aklımda kalan doğrudur, geldiği zaman bana bir ses verirsen sevinirim canım. bu arada linkini sayfama koyuyorum hediyelşem yi yani, biraz geç oldu ben yeni farkettim kodunu, birde bu aralar bir iki arkadaşımıza tema hazırladım, ondan sizlerle ilgilenemedim canım, öpüyorum seni,

Bu arada daha nice nişan ve evlilik yıldönümlerini nasip etsin Allah.

KEYFESEYRAN dedi ki...

Nice yıllara canım biz seni çok seviyoruz

Adsız dedi ki...

selamun aleykum Aslisko,

insALLAH blogunun omru uzun olur.senin blogu onceden biraz takip ediyordum,ama senin mimde yazdigin bir cumle vardiki beni bu bloga kilitlemeye yetti de artti:))

ALLAHA emanet ol.insALLAH her zaman takipciniz senin.hayirli cumalar:)

Şehnaz dedi ki...

daha nice yılları hep birlikte kutlayalım,benim canım arkdaşım...sevgiler.....

Hatice dedi ki...

ne güzel çifte kutlama:))
Canım daha nice nice güzel paylaşımlara, iyiki açmışsın blogunu:))
eşinle de mutluluğunuz daim olsun, ağız tadıyla, afiyetle nice senelere...
sevgiler...

Didemin Pasta Servisi dedi ki...

Arkadaşım nice mutlu yıllara.Bütün güzellikler senin olsun.

svl dedi ki...

Aslıcım iyikş blog acmışsın iyiki yollarımız kesişmiş ::D öpüyorum canım benım

hilal dedi ki...

Nice uzun,sağlıklı yıllara canım:)

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.canım benim sevdiklerinle nice uzun senelerin olsun ve mutluğuna mutluluk katacak güzeliklerin olsun amin..iyiki tanımışım seni iyiki varsın öptüm canım..A.E.O

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

1. yaşın kutlu olsun canım:))) iyiki bu bloğu açtın bizlerde seni tanıdık daha uzunnn seneler beraber oluruz inşallah..
Allah eşinle mutluluğunuzu daim etsin..çok öpüyorum arkadaşım

kereminkurabiyeleri dedi ki...

Daha uzun yıllar blog dünyasında olursunuz inşallah

pelince dedi ki...

Aslıcım nice güzel senelere,paylaşımların bol olsun...

durutarifler dedi ki...

Daha nice nice yıllara ve paylaşımlara

Sevgiler

Esra dedi ki...

nice yıllara canım,yeni yaşınız hayırlı olsun
sevgiler

tub@ dedi ki...

Nice yıllara canımcım :)

Bende seni tanıdığım için inan çok mutluyum :)

Canım Aslişkom iyiki varsın, sevgiler :D

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ben bu sene kendi doğumgünümdün bloğunkinu unuttum iyi mi :)

Nice güzel paylaşımlarla hep bir arada oluruz canım inşallah.

Sevgilerimle pembe şekerim benim..

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

DAHA NİCE SENELERE,NİCE BASARILARA DIYORUM,BUGUN GÖNLÜNDEN NE GECIYORSA GERCEKLESMESI DİLEKLERİMLE.
SEVGİLER CANIM...

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Aslı'cığım yazıı okurken duygulandım ne kadar guzel bu duyguları yaşaman Allah daim etsın nıce yıllarıda beraber kutlaayalım canım.sende ıyı kı varsın sevgiler

liza dedi ki...

Daha nice, nice senelere olsun inşallah. O güzel lezetlerin devam etsin ki bizler de sebeblenelim. Sevgiler

Krema Tadında dedi ki...

nice güzel kutlamalara pembişim tebrik ederim sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

pembe pembe büyüyüp
artık PESPEMBE oldun :)))
bol paylaşımlar Aslıcığım..
daima paylaşmak üzere sevgiler.Nice yıllara her bereber.

Unknown dedi ki...

ayyy aslişkom Allah çoook uzun seneler bloğunda kalmayı bizlerle paylaşımlar yapmayı nasip etsin canım iyiki de varsın kutluyorum sevgiler

elif şen dedi ki...

Nice yıllara arkadaşım, ömrümüz yettiğince birlikteyiz artık:)burada varlığını bilipte tanımadığımız, menfaatsiz arkadaşlık ve sıkı dostluklar kuruyoruz. çok şanslı insanlardan biri olduğumu düşünüyorum, iyiki varsın, iyiki varsınız.

TATESAL dedi ki...

Canım kardeşim benim bitane Aslım; yıldönümün ve nişan yıldönümünüz kutlu olsun ......
Daha nice yıllara...
Maharetli ve modern harika bir siten var tebrik ediyorum...
Her zaman yanımda oldun güzel yürekli insan,teşekkürler ve sevgiler...

Adsız dedi ki...

canım benim pembişim aslişkom!!! ben hiçbir şey yapmadım ki hayatım, sadece böyle birşeyin varlığından haberdar olmana vesile oldum o kadar. Eger sen de bu yetenek bu azim ve bu istikrar olmasaydı bırak 1 yılı bu blogun ömrü (benim blogumunki gibi:) sadece 1 haftalık olurdu:)))) benim yetenekli biricik tatlişkom daha nice niceee pembe tatlaraaaaa.... seviyorum seniiii çileği çikolataya banar gibi:D:D

accenin

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Her ikisi için de seni kutluyorum.
Sevgiler...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Blogunun yeni yaşı kutlu olsun.
Bol tıklamalı, bol yorumlu daha nice senelere....

alkım akkurt akyalçın dedi ki...

aslıcım iyiki bende seni tanımışım yüzünü hiç görmesemde içim sana ısınıverdi... ömür boyu mutluluk dilerim eşinle blog yaşamındaki ilk yılında kutlu olsun sevgiler canımmm

Mutfak Havlusu dedi ki...

Ne güzel işte koca bir yılın sonunda mutlu cümleler ve mutlu bir kişi!
Daha nice nice yıllar devirsin blogunuz sağlıkla,sıhhatle ve tabiki bol bol lezzetle:)

Pembe Tatlar dedi ki...

Canlar hepinizin yüreğine sağlık....

Allah razı olsun güzel dilek ve yorumlarınız için...

Accenim canım bitanem seni çok seviyorum ....
İyiki varsın meleğim...

sevimlimutfak dedi ki...

1. yılın kutlu olsun canım. Uzun yıllar hep beraber güzel paylaşımlarda görüşmek üzere...
Sevgiler...

Fashion Mini dedi ki...

nice seneler olsun şekercimm..1 değil 5sene,10 sene olsun inş..

Emel Kurt dedi ki...

Selam nice senelere,yazini okuyunca bir an aklima kendim geldim.Bende senin gibi zorluk cekenlerdenim,ama artik cözdüm sayilir.Bakalim hayirlisi,bu arada benim de dogum günüm 19 subat.Evimin nesesi blog unun da oglunun dogum günüymüs.Ortak noktalarimiz:)))
Tariflerinide cok begeniyorum ellerine saglik.Sevgiler.

TuruncuTatlar dedi ki...

canım bloğunun doğum günü kutlu olsun ne kadar çabuk geçiyor zaman. bende senin bloğunun ilk zamnlarını hatırlıyorum maşallah şimşek gibi başladın öyle de devam ediyorsun:) sana yetişmek mümkün değil:)) nice nice mutlu yıllara aslıcım inşallah sevgiyla kal..

Adsız dedi ki...

Blogun dogum kutlu olsun...
insallah nice seneler sonra takip ederiz :)))

MUTLU YILLAR...


Sevgiler...

Esra dedi ki...

İnşallah daha nice yıllara...

Unknown dedi ki...

Canim dahanice güzel yillar bulog aleminde huzur saglik nesen hic eksik olmasin sana mutluluklar diliyorum tüm kalbimle sevgiler öptüm canim.

LEZZETİKRAM dedi ki...

daha nice yıllar bizlerle beraber olman ve bu güzel tarifleri bizlerle paylaşman dileğiyle canım ...
sevgiler

Betül MUTFAKTA dedi ki...

Pembelim tebrikler..
Blogunun 10ncu senesinide kutlariz insaAllah..
Esinle beraber size ömür boyu mutluluklar diliyorum..
Agzinizin tadi hiç bozulmasin..

Unknown dedi ki...

Canım daha nice senelere birlikte olmak dileğiyle seni öpüyorum.
tüm tariflerin için ellerine,yüreğine sağlık
sevgiler.

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Mutlu yıllar sevgili *pembe tatlar*
İyiki varsın canım benim...çok güzel fikirler,lezzetler aldım senden...
Daha nice güzel,lezzetli,sohbetli yıllar canım..
Sevgilerimle...

cansudere dedi ki...

nice yıllara canım iykı varsın iykı tanımışım bu aslışkoyu:)senı seviyoruzzzzzzzzzz

Unknown dedi ki...

Daha nice yillara, nice güzel tarifler paylasmaya, nice güzel dostluklara, arkadasliklara saglikla, sihhatle insallah... Sevgilerimle, Filiz

nuralp dedi ki...

TEBRİK EDERİM CANIM... BİZDE SANA BU GÜZEL PAYLAŞIMLAR VE DOSTLUK İÇİN TEŞEKKÜR BORÇLUYUZ. NİCE YILLARA SAĞLIKLA...

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

4-5 gündür migrenimin azmasından dolayı kendimde değilim ve sürekli yatmak zorundayım.Bu nedenle sayfanda bir çok şeyi kaçırmışım.Öncelikle blogunun yıldönümünü kutluyorum.nice yıllara, iyiki aramızdasın.Umarım uzun seneler devam edersin.Kocaman öpüyorum.sevgiler.

Atike Momini Ziya dedi ki...

bence içindeki güzelliğin dışa yansıtmasıdır ürettiğin lezzetler, görüntüler, sözler...
güzel aslüşkocan(!) güzel insan; daha nice nice yıldönümleri kutlayasın,(kutlayalım !) beraber sevdiklerinle (içinde biz de olalım ia.!)...
ben de içten gelen hislerle diyorum ki iyiki varsın... hep var ol...hep de böyle ol inşaallah...
not: ismin sonuna koyduğum "can"
bizim dilde yakınlık ifadesidir. yani aslişkocuğum demek istedim :)

nurşen dedi ki...

Aslıcım bloğunun doğum gününü kutluyorum :) daha nice tariflere canım.
Ailendeki huzur,sevgi,saygı hiç eksilmesin nazara gelmesin arkadaşım.
Sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Canlarım güzel dilekleriniz için hepinizin o güzel yüreğine sağlık diyorum...

İnşallah hep beraber daha nice mutlu uzun yıllara aminnnnnn diyorum:)

Nurşenciğim çok sağol bitanem allah kem gözlerden saklasın...

Mutfak Dili dedi ki...

İnsallah daha nice yaşlara. Uzun ömürlü olsun siteniz. Ellerinize saglk.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
Kastamonudan yeni döndüm ve blogunun 1. yaşını kaçırmak istemedim. Geç kalsam da 1. yaşın kutlu olsun. Nice yaşlara inşallah.Bizlerde seni tanımaktan çok mutluyuz. Hep pozitif, hep renkli ,hep neşeli ve kibarsın.
Nişan yüzüğünü ömrün boyunca saygının gölgesinde bu sevgiyle takmanı diliyorum.
Sevgiyle kal.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails