20 Haziran 2009 Cumartesi

İyiki Doğdun Accennnnnnn:)

Herkese mutlu hafta sonları diliyorum...
Bugün benim canım arkadaşım dostum komşu kızı:)) Accenimin doğum günü...
Bana bu blogu hediye eden sizlerle tanışmama vesile olan aslişkoyu (profilimdeki pastacı kız yani ben:) ) yapan.... Ve her accen dediğimde yettim gari diyen canımın doğum günü...
Accenim uzun uğraşlar sonunda bu şablonu buldu... Hello Kitty benimle özleştiği için şablonu görür görmez işte bu dedim tabi accenda ohhh be dedi:))
Ve accenime hello kitty'li pasta yapmak istedim bilmem ne kadar becerebildim:)
Accenim rabbim ailenle sevdiklerinle uzun mutlu sağlıklı herşeyden önemlisi hayırlı bir yaşam nasip etsin inşlh...
Doğum günün kutlu olsun canım...
İYİKİ DOĞDUN....
Hadi gel pastan seni bekliyor:))
Pastayı hemencecik tarif edeyim:))
Malzemeler:
-6 adet yumurta
-7 çorba kaşığı şeker
-8 çorba kaşığı un
-1 paket kabartma tozu
-bir tutam tuz
Krema İçin:
-1 lt süt
-1 adet yumurta
-4 çorba kaşığı un
-1 çorba kaşığı nişasta
-6 çorba kaşığı şeker
-3 çorba kaşığı margarin
-2 paket vanilin
Portakallı Krema için:
-1 su bardağı portakal suyu
-2 çorba kaşığı nişasta
-yaklaşık 1 çay bardağı şeker
-portakal kabuğu rendesi
-1 paket vanilin
Süslemek için: fındık, fıstık, şeker hamuru, gofret yaprak ve çiçekler
Hazırlanışı:Pandispanya hamuru için şeker ve yumurtayı mikser ile 10dk çırpıp kalan malzemeyi ekleyip karıştırın ve yağlanmış kek kalıbına hamuru döküp önceden ısıtılmış 160derecelik fırında üzeri kızarana kadar pişirin....
Krema için margarin hariç tüm malzemeyi tencereye koyup karıştırarak muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin ve margarini ekleyip ocaktan alıp soğumaya bırakın...
Portakal krema için bütün malzemeyi tencerede karıştırarak pişirin ılımaya bırakın...
Soğuyan kremayı mikserle 5dk çırpın...
Pişen pandispanya hamurunu üç eşit parçaya kesin....
İlk katına kremanın bir kısmını sürüp fındık yada fıstık serpiştirin...
İkinci katı ilk hamurun üzerine yerleştirip portakal kremayı sürüp en üst katı yerleştirin...
Kalan kremayıda bütün pastanın yüzeyine eşit şekilde sürüp buzdolabında 2 saat dinlendirin...
İster pastanın üzerini fındık fıstık yada meyvelerle süsleyip servis yapın isterseniz şeker hamuru ile kaplayın...
Ben ilk defa şeker hamur ile pasta yapıyorum ve şeker hamurunu hazır kullandım bir dahaki sefere şeker hamurunu kendim yapacağım...
Afiyet Olsun....

37 yorum:

Lúcia dedi ki...

Lovely cake!
Good weekend.
Bye,
Lúcia

Unknown dedi ki...

Aslım harikasn tatlım pasta süper ellerine sağlık.Arkadaşına sağlıklı
bir ömür dilerim.Bende şeker hamuru
ile pasta yaptım ama kremalı pasta
yı daha çok tercih etti evimi beyle
ri kocaman öpüyorum,mutlu hafta sonları....

liza dedi ki...

Pastanın çevresindeki çiçek detaylar güzel olmuş. renkler de çok güzel eline sağlık.

halime dedi ki...

mimlendin canım.sorular sayfamda.ben sevdim bu soruları .senin de hoşuna giderse cevaplarını merakla okuyacağım.

Narince dedi ki...

Çok güzel olmuş bu pasta, ilk olmasına rağmen. Ellerin dert görmesin Aslıcığım.

Unknown dedi ki...

pasta süper ellerine sağlık bizde gelip yesek :)
Arkadaşına sağlıklı güzel bir ömür dilerim güzel bir hafta sonu geçirmen dileği ile kocaman öpüyorum

zehra dedi ki...

insanların bu kadar sevdiği bi dostu olması ne güzel darısı başıma.accenninde doğum günü kutlu olsun nice mutlu sağlıklı yıllara.sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

aslıcımm acceninin doğum gününü bende kutluyorum:) benim kurab,iyelerde benden ona olsun madem sen bukadar seviyorsun arkadaşını:) ellerine sağlık canımm becerebilmişmiyim ne demek harika olmuşşşşşş

Adsız dedi ki...

canım Aslişkommmm çoook teşekkür ederim sürprizlerin kadını:) Ne kadar mahcup ettin beni ve bir o kadar da sevindirdin bilemezsin:(
iyi ki varsın sen de iyi ki doğmuşsun yoksa ben napardım sensiz:)
çok çoook sağol...

Accen

Tijen dedi ki...

Ne enteresan bir isim. Accen. Anlamını biliyor musunuz? (Mutlu yıllar Accen!)

Pembe Tatlar dedi ki...

:))
Yorum yazan herkese çok tşkr ediyorum ...
Sevgili Tijen Accen aslında Ahsen ama biz ona accen diyoruz....

made in funda dedi ki...

süper bir pasta olmuş.accene de nice güzel yıllar dilerim..hello kity de çok benzemiş canım..

Federica Simoni dedi ki...

wow è favolosa!!! complimenti!

hanife dedi ki...

eline sağlık arkadaşım ilk defa yapmana rağmen çok güzel olmuş

TAZE NANE dedi ki...

Pasta harika görünüyor.
Sevgiler.

akasyakokusu dedi ki...

Accen haaa...Bir ismin kısaltmasımı lakapmı..
Çok hoşş.
Accennn iyiki doğdunn..iyiki doğduunn mutlu yıllar sana..
nice yaşlara..
pastaya enfes güzel kalpli arkadaşa en güzel pasta layıktır..eline sağlık pembişim..

reyyan dedi ki...

Selam canım harika olmuş, ellerine sağlık renkleride çok güzel resimlide anlatmışsın çok sağol.
SEVGİLER...

Pembe Tatlar dedi ki...

Tekrar tekrar tşkr ediyorum yorum yazan arkadaşlarım sizlere..
Accen galiba biraz farklı geldi size:))
Canım mis kokulu arkadaşım akasya kokusu Accen aslında Ahsen ama ben biraz tatlılık olsun diye accen demiştim ve öyle kaldı:))

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA Ellerine sağlık pastan güzel olmuş arkadaşına uzun yıllar..sevgiler.A.E.O

anneminkizıyim dedi ki...

Canim ellerine saglik hemde cok güzel basarmissin. Accenin de dogum günü kutlu olsun, sevgiler....

Aysultan... dedi ki...

Pastan çok cici olmuş tam bir pembe tat pastası:)
Accene mutlu sağlıklı yaşlar dilerim,arkadaşlığınız dostluğunuz daim olsun inşallah :)
Eline sağlık canım süslemende pek şirin cicili bicili olmuş :)

e.esma.albayrak dedi ki...

ellerine sağlık canım müthiş olmuş:))

boncuk mutfakta dedi ki...

Accen'e nice yılar diliyorum.
Senin de eline sağlık renkler pastanın süsü tam bütün olmuş. Eline sağlık.

Işıl dedi ki...

MUTLU YILLAR

burcunokta dedi ki...

Ellerinize saglık, pasta muhteşem görünüyor.İyi kalpli arkadaşınıza hayırlı uzun ömürler diliyorum.Sevgiler.

LEMAN dedi ki...

ohbe dünden berı nedendır bloguna gıremedım benden kaynaklıyor desem diğerlerıne gırebılıyorum neyse girdimya ohhhh afiyet olsun bu kalabalıktan bana kalmamıştır pasta süper gözüküyor

hayat dedi ki...

Canım, harika bir pasta yapmışsın.Ellerine sağlık.
Arkadaşının da yaş günü kutlu olsun.
SEvgiler...

Reyhan çiçeği dedi ki...

çok şirin ve sempatik bir pasta. doğum günün kutlu olsun sevgili accen. bak pastacı kız seni unutmamış adına bu güzel pastayı yapmış, o da yetmemiş blogunda yayınlamış :) ellerine sağlık canım

Leyla Poyraz dedi ki...

Canım arkadaşının doğum günü kutlu olsun..pasta harika olmuş ellerine sağlık..sevgiler..

Kurbiş dedi ki...

pastanın herşeyi harikaaa olmuş.. ellerinize sağlık..

Baharcicegi dedi ki...

pastan cok güzel olmus cokda basarli eline saglik
Accen'ne nice seneler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Tatlım ellerine sağlık. çok şeker bir pasta olmuş:)

Arkadaşına seninle beraber nice hayırlı,huzurlu uzun bir ömür diliyorum:)

şirinem dedi ki...

çok güzel bir pasta olmuş gerçektende ellerin dert görmesin canım ne mutlu sana böyle güzel bir arkadaşa sahipsin Allah arkadaşlığınızı daim etsin

Unknown dedi ki...

accen e mutlu yıllar, güzel pastasının ve hediyelerinin keyfini çkarsın bakalım. sevgiler,funda

bambi dedi ki...

Amaniin bu ne güzel pasta böyle ellerine sağlık şekerim,çokk güzel olmuş:))

Ballı Cimcime dedi ki...

Çok sevimli bir pasta olmuş canım ellerine sağlık, accenine de nice mutlu yeni yaşlar dilerim. Sevgiler..

pastabahçem dedi ki...

çok cici olmuş emeğinize sağlık

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails