18 Şubat 2010 Perşembe

Karnabahar Salatası

Merhaba canlar...
Dün almış olduğum güzel haberi sizlerle paylaşmak istiyorum...
Canım Esram Şimal Duruyu dünyaya getirmiş:))
Aslında dün doğması beklenen prenses annesine süpriz yaparak cuma günü dünyaya gözlerini açmış....
Buradan Esracığımı ve eşi Gökmeni tebrik ediyorum allah analı ,babalı sağlıklı, mutlu ve hayırlı ömürler yaşatsın minik meleğinize...
Tabi bende kendimi hemencecik blog teyze ilan ettim:)))

Veeee

Hoş geldin Şimal Duru!!!

Hemen tarife geçiyorum.
Malzemeler:
-1 adet küçük boy karnabahar
-2 adet havuç
-1 adet yeşil biber
-1 adet kırmızı biber
-1 kutu konserve mısır
-kornişon turşu
-maydonoz
-zeytinyağı
-limon suyu
-sirke
-tuz
Hazırlanışı:Karnabaharı minik parçalara ayırıp tencereye koyup su ekleyip çok az haşlayıp soğumaya bırakın...
Havuçları, bibeleri ve kornişonu doğrayıp diğer malzemelerle beraber karnabahara ekleyip iyice karıştırıp servis yapın...
Afiyet Olsun:)

32 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım blog teyzem:))Ne mutlu bize
salatanda harika Aslım ellerine sağ
lık.Sesini duymakta ayrıca büyük mutluluktu canım kocaman öpüyorum..

Narince dedi ki...

Blog teyzeliği bu da, hoşgelmiş küçük hanım.

Tarif diyarı dedi ki...

Nefis olmuş üstelik sağlıklı bir salata eline sağlık arkadaşım

pelince dedi ki...

Aslıcım çorbaya yorum yazmaya geldim ama ,bahtıma salata çıktı :) her ikisi de nefis olmuş..
ellerine sağlık...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
öncelikle teyzeliğini kutluyorum. Sağlıklı ve hayırlı bir evlat olmasını dilerim.
Ellerine sağlık. Renkler nasıl da canlı ve neşeli. Görüntü çok güzel.
Sevgiyle kal.

Atike Momini Ziya dedi ki...

karnabahar bizim evde pişmez .eşim hiiiç sevmiyor :( ama ben severim ve gittiğim yerlerde karnabahar pişirilmişse çoook sevinirim. ..ellerine sağlık eşimin olmadığı bir zaman deneyecem ia.
öpüldün..

Federica Simoni dedi ki...

colorata e invitante!! complimenti!!

Şehnaz dedi ki...

aslıcım ellerine sağlık..pek lezzetli görünüyor.....

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Karnabaharı severek yedirecek bir tarif, ellerine sağlık. Afiyet olsun. Sevgiler.

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

ARKADASIM,TAM REJIMLIK:::::::)
EMEGİNE SAGLIK

kalpkurabiye dedi ki...

ooyyy ilerde benim çocuklarıma da teyze ol emii bende seninkilere oluruumm:)) ellerine sağlık tatlımmm salata nefiss:))

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Aslıcığım Merhaba, Duru bebek analı babalı büyüsün bahtı güzel olsun inşallah. Karnabahar salatası diğer tariflerin sunumlar resimler gibi harika ellerine sağlık .Sevgiler.MİNE

aleyna dedi ki...

ASLICIM ELERİNE SAĞLIK.RENGARENK BİR SALATA SENİN GİBİ.TEYZOŞLUĞUN HAYIRLI OLSUN BİTANEM

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa. Şimal bebek hoş gelmiş sağlıkla büyüsün inş.darısı isteyenlerin başına hayırlısı ile..karnıbahar salatasını çok şükür bizimkilerde sevmeye başladı tabağa sirke koyunca kokuda gidiyor ellerine sağlık..A.E.O

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ASLICIM RENKLİ SALATALAR İŞTAH AÇICI OLUYOR ŞİFA OLSUN AYRICA ŞİMAL BEBEK HAYIRLI İNSAN OLSUN DARISI BAŞINA OLSUN İNŞ SEVGİLER

Baharcicegi dedi ki...

besleyici doyurucu nefis olmus renkeleriide istah aciyor eline saglik canim

Gümüş Tepsi dedi ki...

karnabaharın her türlüsünü çook severim.çok güzel görünüyo.eline sağlık.canım.hayırlı günler

Unknown dedi ki...

canim sebzeye hayir diyemeyenlerdenim sana afiyet olsun nefis görünüyor

Unknown dedi ki...

ohh ne güzel görünüyor çok severim ellerine sağlık:)

Disalce dedi ki...

oh oh maşallah...az öncede derya teyzesinden okudum haberi..ne kadar hoş büssürü teyzesi oldu..hoşgelmiş şimalcik...bahtı güzel olsun inşallah...

salatan harika..ellerine sağlık...

aysemmutfakta dedi ki...

ellerine sağlık canım.

orece dedi ki...

bebiş hoş gelmiş pembişim allah analı babalı büyütsün inşallah. bayılıyorum benbu karnıbaharada hafıf hafıf ellerine sağlık.

Sevtap dedi ki...

Ellerine sağlık canım bir daha aldığımda denicem mutlaka sebze gibisi yok

elif dedi ki...

canım nefis bir salata olmuş ellerine sağlık..sevgiler..

Unknown dedi ki...

şansı ve bahtı açık ola bu durumda hepimiz teyze olduk
KArnıbahar salatasını annem yapar çok da güzel olur ama ben hep onda yediğimden olsa gerek hiç yapmadım ellerine sağlık

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Şahane bir salata olmuş canım ellerine sağlık..Bebişide Allah analı babalı büyütsün...kocaman sevgiler

CAHİDE dedi ki...

Allah Şimal bebeğe hayırlı ömrler versin.Salatan çok sağlıklı canım afiyet olsun...

kemalpaşatatlısı.com dedi ki...

Sevgili Aslı,

Karnabahar salatasını ben de çok severim.Ellerine sağlık.Sarmaşık Eczanesi bloğunun sahibi sevgili Handenur beni mimlemiş, sanırım benimde arkadaşları mimlemem gerekiyor,kabul edersen seni mimliyorum. Site çok güzel gerçekten, bir yılda 305 tarif eklemişsiniz, ben de her güne bir tarif diye hedefliyorum, inş. başarırım.
Sevgilerimle
Mine

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Iste sebzeli bir güzellikta sende buldum:))

Bende de karnibaharli/sebzeli bir güzel var, senin salatanda muhtesem olmus, ellerine saglik diyorum.

Sevgilerimle

nuralp dedi ki...

ASLI'CIM GÖRÜNTÜ HERZAMANKİ GİBİ ÇOK GÜZEL. RENGARENK... KARNIBAHARI TURŞUDA ÇOK BEĞENDİM AMA SALATASINI HİÇ DENEMEDİM. DEĞİŞİK FİKİR. ELLERİNE SAĞLIK...
BEBEĞE ALLAH ANALI BABALI UZUN ÖMÜRLER VERSİN...
CANIM BLOĞUMA UĞRARMISIN SENİ SOBELEDİM:)

Aysultan... dedi ki...

Derya ablam sesiniz insana öyle iyi geliyor ki günün seyri değişiyor sizlerle konuşunca:))
minik melek hoşgelmiş dünyaya inş. hep mutlu olur:) blog teyzesi hayırlı uğurlu olsun darısı bizim başımıza bizde teyzoş oluruz inşallah :))
salataya bayılırım,ellerine sağlık bu arada ptt bastın mı bacım hala ses yokda :))

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Hoşgelsin Şimal duru analı babalı büyüsün blog teyzesi :)

salata şahaneeeeeee eline sağlık cnm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails