24 Şubat 2010 Çarşamba

Elmalı Şeker ve Şekerim:)

Merhaba canlar...
Bugün tombul kelebeğimin annesi Şekerimin doğum günü:))
Canım iyiki doğmuşun ve iyiki tombul kelebeğimi doğurmuşun:))
Herşeyin gönlünce olacağı bebeğinle, eşinle , bizlerle ve tüm sevdiklerinle beraber nice mutlu, huzurlu, sağlıklı ve hayırlı ömürler diliyorum...
Veee bu elmalı şeker gibi kırmızı tatlı bir hayat geçirmen dileğiyle canım doğum günün kutlu olsun...

Gelelim elmalı şekerimize:))
Tarifi sevgili Selmadan aldım...
Aynen aktarıyorum:)
Malzemeler:
-2 kucuk kirmızı elma
-1 cay bardagı şeker
-1/4 cay bardagı su
-bir kac damla limon suyu
-kırmızı gıda boyası
-2 adet plastik çubuk
Hazırlanışı:Butun malzemeleri tencereye koyup eritin.
Şeker gittikce koyulasacak. Kıvama geldigi an ocagın altını kapatıp, cubukları sapladığınız elmaları hızlı bir şekilde şekere bulayın çok cabuk haraket etmeniz gerekiyor, çunku seker hemen sertlesiyor işte bukadar:)

Afiyet Olsun...

29 yorum:

Unknown dedi ki...

Aslım şekerine sağlıklı,huzurlu,mut
luluk dolu herika bir ömür dilerim.
Elma şekerin harika ellerine sağlık
kocaman öpüyorum...

Betül MUTFAKTA dedi ki...

Canim Sekerinin dogumgününü kutluyorum :) Allah hepinize uzun uzun saglikli ömürler nasib etsin.. Hep böyle güzel geçinin..
Tarifinde senin gibi çok tatli olmus ellerine saglik :))

Didemin Pasta Servisi dedi ki...

Elma şekerini görünce çocukluğum gelir hep aklıma.Çok şeker görünüyor.Ellerine sağlık.Canım seni mimledim.Mimin konusunu görmek için bloğuma bir göz at.Sağlıkla kal...

kalpkurabiye dedi ki...

canım benim enn güzel günler sizin olsun bu arada seni ve yeşimi dün rüyamda gördüm hep beraber ne güzel eğlendik hala rüyamın etkisindeyim.. öpüyorum bitanemm kendine dikkat et..

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Elma şekerini görünce çocukluğumu hatırladım. Ellerine sağlık harika görünüyor. Sevgiler.

Ballı Cimcime dedi ki...

Öcelikle şekerin doğum günün kutlamalıyım, sevdikleriyle nice mutlu senelere... Ve Aslıcım ellerine sağlık elmalı şeker çok albenili gözüküyor, sevgilerimle..

Federica Simoni dedi ki...

queste mele devono essere una delizia! complimenti!!! ciao!

Işıl dedi ki...

BUNUDA YAPTINMI ELMA SEKERI...

Gönül dedi ki...

şekerinin doğum günü kutlu olsun şeker gibi bir ömür geçirsin:))))sevgiler öpüyorum

Unknown dedi ki...

Canim saglik ,sihat ömür boyu mutluluk diliyorum Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Ayyy ne güzel olmus...
Burda almanyada kirmeslerde satiyorlar Elmasekerleri:))

Ellerine saglik...

bu arada sekerin dogum günü kutlu olsun..allah hayirli ömürler versin(amin)


Sevgiler

Unknown dedi ki...

selam aslım elma şekeri müthiş görünüyor ayyy canım çekti çocuk gibi:D
şekerinin doğum gününü kutluyorum canım huzurlu sağlıklı bereketli ve sevdikleriyle birlikte uzuuuun bir ömür diliyorum sevgiler

aleyna dedi ki...

aslıcım ellerine sağlık.elma şekerin süper.şekerinin yaşgünü kutlu ve mutlu olsun.bu arada yoksun.özlettin kendini.öptüm gülüm

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Supersin yaa:) Ellerine saglik. Bende bayilirim elmali sekere. Kim sevmezki degilmi? Sekerinin dogum gunu de kutlu olsun. Nice senelere!

Adsız dedi ki...

selamun aleykum,

Aslisko bu aralar costun kiz:)ellerine saglik.tam senlik bir tarif olmus.:)

Sevtap dedi ki...

Küçükken aldırırdım şekerini emer elmayı anneme yedirirdim.Yapayım şekeri ben elmayı kocişkom yesin :D ellerine sağlık arkadaşım.Ayrıca şekerininde doğum günü kutlu olsun

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

ellerine sağlık canım.sevgilerimi bıraktım.

NiLaY dedi ki...

hem mutlu yillar dilerim, hem de elma sekerinin super gorundugunu soylemek isterim :)) sevgiler..

Unknown dedi ki...

Mutlu Yıllar..

angel dedi ki...

cnmm arkadaşının doğum gununu bende kutluyorum
hediyeleşme etkınlıgıne bende katılmak istıyorum ne yapmam lazım yardımcı olursan sevınırım cnm
birde önceden takip ettiklerinin arasındaydım çıkmışım sanırım:(((

CAHİDE dedi ki...

Ayy bu şeker çok şeker olmuş:))
Ellerine sağlık canım...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün(S.A.V) kokusunun üzerinize olması temennisiyle. Mevlit Kandiliniz Mübarek Olsun.

Jibek dedi ki...

Selamün Aleyküm Aslıcım Kandilin mübarek olsun, bu kutlu gece hürmetine duaların kabul olsun.
Sevgiler.

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

Merhaba arkadasım, ellerıne,emegine saglık.
Bir avuç dua, bir kucak sevgi,
Sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri,
Bir sıcak gülümseme, daha da yaklaştırır bizi birbirimize.
Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun.
Bu güzel gecenin tekrarlarına ulaşman dilegiyle.
Kandilin mübarek olsun..
Sevgıler..

pelince dedi ki...

Hayırlı Kandiller diliyorum..Tüm duaların kabul olsun...

Aysultan... dedi ki...

Bu elma şekeri senin kadar tatlı oldu mu bakim :)))
iyi ki doğmuş tombul kelebeğimizin annesi :)) mutlu bir ömür onun ve sevedikleirinin olsun :))
elleirne sağlık canım çekti elma şekerinden pembe şekerim:))

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık canımmm♥♥♥

kereminkurabiyeleri dedi ki...

Elma şekeri çocukken en sevdiğim şeydi hala çok severim. Resimde o kadar güzel duruyorki eminim tadıda çok güzeldir. En kısa zamanda oğluşuma ve tabiiki kendime deneyeciğim tarifinizi.
Teşekkürler.

Emel Kurt dedi ki...

Selam elma sekeri cok severim.Ev de hic yapmadim ve yapmayida hic düsünmedim.Senin tarif cokta zor degil, bence denmege deger.Tesekkürler paylastigin icin,ellerine saglik.Sevgiler.

Bu arada kremali havuclu kek güz dolduruyor,cok begendim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails