9 Şubat 2010 Salı

Hindistancevizli Muhallebi

Tarifimi 53. P.D.Ç.S. etkinliği için Gelibolu17 arkadaşıma gönderiyorum...


Merhaba Canlar...
Dün blogları gezerken canım arkadaşım Tülinin ameliyat olduğunu öğrendim...
Kendisine geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum ve biran önce aramıza tekrar dönmesini diliyorum...

Bugünlerde hindistancevizli tariflere takmış durumdayım!!!
Ve işte bol kalorili ama çok lezzetli tarifim:))
Malzemeler:
-1 lt süt
-1,5 fincan nişasta(küçük fincan)
-1 fincan un(küçük fincan)
-2 fincan hindistan cevizi(küçük fincan)
-1 su bardağı toz şeker
-1 paket krema (200ml)
-2 paket vanilin
Hazırlanışı:Krema hariç bütün malzemeyi tencereye koyup orta ateşte sürekli karıştırarak kaynatıp ocaktan alıp 15dk bekletin...
Bekleyen muhallebiye kremayı ekleyip mikserle 10dk çırpıp servis yapacağınız kuplara pay edip buzdolabına koyun ve soğuk olarak servis yapın...
Afiyet Olsun...

Ve geç kalmış bir mim:))
Geç olsunda güç olmasın değilmi...
Sevgili Tülin beni mimlemişti cevaplıyorum hemen!

Kendimi 7 maddede tanıtacakmışım efendim nereden başlasamki:))

1-Mutfağa girdiğimde kendimi kaybediyorum saatlerce durmadan yemek ve pasta yapabiliyorum ....

2-Çok güler yüzlüyüm ağlarken bile gülebiliyorum:)))

3-Asla küsmeyi beceremem hata karşı tarafta bile olsa ilk adımı atabiliyorum...

4-Temizlik yaptıktan sonra odaları tek tek dolaşıp kapıdan bakıyorum ve mutlu oluyorum (çok garip bir huy)

5-Alışverişi çok seviyorum ve sevdiğim bir badi, gömlek ,tunik yada ayakkabı' nın ne kadar rengi varsa alıyorum:)

6-Asla çevremdekilerin özel günlerini unutmam buna çok dikkat ederim...

7-Eşimin kıyafet konbinasyonunu hep ben yaparım ve benim isteğim doğrultuda giyinir:))
(oda benim zevkime çok güveniyor)

İşte 7 maddede ASLİŞKO:)


41 yorum:

durutarifler dedi ki...

Ben de sizin gibi hindistancevizli her şeye bayılıyırım. Ellerine sağlık. Kurabiyede süpeeeerrr

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

ellerine sağlık.enfes görünüyor.
Temizlik konusunda ki bahsettiğin doğal birşey ben de öyle yaparım.insan gerçketen de mutlu oluyor ve olmuş mu diye tekrar kontrol ediyorum.sevgiler canım.

gelibolu17 dedi ki...

canım hem seni daha yakından tanımış olmaktan hemde bu güzel muhallebiyi almış olmaktan çok mutlu oldum.ellerine sağlık teşekkür ediyorum.gene beklerim.sevgiler selamlar 92.no ile yayında efenim

Unknown dedi ki...

Pembe şekerim bende bayılırım hindistan cevizine.Ellerine sağlık
muhteşem olmuş,sunumda muhteşem harikasın.Bu arada hediyeleşme etkinliğine başvuru çokmu:))Kocaman
öptüm...

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık aslıcımm çok güzel görünüyor muhallebinn:))

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Hindistancevizi gerçekten değişik bir aroma veriyor.
Mimindeki cevapların çok hoşuma gitti. Pozitif olduğunu bir kere daha anladım.
Sevgiyle kal.

Federica Simoni dedi ki...

wow questa coppa è una meraviglia!! complimenti!

Özlem Ceylan dedi ki...

canim canim görüntü cok cici gel eni ye diyor üzerindeki o sekerler ne kadar yakismis tatliya,sevgilr ellerine saglik ..

Ayşe dedi ki...

Çok güzel görünüyor
Ellerine sağlık canım.

tugbatugba dedi ki...

hindistan cevizli tatlılara bayılırım hatt şimcik benim o yidim ohhhh etinin eline sağlık.. tabiiki senınde canımcımmm :)

Unknown dedi ki...

ellerine saglık canım.bende genelde kimsenin özel günlerini unutmam.

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık Aslişko.Hindistan cevizli tatları çok severim.
Mim cevaplarında süper 4 no lu maddeyi ben de hep uygularım.
Yalnız değilmişim demekki.

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Ben bu tarifini yapıyorum Aslıcığım, çok akla yatkın ve çok leziz görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgiler

karamel mutfak dedi ki...

tatlim zaten sunumu yebeni diye bagiriryor ellerine emegine salik.sicacik sevgiler.

CAHİDE dedi ki...

Mmmm!Olsada yesek kıvamında olmuş:)Ellerine sağlık canım...

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

tatlıyla pek aram yoktur ama böyle hafif ve leziz şeyler tatlıdan sayılmaz değilmi :)

ellerine sağlık canım

aysemmutfakta dedi ki...

canım ellerine sağlık görüntüsü iştah kabartıcı fotolarına bayılıyorum.

Işıl dedi ki...

her zamankı gıbı sunuma hasta oldum ne kadar zarif

PAPATYA PRENSES dedi ki...

7 maddede Aslişkoyu yerim ben:)
canımsın..

ellerine sağlık, muhallebi de ye beni diyorr..

Tarif diyarı dedi ki...

Elinize sağlık muhallebi nefis olmuş.Sevgiler.

Kendimce dedi ki...

nefis görünüyor ellerinize sağlık bu arada sizi tanımak da çok güzeldi

Armina dedi ki...

Harika görünüyor, ellerine sağlık.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

yine süper bır tatlı sunumuyla görüntüsüyle ellerıne sağlık canım:)

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cevaplar super:) Ozellikle temizlik sonrasi odalara kapidan bakman:) Bende bazen yaparim! Genellikle gozume carpan birsey oluyor tekrar odaya girip duzenliyorum taaaaa tadmin olana kadar.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

harika görünüyor cnm eline sağlık

Fotografta şahane boncularda hele cupuna bayıldım :)

birsence dedi ki...

harika görünüyor eminimi tadıda öyledir aslişko...ellerine sağlık...

*****
bu ay YE ETKİNLİKLERİ'nin ev sahipliğini ben yapıyorum..Davet yemekleri konulu etkinliğime senide mutlaka bekliyorum....

otomatikkepce dedi ki...

Muhallebi dediğin böyle olur. sadece unla çırpılmış sütlü karışım çocuk maması gibi oluyor.
Elinize sağlık
Hülya

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerıne sağlık..
Yaşamında güzellıkler hep senınle olsun..
Sevgilerle...

KEYFESEYRAN dedi ki...

Ne kadar şık ve zarif bir bayan olduğun sunumlardan belli yine harikalar çıkarmışsın ortaya bi pastane açsam benimle çalışırmısın şekerim sevgiler

Narince dedi ki...

Ayyy, ben de mi yapsam şimdi, hindistancevizi dei mi tutuluyorum. Kokusu geldi sanki burnuma. Ellerine sağlık Aslı'cığım.

Sevil Şahin dedi ki...

of of bu ne güzellik böyle canım ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgiler

gül dedi ki...

hindistan cevizine bayılırım harika bir tat verir ellerine saglık

Mimosa Café dedi ki...

cok guzel olmus lezzeti de müthistir eminim. ben de hindistancevizi hastasiyim. bu tarife bakarken hindistancevizi sutuyle aromanin daha da zenginlestirilebilecegi geldi aklima. denemeye dener sanirim. sevgiler.

tub@ dedi ki...

Ellerine sağlık canım harika görünüyor muhallebi, resimde yine çokk başarılı :)

Aynen eşimde zevkime güvenir ve ben giydiririm :)

Öpüyorum seni cancan :D

cansudere dedi ki...

harika görünüyor canım.ellerine saglık .tülin benide mimlemişti bak şimdi aklıma geldı gecikmiş mim .sevgiler..

Mutfak Havlusu dedi ki...

nefis bir koku yayılmıştır kesin hindistancevizi sayesinde.ellerinize sağlık.

Aysultan... dedi ki...

Aslım 4. maddene bittim niye garip olsun ayol,temizlediğim odanın en güzel yerine oturup şöyle bir seyrederim odayı ve keyiflenirim bende :)))
ellelirne sağlık bu arada muhallebi nefis görünüyor...

kalpkurabiye dedi ki...

aslıcım mim cevaplarını okudumda bu 4 numaralı özellik bendede var bende tek benim tuhaf olan sanıyodumm:)))

gülşah dedi ki...

Aslı hanım ben bu akşam tatlınızı denedim,öncelikle tarif için teşekkür ediyorum.
tarifteki fincan türk kahvesi fincanı değilmi,ben ölçülere birebir uyarak türk kahve fincanıyla yaptım ama muhallebim biraz sulu oldu,böyle puding kıvamlı değil,lezzeti süper,ama birdahakine daha dikkatli olmak adına sorayım dedim,neden öyle olmuş olabiir bir iki kaşık daha nişastamı eklesem birdahakine?
sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar Gülşah hanım....

Türk kahve fincanı evet!!!
Fincanların şekil itibariyle ebatlarında değişiklik oluyor...
Benim bardaklarımda fincanlarımda biraz büyük ondan olmuştur:((
Hemen tarifteki ölçüyü 1,5 fincan yapayım....

Sevgiler....

gülşah dedi ki...

çok sağolun ilginiz için ozaman normal türk kahvesi fincanıyla 1.5 fincan olunca tam güzel olur haklısınız hemen not alıyorum,ama lezzet harika:)
sıra diğer sütlü tatlılarınıza geldi,lezzetli olacağından eminim hepsinin birçoğunda krema kuollandığınız gördüm krema çok güzel lezzet veriyor sütlü tatlılara:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails