26 Şubat 2010 Cuma

King'ten Takipçilerine Güzel Hediyeler

King Elektrikli Ev Aletleri 2010 yılında da hanımları mutlu etmeye devam ediyor.
King Dünyası’na üye olanlar kazanıyor...
Blog üyelerine çekilişsiz, kurasız sürpriz hediyeler veriyor.
Bayanların yanısıra bayların da katılabileceği bu yarışma bugüne kadar yapılan yarışmalara hiç benzemiyor.
Kingdünyası.blogspot.com adresine yeni üye olacak bir kişiye çekilişsiz ve kurasız Thunderbird Otomatik Döner Fırçalı Saç Kurutma Makinesi hediye...
1600-1800W’luk ısınma gücü, iki yöne otomatik dönen şekillendirici fırçası, serin hava ayarı, 3 ısı ve 2 hız ayarı bulunan Thunderbird’a ücretsiz sahip olmak için King blog’unu ziyaret etmeyi unutmayın.
King Dünyası’na adım atar atmaz şans kapısını aralayacak olan üyeler arasına sizler de katılın.
Hemen üye olun, hediyenizi kaçırmayın!Kazananlar burada açıklanacaktır...

Çok kısaca yapılması gerekenler:
1.http://kingdunyasi.blogspot.com adresinde yer alan blogumuza üye olmak.
2.Blog sayfanızda kampanyamızı duyurmak.
3.www.king.com.tr'de yer alan King Ladies Club'a üye olmak
4.Üye olduktan sonra Ad, Soyad, Adres, Yaş, Meslek, Medeni Durum ve Gsm bilgilerinizi tam olarak doldurup kingdunyasi@gmail.com adresine yollamak.

Hepsi bukadar...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım hepimize bol şanslar

Pembe Tatlar dedi ki...

Ablacığım sağol...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Bol Şanslar ...

lezzetdefteri@hotmail.com dedi ki...

Blog sorunumla ilgilendiğin için yürekten teşekkürler canım sevgiler...

lezzetdefteri@hotmail.com dedi ki...

merhaba yine ben bir konuda da yardım istiyorum sayfanda duyurduğun etkinliğe katılmak istiyorum ama bloguma yükleyemedim kısaca yazabilir misin canım benim zahmet olmazsa...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

aslıcım açıkcası dikkate almamıştım üye olan herkesemi hediye var sana sorayım istedim

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails