21 Mart 2009 Cumartesi

İrmikli Lokum

Bu tarifi değerli arkadaşım pembelininmutfağı ndan aldım...
Kendisine bu tarifi yayınlayıp bizlerle paylaştığı için tşkr ediyor ve sevgilerimi gönderiyorum...
Malzemeler:
-3 su bardağı süt
-7 çorba kaşığı irmik
-7 çorba kaşığı şeker
-1 paket toz krem şanti
-üzeri için hindistan cevizi, badem
Hazırlanışı: Sütü şekeri ve irmiği orta ateşte koyulaşana kadar pişirip soğumaya bırakın...
Soğuyan muhallebiye toz şantiyi ekleyip iyice yoğurun ve elinizi suya batırıp lüçük toplar yapıp hindistan cevizine bulayıp isteğe bağlı üzerlerini bademle süsleyebilirisniz... Yaklaşık 2 saat dolapta dinlendirin...
Afiyet Olsun...

5 yorum:

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Merhaba,

Blogumu ziyaretin ve güzel szölerin için teşekkür ederim.

İrmikli lokumu deneyip beğenmene sevindim, ellerine sağlık.

Sevgiler.

Adsız dedi ki...

duramadım hemen yaptım harika oldu ellerinize saglık...teşekkür ederim...

hayatadair dedi ki...

Deneyip hemen çocuklara ikram ettim.. Çok beğendiler...Ellerine sağlık.....:::)))))

Pembe Tatlar dedi ki...

Beğenmenize sevindim sevgiyle kalın:))

Adsız dedi ki...

tarifi denedim cok begendim. Cok pratik ve lezzetli, tesekkur ederim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails