1 Şubat 2010 Pazartesi

Hediyeleşelim Kaynaşalım!

Merhaba arkadaşlar...
Yeni bir etkinlikle daha karşınızdayım:)
Sevgili Düşbahçesi ve benim ortak blogumuzda (pembedüşbahçesi) başlatacağımız etkinliklerimizin ilkinin startını vermiş bulunuyoruz...
Etkinliğimizin adı HEDİYELEŞME etkinliği... mailto:pembedusbahcesi@gmailadresine mail olarak yollamaları rica olunur. KEAshop'tan ELEKTRONİK MUTFAK TARTISI hediye olarak gönderilecektir.

Daha önce bazı arkadaşlarımız bu etkinliği yapmıştı bizde elimizden geldiğince yapmaya çalışacağız!!!

Etkinliğe katılmak isteyen arkadaşlar;
28 şubat 2010 tarihine kadar:
Ad-soyad, blog adı, adres ve telefon numaralarını

Etkinlik 1 ay sürecek ve bir ay sonunda bütün isimler tek tek kağıtlara yazılıp kura yoluyla eşleşme yapılacak.
Siz değerli dostlarımıza mail yoluyla kimlere hediye gönderecekleri ve bilgileri verilecektir..

(katılımcılar sadece kimlere hediye alacaklarını bilecek yani kimden hediye alacakları süpriz:)

Ayrıca içinizden bir arkadaşımıza çekilişle

Haydi arkadaşlar, HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM:)
NOT: İsteyen arkadaşlar yan taraftaki linki sayfalarında yayınlayabilirler...


42 yorum:

€s®ac@ dedi ki...

ben varım seve sevee :))

PAPATYA PRENSES dedi ki...

yolladım bile:)

Nina's Recipes dedi ki...

I'm not going to participate, but good luck to all of you. This is a fun game! Enjoy!!! see you soon!

SeViL ( DenizFeneri ) dedi ki...

Ben den tamam :)

kalpkurabiye dedi ki...

bayıla bayıla aslişkoomm:)) öpüyorumm kocamannn

karamel mutfak dedi ki...

canim seve seve etkinlige katilmak isterim ama daha onceki etkinliklerde katilimcilarin turkiyede olmalari istenmisti hep bu yuzden katilamamistim :((hediyelesme etkinlinine kimlerin katilabilecegi ve hediyelerin ne tur seylerden olusacagini bana yazarsan cok sevinirim.
karamelmutfak@hotmail.com

Dolunay dedi ki...

hadi bakalım hayırlı olsun :)

şehnaz dedi ki...

şekercim bende varım.....

nuralp dedi ki...

ASLI'CIM ETKİNLİKLERE BAYILIYORUM:) HELEDE HEDİYELEŞME EN ÇOK SEVDİĞİM ŞEYLERDEN BİRİDİR. KESİNLİKLE VARIM:) SEVGİLER...

tub@ dedi ki...

mail attım canımcımm :)

nuralp dedi ki...

ASLI'CIM BİLGİLERİMİ MAIL ATTIM. YANLIZ GMAIL.COM ADRESİNE, UMARIM ULAŞMIŞTIR... SEVGİLER...

Esra dedi ki...

çok güzel...ben de varım,yalnız bir limit falan belirlenmeli diye düşünüyorum nacizane:))

IŞIL dedi ki...

selam bende varım pembe duş bahcesıne ugrayamadım bı sorunmu var blogunda.sanada mail atarım adres falan. bı lımıt ve turkıye ıçı olma sartı belırsenız çok iyi olur bence...

tatesal dedi ki...

Canım etkinliğiniz hayırlı olsun!!!
Bende varım tabikiiiii....
Sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Arkadaşlar çok sağolun:))

Işılcığım hediye limiti çekilişten sonra belirtilecek...

Türkiye ve yurtdışı ayrı ayrı çekilecek:)

peynir hösmelimi dedi ki...

Tamamdir bende varim.
Böyle bir etkinlik düsündügünüz icin tesekürler canim.
Sevgilerle.

hilal dedi ki...

Canım ben de yolladım bilgilerimi umarım ulaşmıştır. merakla sonucu bekliyorum...

cansudere dedi ki...

aa canım çok güzelmış hemen katılıyorum sevgiler...

*gelincik* dedi ki...

Canım merhaba, iki gündür uğrayamadım sizlere blogumda problemler vardı, bende elim değmişken bazı değişiklikler yaptım.

Bu etkinlik çok hoş, en kısa zamanda yolluycam, hediyesinden ziyade o anki mutluluklar sanırım yaşamaya değer. Hepinize sağlıklı sevgi dolu bir hafta diliyorum.

Cake Life Behiye dedi ki...

Sevgili Aslı Selmaya da söyledim buraya da yazayım çok güzel düşünmüşsünüz yeni etkinliğimiz hayırlı olsun..

Pembe Tatlar dedi ki...

Arkadaşlar yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ediyorum..:D

Anlayamazsin dedi ki...

Selamun aleykum Aslisko,

bu etkinlige katilmayi,daha yeni tanimama ragmen cok sevdigim arkadaslara hediye yollamayiisterdim,ama olmuyor maalesef,durumlar musait degil:))

selametle

Didemin Pasta Servisi dedi ki...

Hemen yolluyorum canım.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

veeeee bende varım canım:)yollluyorum bılgılerımı sevgilerrr:)

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Aslı'cığım blogumada linkini ekledim herkes duysun,görsün :)

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
davetine teşekkür ederim. tabii ki sizlerle böyle bir mutluluğa bende varım.
Sevgiyle kal.

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

bende varım hemen bilgilerimi yolluyorum ayyyyyy şimdiden çok heyecanlandım :)))

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

CANIM BENIM,EMEGİNIZE SAGLIK.ÇOK GÜZEL BIR ETKINLIK OLMUS.ILK FIRSATTA BENDE YAYINLAYACAGIM VE KATILACAGIM.
ÖPÜYORM CANIM..

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

canım mail atmakta baya zorlandım eğer mailim gelmediyse bana bildirirmisin?

esr@ dedi ki...

merhaba canım bu sefer ben yokum malüm. Birdahakine inşallah. Kendine iyi bak canım.

KEYFESEYRAN dedi ki...

Günaydım canım bende varım seve seve katılırım ama linki sayfamda yayınlamayı bilmiyorum bana yardımcı olursan sevinirim

sevim dedi ki...

bende bendeeee
ben atlamışımmı görmmişimmi ne hemen maili yolluyorum

HÜLYA dedi ki...

aaa bensiz olurmu olmaz valla.. hemen yolluyorum

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim, etkinlginiz cok güzel, kolay gelsin, sevgiler....

ömür dedi ki...

bende varim

Ballı Cimcime dedi ki...

Aslışım az önce ben de yolladım, öpüyorum:)

Ballı Cimcime dedi ki...

Aslışım az önce ben de yolladım, öpüyorum:)

şehnaz dedi ki...

aslıcım nerelerdesin....merak ettim seni..kaç gündür yoksun.....

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

BİR BEN EKSİK KALMIŞIM ASLICIĞIM BENDE VARIM:)))

pelince dedi ki...

aslıcım ne güzel bir etkinlik bu böyle...

paşakızı mutfakta dedi ki...

Pembe şekerim bende eksik kalmışım:)Bensiz olurmu :)Sevgiler canım..Öpüyorum.

Peri Sofrası (Nurperi) dedi ki...

Aslı Hanımcım, etkinliğin çok eğlenceli ve heyecanlı olacağına eminim. Hemen mail atıyorum:))
sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails