22 Şubat 2010 Pazartesi

Etli Türlü (kış türlüsü)

Yeni bir haftadan herkese merhabalar....
Bir kaç gündür sizlere uğrayamadım kusura bakmayın ama bugün telafi edeceğim:))

Şeker tadında güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle:)

Malzemeler:
-500gr kuşbaşı et (ben daha kullandım)
-2 adet havuç
-2 adet patates
-2 adet yeşil biber
-1 adet kurusoğan
-1 kavanoz bezelye (konserve)
-1 tatlı kaşığı salça
-tuz, kırmızı toz biber, karabiber, pulbiber
-zeytin yağı
-sıcak su
Hazırlanışı:Etleri tencereye koyup kısık ateşte ağzı kapalı bir şekilde suyunu çekene kadar pişirin...
Soğanı ince ince ay şelkilnde doğrayın.....
Patates ve havucu etin büyüklüğünde küp küp doğrayıp biberide iri iri doğrayın...
Suyunu çeken etlere zeytinyağını ekleyip soğanları ilave edin ve soğanlar ölene kadar kavurup diğer doğradığınız sebeleri ilave edip karıştırıp baharat ve salçayıda ekleyip yaklaşık 10dk kavurup bezelye ve yeteri kadar sıcak suyunu ilave edip et ve sebzeler yumuşayıncaya kadar pişirip sıcak olarak servis yapın..
Afiyet Olsun...

42 yorum:

Adsız dedi ki...

çok lezzetli görünüyor eline sağlık:)

Adsız dedi ki...

selamun aleykum,

bak simdi canim turlu cekti:)ellerine saglik Aslisko.

senin canin sag ya o bana yeter:)ugramasanda olur.sen hep boyle mutlu ol,guzel tarifler paylas.bana yeter:)benim pembeli arkadasim:)

CAHİDE dedi ki...

Canım kışın yemek çeşidinde sıkıntı çekeriz.Bu çok iyi bir fikir,ellerine sağlık Aslıcım...

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik canim...
Harika olmus etli türlü...
Cok begendim...

Iyi hafta diliyorum...

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Harika görünüyor, ellerinize sağlık.

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Afiyet oldu bile tatlım, ellerine emeğine sağlık. Sanada şeker gibi hafta diliyorum.

hanife dedi ki...

of of nefis bir lezzet eline sağlık

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerinize sağlık.çok güzel olmuş..sevgiler.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Yemeğin tam anlamıyla şahane. Ellerine sağlık arkadaşım.

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim nefis görünüyor sevgiler öptüm

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Aslıcığım eline sağlık.Görünüşü bile muhteşem tadı mutlaka öyledir.Sevgiler.Mine

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

CANIM BENİM, ELLERİNE SAGLIK.ÇOK İŞTAH ACICI GÖZÜKÜYOR.AHH REJIMDE OLMASAM ALIP TABAGI KACARDIM AMA NEYSE,KİLOLARI VERINCE INŞŞ
SEVGILER..

Unknown dedi ki...

Canım Aslım ellerine sağlık enfes görünüyor.Sen iyi olda uğrama ben uğrarım:))Kocaman öptüm tatlım...

tub@ dedi ki...

Aslı'cım harika görünüyor, havuçlu filan mmm..

Sevgiler canım :)

TuruncuTatlar dedi ki...

olsada yesek harika olmuş aslıcım ellerine sağlık mutlu kal:)

Şehnaz dedi ki...

OOF OFF.....HARİKA GÖRÜNÜYOR...AKLIMA GETİRDİN BAZEN NE YAPACAĞIMIZI ŞAŞIRIYORUZ...YRINKİ YEMEĞİM ÇIKYI...ELLERİNE SAĞLIK TATLIM.....

KEYFESEYRAN dedi ki...

Bacım nerelerdesin merak ettik ellerine sağlık

aleyna dedi ki...

kardeşim tüm içtenliğimle mutlu bir hafta dilerim sana.benim haftam güzel başladı.az önce oğluma söz verdiğim gezmeyi yaptık.onlar eğlendi ama ölüyorum yorgunluktan.yinede onların neşesi yerinde olsun.yemeğin rengarenk harika .ellerine sağlık bitanem.sevgiler

Işıl dedi ki...

çok guzel...acıktım zaten

Aysultan... dedi ki...

Telafi ediceksin demek :))))))
canım türlü nefis olmuş,ellerine sağlık pembe ke...:P

Defne Kızın Anası dedi ki...

çok nefis görünüyor ellerinize sağlık

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

elelrine sağlık aslımmmm
nefis olmuş nefisss
öpüyorum

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık balımmmm nefis yapmışın tatlımm süpersinn:))

Unknown dedi ki...

eline koluna sağlık aslişkom pek lezzetli görünüyor bazen evde az az kalmış sebzeleri değerlendirmek için de güzel bir fikir olur sağol canım sevgiler♥

mutfakcini dedi ki...

Tam kış yemeği olmuş.Bol vitaminli.Ellerine sağlık canım.

PINAR dedi ki...

türlüyü çok severim,ellerine sağlık nefis olmuş...

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

canım ellerıne saglık.harıka görunuyor sevgıler:)

Federica Simoni dedi ki...

che fame!!!! complimenti la foto rende il piatto molto invitante!! ciao!

Unknown dedi ki...

Mmmmm... Ellerinize saglik... Cok leziz görünüyor yemeginiz... Sevgilerimle,

susamcorekotuFeriha dedi ki...

KUSUR OLURMU HİÇ, ÜZME KENDİNİ SEN GÜZEL KARDEŞİM BENİM,YEMEK ENFES PİLAVDA VARSA TAMAMDIR ŞİFALAR OLSUN SEVGİLER

Sevtap dedi ki...

ellerine sağlık canım herzamanki gibi harika gözüküyor

Unknown dedi ki...

Çok iştah kabartıyor ellerinize sağlık

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Offf offf..yemede yanında yat dedikleri bu işte...
Ellerine sağlık canım nefis...
Sevgilerimle.

elif şen dedi ki...

merhaba arkadaşım harika bir tarif gece 1 de ağır gelir ama ye beni diyor:) bu arada bütün kızlar gece çalışıyor, patır patır dökülüyor emekleri. demekki hep aynı önce çocukları uyut sonra koca, geç pc başına:) öptüm.

Saliha dedi ki...

mmmmmm ellerine saglık aslıcım:)

Fashion Mini dedi ki...

nefis gözüküyor ellerine sağlık gene :)

Tarif diyarı dedi ki...

Türlüyü çok severim nefis olmuş elinize sağık. Sevgiler

Betül MUTFAKTA dedi ki...

Harika görünüyor tatlim ellerine saglik :))

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.İçinde ne istersen var. Bol vitaminli ve çok sağlıklı bir yemek olmuş.
Sevgiyle kal.

Sevil Şahin dedi ki...

hımm nefis olmuş ellerine sağlık
ayrıca sayfama bırakmış oldugun yoruma da teşekkür ederim
sevgiler

balböcükleri dedi ki...

ımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.diyorum.ellerine sağlık diyorum.KİME DİYORUUUUM:))

ZUHAL dedi ki...

Merhaba Aslı .Ben Ankara da oturuyorum.Sen Kayserilimisin ordamı yaşıyorsun çözemedim ama benim de kütük Kayseri.Ben şu an senin 1 sene önceki halindeyim.Blogum yeni.Bazen öyle mutsuz oluyorum ki anlatamam.Çok şeyi beceremiyorum.Mim ne demek?Etkinliklere katılmak nasıl bir şey?Resim çekmek yayınlamak ayrı bir şey..Sen de post dan bahsetmişsin ...Neyse başını ağrıtmıyım .Yorum yazarken yazsam mı acaba ,insanlar beni nasıl izler v.s.Beni senin iyi anlayacağını düşündüğüm için yazdım.Blogunun 1.yaşını gönülden tebrik ediyorum.İzleyici sayının katlanarak artmasını temenni ediyorum canım arkadaşım..Hayat da hep gülersin inşallah.(Zuzu kurabiyelerinden Zuhal)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails