12 Şubat 2010 Cuma

Mantarlı Et Kavurma

Tarifimi Ye 52 'nin bu ayki evsahibesi Birsenin '' Davet Yemekleri'' etkinliğine gönderiyorum...
Malzemeler:
-5oogr kuşbaşı doğranmış kuzu eti (ben dana kullandım)
-1 paket mantar (200gr)
-1 adet kurusoğan
-1 adet yeşil biber
-1 adet kırmızı biber
-1 adet domates
-2 diş sarımdak
-1/2 çay bardağı zeytinyağı
-tuz, kırmızı toz biber, karabiber
Hazırlanışı:Teflon tencereye etleri koyup ağzını kapatın ve kısık ateşte suyunu çekene kadar pişirin...
Mantarları yıkayıp iri iri doğrayıp etlere ekleyip mantarlarda suyunu çekene kadar tencerenin ağzını kapatıp pişmeye bırakın..
Soğanı, sarımsak ve biberleri minik minik doğrayıp zeytinyağı ile beraber doğranmış sebzeleri etlerin üzerine ekleyip yaklaşık 15dk kavurun...
Domatesin kabuklarını soyup rendeleyip pişen etlere ekleyip biraz daha pişirip tuz ve baharatlarını ilave edip 5dk daha kavurup pilav eşliğinde sıcak olarak servis yapın...
Afiyet Olsun...



36 yorum:

Nur Vural dedi ki...

Hımmm nefis görünüyor:))

Sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK BİTANEMM HARİKASINN:)

Unknown dedi ki...

Aslım ellerine sağlık çok şık ve le
ziz.Sunuma bayıldım kocaman öpüyorum...

Saglıklımutfak dedi ki...

bayılırım mantara. eline sağlık canım

Adsız dedi ki...

selamun aleykum Aslisko,

mantarla ette pek lezzetli olur.goruntu super otesi.ellerine saglik.:)

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok şık bir tabak olmuş.
Sevgiyle kal.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Of, offff, of ki ne offf..Simdi tam aksam üzeri yemek yeme hissi bastirinca be karsimda böyle güzel bir tabak durunca baska ne diyebilirim ki???

Bizlere uzaktan seyretmek, sizlere de afiyetler olsun demekten baska birsey düsmez ve tabii ki de ellerine saglik diyorum. Etkinlige yakisan bir lezzet bence!

Sevgilerimle

Sevtap dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım harika gözüküyor mutlu hafta sonları...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

mantar,et ve pilav bir de ayran oldu muuu!

ellerine sağlık tatlım:)

Tarif diyarı dedi ki...

Nefis olmuş eline sağlık arkadaşım.

Unknown dedi ki...

çok güzel görünüyor bende hep tavuklu olarak yapıyorum ellerine sağlık:)
sevgiler..

burcunokta dedi ki...

of of kavurmada çok lezzetli görünüyor, ellerine saglık.

Gökce dedi ki...

mantara bayılırım ama hep tavuk etşiyle yaptım.bu sefer dolaptakilerle bunu deneyeceğim bakalım. ellerine sağlık.sevgilerle

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

güzel bir ikili olmuş.ellerine sağlık canım sevgiler.

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

En sevdigim şeydir mantar. Neredeyse etten daha çok severim. En çok yaptıgım lezzetlerden biridir. Neredeyse çocukların ıcınde mantar bitecek:))
Emegine saglık canım..
Sevgiler..

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa,canım nefis görünüyor ellerine sağlık sevgiler.A.E.O

CAHİDE dedi ki...

Görüntüye bayıldım.harika bir ikili ellerine sağlık canım...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımcım nefis görünüyor nefissss,
ellerine kollarına sağlık
kocaman öpüyorummmm

Unknown dedi ki...

Hayirli aksamlar canim ellerine saglik nefis görünüyor

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

ellerıne sağlık canım.et ve mantar çok yakışmıştır:)sevggılerr

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok güzel bir tabak eline sağlık.
Güzel bir hafta sonu tatili seninle olsun.
Sevgiler...

orece dedi ki...

oy oy oy ellerine sağlık bayılırım hem ete hem mantara. bende aynen böyle yapıyorum...

Şehnaz dedi ki...

HARİKASIN ASLICIM...ÇOK SEVERİM BENDE...

Unknown dedi ki...

mantar ve et uyumu muhteşemdir.ellerine saglık.

pelince dedi ki...

Aslı bende dana eti ile severim,çok güzel olmuş,ellerine sağlık..

Zehra Gürgen dedi ki...

Oooo süper, öğlen oldu acıktım, şimdi olsa ziyafet yapardım :)

ellerine sağlık cnm

nanekokusu dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım görüntü çok güzel tadıda mutlaka öyledir
güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle öpüyorum sevgilerimle...

aleyna dedi ki...

aslıcım gerçekten bir davet yemeği.ellerine sağlık bitanem.sevgilerimi gönderdim kayseriye.

Narince dedi ki...

Tam davetlik işte, bayılır misafirler, ellerine sağlık canım.

Işıl dedi ki...

hımmmmm....

Krema Tadında dedi ki...

mantarı sevemedim gitti :))

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ne çok severim pembelim.. ne çok !

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık nefiss görünüyor.
sevgililer günün kutlu olsun.
öpüyorum.

birsence dedi ki...

tatlım ellerine sağlık nefis görünüyor...katıldığın içinde ayrıca çok teşekkür ediyorum...

birsence dedi ki...

canım yaaa tamamen atlamışım sandal köfteni alıp bunu almamışım kusura bakma nolursun...inan dalgınlığıma gelmiş o kadarda kontrol ettim güya...lütfen kırılma canım...emeğine sağlık...çok çok özür dilerim...

Bahçelievler Catering dedi ki...

lezzetli ve iştah açıcı bir sunumu var. Ellerinize sağlık..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails