4 Şubat 2010 Perşembe

Pilav Üstü Tavuk

Tarifimi 53. P.D.Ç.S. etkinliği için Gelibolu17 arkadaşıma gönderiyorum... Aslında canım tarif felan eklemek istemedi!!!

Normalde blogumda sizlerle hep mutlu olduğum anlarımı paylaşıyorum...
Güzel haberler veriyorum ama bugün gerçekten moralim çok bozuk, çok sevdiğim benim için çok değerli olan bir dostumun rahatsız olduğunu öğrendim!!!
Sonuçlarını daha almamış ama çok karamsar:( Moralini bozmamasını ve iyi düşünmesini söyledim ama söylemesi herzaman kolaydır inşallah sonuçları korktuğumuz gibi çıkmaz...

Canımsın seni çok seviyorum lütfen moralini bozma umarım korkulan olmaz ve sende eski sağlığına neşene kavuşursun rabbim yar ve yardımcın olsun...

İçimden hiç gelmesede işte tarif...
Malzemeler:
Pilav İçin:
-2 su bardağı pirinç (30dk ıslatılmış)
-2 adet kesme şeker
-3 su bardağı tavuk suyu
-2 çorba kaşığı tereyağı
-sıvıyağ
-tuz
Tavuk İçin:
-4 adet tavuk göğsü (haşlanıp didiklenmiş)
-1 çay bardağı sıvıyağ
-4 diş sarımsak
-tuz,karabiber,pulbiler,kırmızı tozbiber,kimyon
Hazırlanışı:Pilav için tencereye sıvıyağı koyup kızdırın..
Islatılmış ve suyu süzülmüş pirinçleri tavaya koyup sıvıyağda yaklaşık 15dk ara ara karıştırarak kavurun...
Kavrulan pirinçlere şeker,tuz ve tavuk suyunu ekleyip tereyağını ilave edin ve kaynamaya başlayınca ağzını kapatıp kısık ateşte suyunu çekene kadar pişirip ocaktan alıp 20dk dinlendirin...
Tavuk için tavaya sıvıyağı koyun. Sarımsakları minik minik doğrayıp sıvıyağda biraz kavurup didilmiş tavukları ekleyin ve kısık ateşte 10dk kavurup baharatlarını ilave edip iyice karıştırıp ocaktan alın..
Çorba kasesine istenilen miktarda tavuktan koyup üzerine pilav ekleyip bastırın ve servis edeceğiniz tabağa ters çevirip yanında salata ile servis yapın...
Afiyet Olsun...

41 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Aslıcığım yakınına çok ama çok geçmiş olsun.İyi düşününki iyi olsun.Umut hep yanınızda, yanımızda olsun.Kızımın her akşam yatarken söylediği bir söz ben bu sözü çok seviyorum.Mutlaka her gecenin bir sabahı vardır. İzmirden sevgiler.Mine

LEZZETİKRAM dedi ki...

umarım dostundan iyi haberler alırsın canım ,herzamanki gibi görüntü iştah açıcı olmuş
sevgiler

LEMAN dedi ki...

CANIM BENIM ÜZÜLME DEMEK KOLAY ELBETTE KLASİK OLACAK ELBETTE AMA UMARIM KORKTUGUNA UGRAMASIN DUALARIM ONUNLA İYİ HABERLER ALIR İNŞALLAH YEMEGIN BIR HARIKA DURUYOR YİNE RESİM MUHTEŞEM NERDEYSE DUMANINI ÇEKECEKMİŞ

Pembe Tatlar dedi ki...

Arkadaşlar çok sağaolun...

Lemancığım allah razı olsun ...

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

canım arkadasın ıcın üzüldüm.umarım güzel haberleri gelir.potitif düşünün.Tavuklu pilavda harika görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

bende bugün bir arkadasin lösemi oldugunu duydum sanki grip olur gibi insanlar bu hastaliga yakalaniyor,arkadasina ve bütün hastalara sifalar dilerim
pilav üstü tavuk nefis görünüyor ellerine saglik canim

susamcorekotuFeriha dedi ki...

CANIM ALLAH KORKTUKLARINIZDAN EMİN ETSİN UMDUKLARINIZA NAİL ETSİN CÜMLEMİZİ DE,HAYIRLI CUMALAR

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Yüce rabbim acil şifalar versin,bütün dua bekleyen hastalara,güzel,temiz haberler alırsın inşaallah cnm benim.
Sevgilerimle...

Aysultan... dedi ki...

Canımıniçi inşallah hayırlı haberler alırsınız:(
üzme kendini ne olursa olsun tam destek vermelisin.PAYLAŞICAKSIN TABİ BİZ BURDA HAYATI PAYLAŞIYORUZ CANSIN SEN...
pembe k...:P DUAM SİZİNLE
Eline sağlık bu arada güzel gözüküyor:)

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cok gecmis olsun canim, insallah bahsettigin yakinin bir an once iyilesir.

Nina dedi ki...

Chicken and rice, excellent!!! xo

Işıl dedi ki...

uzulmekte haklısın bende 2 gundur ugrastım hastalıkla anlıyorum sıkıntını.üzülme rabbım hayırlısını versın

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerıne sağlık afiyetler olsun bereketi ile..

RABBIM ACİL ŞİFA VERSIN ARKADAŞIMIZA...

Yaşamın tüm güzellikleri hep sizinle olsun..

Sevgilerle...

esengül dedi ki...

geçmiş olsun ve dilerim iyi haberler verirsin bize buradan da...
sağlıcakla kal arkadaşım...

Şehnaz dedi ki...

aslıcım,çok geçmiş olsun.....hep iyi şeyle düşünmesini söyleriz ama yaşayan bilir...öyle psikolojik inişler ve çıkışlar yaşarki....allah yardım etsin...inşalllha sonuçlar iyi çıkar.....tekrar geçmiş olsun canım....sevgiler...

Betül KAVAL dedi ki...

umarım iyi habererini alırsın canım..

en sevdiğim yemek diyebilrim. normalde çok pilav sevmem ama tavuklu pilva asla hayır demem.Ellerine sağlık

sevgiler

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim benim afiyetler olsun .Arkadasina gecmic olsun saglik sihat huzur diliyorum sevgiler öptüm.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

çok canım çekti :) yanınada ayran.ellerine sağlık

aleyna dedi ki...

aslı çok üzüldüm.gülüm RABBİM HAYIRLISIYLA ARKADAŞININ SAĞLIĞINI VERİR İNŞALLAH.SENDE SABIRLI OLKİ ONUN DESTEĞE İHTİYACI OLACAK.HAYIRLI HABERLER VERİRİSİN İNŞALLAH

Unknown dedi ki...

Geçmişler olsun inşallah Allah yardımcısı olsun ellerine sağlık

Esra dedi ki...

Arkadaşın için çok çok geçmiş olsun inşallah iyi haberlerini alırsın.

Benhurum dedi ki...

Geçişler olsun ve acil şifalar diliyorum, dualarım yanınzda..

Ellerine sağlık çok leziz görünüyor..

Sevgiler...

TAZE NANE dedi ki...

O güzel tabağı komple alsam ben. Nasıl hoş bir sunum böyle.
Sevgiler.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Rabbim sağlık sıhhat versin, inşallah hayırlı bir sonuç alır.

Pilav üstü tavuk da enfes görünüyor. Ellerine sağlık canım..

Unknown dedi ki...

Canımmm bloğumuzda bizle ilgili her
detayı paylaşarak biraz olsun rahat
lıyoruz.Rabbim arkadaşına ve tüm hastalara acil şifalar versin.İnşal
lah önemli bir şeyi yoktur tabak enfes görünüyor hayırlı cumalar kocaman öpüyorum...

Nur Vural dedi ki...

Çok geçmiş olsun inşallah iyi haberlerinide verirsin bize. Ellerine sağlık sıcak sıcak ne güzel olur.

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Arkadaşına çok gemiş olsun. İnşallah korkulan olmaz.
Yemek de çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

sonuçlar inşallah temiz çıkar moraller yüksek tutulsun ki iyi şeyler olsun...

KEYFESEYRAN dedi ki...

Allah senin gibi dostları eksik etmesin arkadaşının da yardımcısı olsun dert veren rabbim dermanı da verir inşallah

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımmm çok geçmişler olsun,inşallah bişeyciği yoktur arkadaşının.acil şifalar dilerim

pilav üstü tavuk on numara olmuş:)
öpüyorum tatlımmm

Sevil Şahin dedi ki...

aslıcım ;
hayat bize hem iyi hem kötü anları yaşatır ,hani derler ya ölümde bizim düğünde bizim diye ..
Arkadaşının rahatsızlığı ne bilmiyorum ama inş. en kısa zamanda rabbiminde izni ile sağlığına kavuşur inşallah .
Sen elinden gelen manevi desteği ondan esirgeme ve eminim esirgemezsin
arkadaşında diyelimki hasta bile olsa moral ile o hastalığı yener. bak sana ne anlatayım benim kuzenim bağırsak kanseri oldu ve 3 kez amaliyat oldu bir sürü kemoterapi gördü sonrasında nemi oldu iyileşti ama doktorlar ona yok yenemeyeceksin dediğinde bile hayır ben yeneceğim daha yaşayacağım çok güzel anlar var dedi ve çok şükür başardı lütfen arkadaşına bu şekilde örnekler ver eğer kötü sonuç alırsa dilerim almaz
sende arkadaşında allaha emanet olun ..

Aslıcım tavuk sever biri olduğum için hele birde pilav üstü olursa amanın tutmayın beni diyenlerdenim yanındada kocaman bol köpüklü bir ayran gel keyfim gel :))
ellerine sağlık canım benim
afiyet bal olsun
sevgiler

nuralp dedi ki...

ASLI'CIM ELLERİNE SAĞLIK...
ARKADAŞINA ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM...

Unknown dedi ki...

selam canım:(
hayırlı cumalar arkadaşın için Rabbimden acil şifa diliyorum inşaallah hayırlı haberler alırsınız canım çok üzüldüm ama herşey bizim için Allah sevdiklerine bağışlasın sende bol bol dua et çünki mü'minin din kardeşine ettiği dua mutlaka kabul olur unutma:)
ellerine sağlık pilav iştah açıcı görünüyor genelde pek az kişi tavuklu pilavın tavuğuna sarımsak koymaz bende bu şekilde yaparım lezzeti nefis oluyor teşekkürler paylaşımların için hayırlı cumalar tekrar

Unknown dedi ki...

arkadaşın inş hayırlı haberler alır ve dediğin gibi mutlulununa sevincine de kavuşur

tub@ dedi ki...

Canım arkadaşına hayırlı şifalar diliyorum...

HUYSUZBALIK dedi ki...

Aslıcım geçmişler olsun arkadaşına umarım tertemiz çıkar sonuçları.Ne mutlu ona ki üzüntüsü ile üzülen bir arkadaşı var senin gibi. Haklısın böyle zamanlarda insanıın canı ne yazı yazmak ne yemek yemek istiyor. Sevgiler...

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım arkadaşım ,kardeşim,dostum,şekerim seni çok seviyorum..

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Aslım gelmiş geçmiş olsun, senin nezdinde dostuna da acil şifalar diliyorum, inşallah kötü bir şey çıkmaz. Tarifin süper ama üzüntün onun önüne geçti diyelim, sende üzülme, iyi haberler temenni ediyorum, sevgiyle sağlıcakla kal canım.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
sevgili arkadaşına çok geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim. Dilerim en kısa zamnda sonuçları iyi çıkar.
Sevgiyle kal.

gelibolu17 dedi ki...

canım benim arkadaşının adına bende üzüldüm.inşallah iyi haberlerini alırsın ve bizlerlede paylaşırsın...
tariifn için çok teşekkür ediyorum.geç kaldığım içinde özür dilerim kusura bakma canım...
65 no ile yayında.gene beklerim canım selamlar sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

aslıcımm çok geçmiş olsun geç kaldım biliyorum ama biliyosun beni tatlım çok çok geçmiş olsunn öpüyorum seniii acil şifalar dilerimm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails