15 Şubat 2010 Pazartesi

Çikolatalı Muffin

Tarifimi ''Aşk Kokan Tarifler'' etkinliği için Çalışan Anne arkadaşıma gönderiyorum....

Malzemeler:
-3 adet yumurta
-1 su bardağı tozşeker
-1 su bardağı süt
-1/2 su bardağı sıvıyağ
-2 paket vanilin
-1 paket kabartma tozu
-3 çorbakaşığı kakao
-1 çay bardağı damla çikolata
-aldığı kadar un
Üzeri İçin:Kakaolu krem şanti, süsleme şekerleri
Hazırlanışı:Muffin için yumurta ve şekeri köpürene kadar mikserle çırpıp kalan malzemeleride sırasıyla ilave edip iyice karıştırın ve muffin kalıplarına eşit şekilde pay edip önceden ısıtılmış 150derecelik fırında pişirip fırından çıkartın...
Fırından çıkan mufinlerin herbirinin üzerini 1 tatlı kaşığı süt ile ıslatıp soğumaya bırakın...
Krem şantiyi tarifine göre hazırlayıp muffinlerin üzerlerini krema şırıngası ile süsleyip süsleme şekerleri serpiştirip servis yapın...
Afiyet Olsun...

51 yorum:

Adsız dedi ki...

Wawwww taablo gibi olmuş arkadaşım
Sayfanın gizli takipcilerindenim buda ilk yorumum normalde hiç yorum bırakmıyorum ama bu muhteşem görüntünün karşısında sessiz kalamadım
Ellerine sağlık

XOXOX

Adsız dedi ki...

Bu arada ismim şenay

Unknown dedi ki...

üstüne krem şanti çok güzel bir fikir.ellerine saglık.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

tam senlik bir muffin olmuş bu:)

ellerine sağlık tatlım..

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum sevgili Eylem canım Papatyam...

Şenay hanım gerçekten çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için herzaman beklerim...

Sevgilerimle...

Aysultan... dedi ki...

Sefan olsun pemeb ke... :)))
ellerine sağlık çok güzel poz vermiş bu lezzet dolu muffin:)
benim yerime bir tane ye tamam mı ? kuzum seni seven sultanın:P

aleyna dedi ki...

eline sağlık arkadaşım.senin gibi muhteşem olmuş.bu arada hediyelerini için çok teşekkür.haftamı güzelleştirdin.hatırlanmk ne güzel bir duygumuş

Unknown dedi ki...

Aslım harika bir görüntü ellerine sağlık kocaman öptüm...

Tuğba Agaci dedi ki...

Muffin,kalpler,çikolata..hepsi de ayrı birer uyum içerisinde..Eline sağlık!

Işıl dedi ki...

SENDE KOCISKONA BI SEVGILILER GUNU PASTASI BEKLIYODUM ASLINDA BEN

kalpkurabiye dedi ki...

canımm nefis olmuşş ellerine sağlık harika görünüyor..

Pembe Tatlar dedi ki...

Işılcığım bu defa tam tersi oldu o bana pasta almış ama resimleyemedim....

:))

Şehnaz dedi ki...

aslıcım sana nasıl yetişicem bilmiyorum..her yaptığın tarifi denemek istiyorum.....ellerine sağlık canım....bugün birkaç gün önce yaptığın bitteli keki yapmak istiyorum........sevgiler canım......

Esra dedi ki...

Canım maşallah yine döktürmüşsün harika olmuş,ellerine sağlık...

Saglıklımutfak dedi ki...

canım eline sağlık enfes gözüküyor

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Ellerine sağlık canım, nefis görünüyorlar. Artık şaşırmıyorum senden gelen bu güzelliklere.

Fikir/Siz Yazılar dedi ki...

canım etkinlik için verdiğin adres gecerli değil diyor google amca, böyle bir adres tanımlı değil, adresi yeniden gözden geçirin diyor, bir kaç kez denedim yine aynı, ynalışmı yazdım diyerek kopyala yapıştır yaptım verdiğin adresi yine aynı, bilgine canım, cevabını bekliyorum.

istebudurhayat dedi ki...

Çok hoş ve lezzetli görünüyor elleirne sağlık canım

KEYFESEYRAN dedi ki...

Çok tatlıcık görünüyor bu minişler eline sağlık çanım

tub@ dedi ki...

Aslı'cım ellerine sağlık canım, nefis görünüyor :)

Tarif diyarı dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım görüntü harika.Resmine bakınca bile tadının nefis olduğu anlaşılıyor.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

acayip güzel olmuş,
ellerine sağlık şekercim
öpüyorummm

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

aSLICIM BU ADRESLE İLGİLİ YORUMUMU ALDINMI, HALA YOLLAYAMIYORUM YANLIŞMI BU PEMBE DÜSBAHÇESİ ADRESİ, NEREYE YOLLUYCAZ BU ETKİNLİK İÇİN

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

çok şık bir görüntü.tadına diyecek yoktur.ellerine sağlık canım. sevgiler.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Ne güzel bir görüntü. Kremayı koyuş şekline bayılıyorum. Çok başarılısın.
Sevgiyle kal.

Federica Simoni dedi ki...

questi muffin sono una delizia!! e così decorati sono una meraviglia! complimenti!

gençbiranne dedi ki...

hemen denicem:)
ellerinize sağlık

Zehra Gürgen dedi ki...

Kesinlikle çok güzel bir görüntü!
mini kalpler çok yakışmış, çok çok beğendim canım
ellerine sağlık

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Ne kadar şık olmuş ellerine sağlık canım...öpüyorum sevgiler

LEZZETİKRAM dedi ki...

eline sağlık canım ,pek şeker bişey olmuş bu :) çok beğendim
sevgiler

Emel Kurt dedi ki...

Selam ellerine saglik, cok güzel ve lezzetli görünüyor.Bizim cocuklar muffin e bayiliyor, helede cululatali ve limonlusuna.sevgiler.

elif şen dedi ki...

merhaba arkadaşım harika görünüyor,kesin tadıda öyledir. bunları gördükce ah ben ne kadarda uzaklaştım yeni tarifler denemekten diye kızıyorum kendime, kurdele ye takıldım kaldım. bravo valla ellerine sağlık imrendim:)

Atike Momini Ziya dedi ki...

görüntüye bayııllldııımm. çikolata hastası olaraktan laf yok diyorum görüntü yetiyor. bakıp bakıp doyamam...elleriniz dert görmesin inşaallah..
hap böyle çikolata tadında olun :)
görüşmek dileği ile en içten sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canim mükemmel görünüyor ellerine saglik hayirli aksamlar öptüm.

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Super bir goruntu canim ellerine saglik!!

Fashion Mini dedi ki...

mükemmel gözüküyor bayıldım,ellerine sağlık :)

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

Canım çok leziz görünüyor.Diyette oldugum ıcın resımlerı cok ınceleyemıyorum:)))Emeine saglık
Sevgiler

Pelin dedi ki...

Çok güzel görünüyor. Elinize sağlık
Sevgiler

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis olmuş bu afiyet şeker olsun

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Her zaman ki gibi harika bir sunum, ellerine sağlık. Tam da etkinliğe uygun bir tarif olmuş. Afiyetler olsun. Sevgiler.

pelince dedi ki...

Parmaklasam mı acaba :) nefis olmuş...

nuralp dedi ki...

ASLI, SEN BİRŞEY YAPARSINDA KÖTÜ OLURMU... ELLERİNE SAĞLIK NEFİSSS...

TuruncuTatlar dedi ki...

aslşıcım yine harika bir tarif ve fotoğraf ellerine sağlık arkadaşım senin hızına nasıl yetişicez bilmem;)sağlıkla kal..

Sevil Şahin dedi ki...

hımm nefis olmuş aslıcım ellerine saglık

susamcorekotuFeriha dedi ki...

aslıcım tatlım harikasın başka söze ne hacet sevgiyle kal

FİLİZ'CE dedi ki...

her zamanki gibi sunum harika ..ellerine sağlık..

Hatice dedi ki...

ellerine sağlık canım, çok şık görünüyor:)
sevgiler...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Aslıcığım okumaya yetişemiyorum.Birine yorum yazmadan diğeri geliyor.Ellerine yüreğine sağlık.Sevgiler.Mine

Adsız dedi ki...

bu muffin süslerini aldığınız özel bir yer var mı ?

Pembe Tatlar dedi ki...

Sevgili Kurdeleliayraç bu süsleri arkadaşım bana hollandadan göndermişti... Ama bir kaç blogda daha gördüm... Pasta malzemeleri satan yerlerde mutlaka vardır.. Sevgiler :)

Unknown dedi ki...

Gercekten cokk guzel gorunuyor ellerinize saglik benim de blogumu ziyaret ederseniz cok sevinirim :)http://pembeekusak.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails