23 Şubat 2010 Salı

Kremalı Havuçlı Kek

Dün denediğim bu nefis lezzetin tarifini sevgili Serap arkadaşımdan aldım...
Misafirlerimden tam not aldı gerçekten harika bir lezzet...

Malzemeler:
-4 adet yumurta
-1 su bardağı şeker
-2 su bardağı rendelenmiş havuç
-1 su bardağı sıvıyağ
-2 su bardağı fındık
-2 paket vanilin
-1 paket kabartma tozu
-aldığı kadar un
Kreması İçin:
-2 kutu krema
-2 su bardağı süt
-1 çay bardağı tozşeker
-4 çorba kaşığı nişasta
-1 çorba kaşığı un
-2 paket vanilin
Hazırlanışı:Kek için yumurta ve şekeri köpürene kadar çırpıp sırayla kalan malzemeleri ekleyip iyice karıştırıp yağlanmış dikdörtgen borcama kek hamurunu döküp önceden ısıtılmış 150derecelik fırında pişirip soğumaya bırakın...
Krema için krema ve vanilin hariç kalan malzemeler bir tencereye koyup iyice çırpıp ve orta ateşte kaynayana kadar karıştırarak pişirip krema ve vanilinleri ekleyip ocaktan alın...
Krema biraz ılıyınca mikserle çırpıp pürüzsüz hale getirip soğuyan kekin üzerine ılıyan kremayı döküp kaşık yardımı ile hertarafına eşit şekilde yayıp üzerini hindistancevizi ile süsleyin biraz dinlendirdikten sonra servis yapın...
Afiyet Olsun...

37 yorum:

Işıl dedi ki...

guzel kokuyomuuuuu

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Ellerine saglik gercekten harika gorunuyor. Eminim tadi gorundugu kadar guzeldir!

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerinize sağlık.kremalı hiç denemedim denemek lazım.sevgiler.

Saglıklımutfak dedi ki...

canım eline sağlık leziz gözüküyor. sevgiler

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Aslıcığım ellerine sağlık.Çok ama çok nefis görünüyor.Sunumun her zamanki gibi harika .Sevgiler.Mine

*kelebekana*-* dedi ki...

TARİFİ YAZDIM HEMEN YAPACAĞIM ..AMA BEN BU ALDIĞI KADAR UN BÖLÜMÜNÜ İYİ AYARLIYAMIYORUM ..TAM OLARAK NE KADAR UN???...

Unknown dedi ki...

Canim ellerine saglik cok güzel görünüyor .
Afiyetler olsun.

Tarif diyarı dedi ki...

Nefis olmuş görüntüde harika elinize sağlık

Narince dedi ki...

Aslııı, bu kek harika görünüyor, yumuşacık. Ben de keki borcamda daha çok seviyorum hem.

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık canım enfesss

nuralp dedi ki...

BEN BU KEKİN BİRAZ DAHA DEĞİŞİK VERSİYONUNU YAPIYORUM. KEKİN İÇİNDE FINDIK YERİNE CEVİZ, ÜZERİNEDE KREMA DEĞİL MUHALLEBİ YAPIYORUM. BUNUDA DENEMEKTE YARAR VAR. GÖRÜNTÜYE DİYECEK YOK HARİKASIN. ELLERİNE SAĞLIK...

kalpkurabiye dedi ki...

canım ellerine sağlık gerçekten çok güzel görünüyor:))

Sevil Altunel dedi ki...

içine fındık giren tüm kekler harika oluyor.tarifi aldım ellerine sağlık..sevgiler..

Unknown dedi ki...

Canısı ellerine sağlık nerdeyse piş
tiymişiz bende otomatiğe ekledim ya
rın yayınlanacak.Ellerine sağlık su
num muhteşem kocaman öpüyorum...

Damak Tadı dedi ki...

Benimde çok hoşuma gitti tatlım,çok nefis görünüyor..Serap'ın ve senin ellerine sağlık..Kocaman sevgilerle..

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık. Saat 4 e yaklaşıyor, hazır çayı da koymuşken keki tabağı ile aldım gitti))

LEZZETİKRAM dedi ki...

çok nefiiss canım eline sağlık
sevgiler

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim... Süper...

Şehnaz dedi ki...

süpersin aslıcım...yine harika bir tarif...elleriner sağlık canım.....

Rozerin'in Annesi dedi ki...

canim ellerine saglik harika gorunuyor...sevgiler..

lezzetduragi dedi ki...

kek nefis görünüyor ellerine sağlık, tarif not edildi en kısa zamanda denenecek.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ellerine sağlık canımmm
nefis görünüyor
öpüyorum tatlım

sevimlimutfak dedi ki...

Çok şık olmuş, harika görünüyor. Bayılırım havuçlu keke, ellerine sağlık. Sevgiler...

cansudere dedi ki...

canım harika görünüyor ellerine saglık. hmm bu arada bi portakallı kek tarıfın var yaa onu yaptım harıka oldu . sevgiler...

Leyla Poyraz dedi ki...

Canım görüntü muhteşem..eminim tadıda muhteşemdir..çünkü bende bi arkadaş toplantısında yemiştim..
tarifini aldım ama henüz denemedim...ellerine sağlık..Sevgiler..

Adsız dedi ki...

selamun aleykum,

bu aralar canim zati havuclu kek cekiyor.bide sen bloguna eklemissin:)))ellerine saglik arkadasim.afiyet olsun insALLAH.

bu keki hic yemedim en cok tadini merak ediyorum:)sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

çilek de ne güzel bir görüntü katmış.

ellerine sağlık tatlım..

Betül MUTFAKTA dedi ki...

canim süper olmus !

Unknown dedi ki...

süper görünüyor hepsi bittimi?

Esma Ercengiz dedi ki...

eskiden ben de krema sürerdim havuçlu kekime. unutmuşum uzun zamandır. aklıma düşürdünüz şimdi.
sunum nefis görünüyor. ellerinize sağlık. sevgiler..

Atike Momini Ziya dedi ki...

enfes bir tat olduğu o muthiş görüntüsünden belli... çilek de çook güzel yakışmış.
ellerine sağlık...mmmmm canm nasıl çekti bu saatte hemde :)..
sevgiler.......

herşeyden azıcık dedi ki...

Görüntüsü zaten bitirdi beni tadını düşünemiyorum bile ellrine sağlık tamda mevsimi kimbilir ne güzeldir.

Unknown dedi ki...

havuçlu keki zaten çok severim birde kremalı olunca nefis olmuştur.ellerine saglık.

Aysultan... dedi ki...

Benim gözlerde çilekte kaldı ne kadar güzel durmuş öyle kekin görüntüsüün tamamlamış:))
ellerne sağlık canım,kek nefis olmuştur eminim benim kalıplarda pek cici tekrar teşekkür ederim :))

nanekokusu dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım çok güzel görünüyor bu tadı biliyorum çokta güzel olur mutlaka deneyin derim pişman olmazsınız yalnız ben cevizli yapıyorum sevgilerimle...

hilal dedi ki...

Geçenlerde bir arkadaş yapmıştı buna benzer bir şey,çok hoşuma gitmişti.Tarif isabet oldu,yarın deneyeceğim.Ellerine sağlık canım:)

Gizzy dedi ki...

çok lezzetli gözüküyo canım çekti:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails