10 Ekim 2016 Pazartesi

Közlenmiş Patlıcan (kışlık)




Merhabalar...
Kış için hazırlıklar tüm hızıyla devam ediyor bizim evde :)
Geçen sene denemek için sadece 1 kutu yapmıştım kullandığımda çok pişman olmuştum çok yapmadığım için.
Bu sene patlıcanın tam mevsimiyken bolca közletip attın derin dondurucuya Rabbim ağız tadıyla yemek nasip etsin inşalah. Amin 
Patlıcanları közledikten sonra (ben ekmek fırınında közlettim) kabuklarını soyup ister poşetlere isterseniz benim gibi kutulara pay edip derin dondurucuya koyun.
Kullanmak istediğiniz de patlıcanları derin dondurucudan çıkartıp buzu çözülünce isterseniz sarımsaklı yoğurtlu dereotlu bol cevizli salatasını yapın isterseniz zeytinyağlı biberli bol limonlu salatasını isterseniz de ali nazik yaparken kullanın tercih sizin. 


Afiyet Olsun :) 

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails