3 Aralık 2009 Perşembe

Herşeye Değer...

Bugün hayatımın en mutlu günlerinden birini yaşıyorum...
Canım kardeşim büyümüşte baba olmuş...
Ben henüz onun bebeği olacağı fikrine alışamamışken bugün bebeğini kucağına aldığında tarifi mümkün olmayan bir duygu seline kapıldım...

Çocukken en iyi arkadaşım bir çok şeyimi paylaştığım gözümde hala büyütemediğim evlendiğinde bile vay be kader de bu günleri de görmek varmış derken bugün baba oldu...
Tabi bende HALA (en kıdemlisinden:))
Allahım bu duyguyu herkese yaşatsın isteyen dileyen herkesin gönlüne göre versin...

Rabbim ANIL bebeğimize anne ve babasıyla beraber mutlu sağlıklı uzun ve herşeyden önemlisi hayırlı bir ömür yaşatsın...


HOŞGELDİN MELEĞİM HAYATIMIZA....

68 yorum:

Aysultan... dedi ki...

Canım benim çok mutlu oldum:)Allah analı babalı halalı büyümeyi nasip etsin:)
çok mutlu olsun,ufaklık inşallah...
gözünüz aydın pembe şekerim Aslım

tub@ dedi ki...

Canım hayırlı olsun, Rabbim önce hayırlı bir kul ardından anne,babasına hayırlı bir evlat kılsın inşallah

sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım sultanım sevgili tubacığım amin inşlhh...

Rabbim tüm isteyenlere nasip etsin..

Adsız dedi ki...

ne mutlu size.. allah analı babalı sağlıkla büyümesini nasip etsin. kardeşlerimiz gözümüzde hiç büyümeyecekler galiba.. :)

Didemin Pasta Servisi dedi ki...

Canım, hayırlı olsun.Analı babalı büyüsün sağlıkla, sıhhatle inşallah.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ÇOK SEVİNDİM ALLAH ONU HEP GÜZEL ANIL*ACAK İNSAN VE KUL ETSİN SANADA HAYIRLI EVLAT VERSİN

sümeyye dedi ki...

rabbim hayırlı sağlık ve mutluluk dolu bir ömür versin inşallah.halaların şekeri:)

CEMİLECE LEZZETLER dedi ki...

CANIM BENIM,HAYATTAKİ EN BUYUK MUTLULUK BİR ÇOCUGUN ANNESI VE BABASI İLE BÜYÜMESİDİR.ALLAH ,ANALI BABALI BÜYÜMESİNİ NASİP EYLESİN İNSALLAH.YİGENİNE ALLAH UZUN ÖMÜRLER VERSİN.
SEVGİLER.
CEMİLE..

hilal dedi ki...

Canım tebrik ederim..bende aynı duyguyu 1-2 gün içinde tadacağım inşallah :)

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

hayırlı olsun.rabbim sağlıkla hayırlı bir evlat olarak büyütmeyi nasip etsin.sevgiler.

Betül... dedi ki...

halası hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün,darısı tüm isteyenlere inşallah!

kalpkurabiye dedi ki...

canım benimm anıl bebek hepinize başka bir pencere açtırdı hoşgeldi uğuruyla geldi ne kadar güzel duygular gözlerim doldu yada ben çok duygusalım bilmiyorumm bebeğinizi hayırlısıyla büyütün inşallah.. maşallah nazarlardan korusun rabbim..

Mutfakname-Zuhal dedi ki...

oyy kıyamamm hala da olmuşş darısı bana :D allah analı babalı büyütsün inşallah alah uzun ömür versın hayırı evlat olsun...

herşeyden azıcık dedi ki...

Anıl bebek hoşgelmiş Allah analı babalı büyütsün inşallah gözünaydın halacım:))

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Anıl bebeğimiz ; sağlıklı huzur lu mutlu ömürler geçirsin yaşam da her daım.
Hayırlı evlat olsun vatana ailesine.
Hala lık özel olduğu kadar güzel bir duygu RABBIM bunu sana yaşatmış ŞİRİN HALA cık...
Hoşgeldin Dünya ya Bebek ,
Yaşam seninle sil başdan şekil alacak.
Hayat sana acı yönlerini hiç sunmasın yüreğin sevda ile dolsun her zaman gözlerin umutla baksın.
Hoşgeldin Dünya ya Bebek ,

Sevil Şahin dedi ki...

TATLIM ANIL BEBEGE ALLAHIM SAGLIKLI SIHHATLİ BİR ÖMÜR NASİP ETSİN
EE HALACIK NASILSIN HAVALARDA UCUYORSUN SANIRIM :))
ALLAHIM NE GÜZEL BENİMDE 2 KARDEŞİM VAR İNŞ. BENDE HALA OLACAGIMGÜNLER GELİRDE SENİ DAHA İYİ ANLARIM
RABBİM O GÜNLERİ GÖSTERMEYİ NASİP ETSİN .

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

Aslıcım ne güzel bir haber bu böyle..rabbim Anıl bebeğe güzel ve hayırlı bir ömür nasip etsin inşallah..doğuştan şanslı bir kere senin gibi mafirefetli bir halası var:)kutlarım canım..

Işıl dedi ki...

bu arada felahıye bılıyorum toramana gıtmıstım.bende develılıyım sende bu yırumu yayınlama

Işıl dedi ki...

benimde kardeşimin adı ANIL onunda blogumdan bilirsin bi kızı var sudenaz o doğduğunda hissetiklerim geldi aklıma senin yazıyı okurken.bi tanede yolda var bebegımız.
allahım herkese versın hayırlısı ıle.
ANILa mutlu saglıklı bı mur dılıyorum

Disalce dedi ki...

canım senide ailesinide tebrik ederim...Allah analı babalı halalı ve akrabalı büyütsün:)

zaman dedikleri bu işte..bizde büyümedik aslında sevdiklerimizin gözünde....

balböcükleri dedi ki...

ayyyyyy demek hala oldun darısı başıma.gerçi biz henüz anasını bulamadıkki danasını bulalım.soyumuzu kurutcak bu ağbim:)ALLAH KORUSUUUUUUUN.neyse bebeğiniz analı babalı büyüsün darısı bize:))

esr@ dedi ki...

hoşgelmiş anıl bebek sonunda muradlarına erdiler demek. Darısı başıma. Hala olmak çok güzel bir duygu bilirim kısa zamanda hayırlısıyla anne olmana canım sevgiler.

Begonvilli Ev dedi ki...

Tebrikler. Bebişe ve tüm aileye sağlıklı mutlu bir yaşam diliyorum.

HÜLYA dedi ki...

gözünüz aydın canım
rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin ve tabi ki halalı...

Ballı Cimcime dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun canım gözünüz aydın.. Anıl bebişe mutlu ve uzun ömürler diliyorum Sevgiler..

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Tebrik ederim...ne güzel bir haber..Anıl bebeğe sağlıklı,mutlu,huzurlu bir hayat diliyorum...

nuralp dedi ki...

HAYIRLI OLSUN... ALLAH ANALI BABALI BÜYÜTMEYİ NASİİP ETSİN... SENİN ÇOCUĞUN VARMI BİLMİYORUM AMA, ÇOCUK İSTİYORSAN SANADA NASİP ETSİN İNŞ...

svl dedi ki...

ASLICIM allah analı babalı büyütsün çok güzel bi duygudur eminim allah en kısa zamanda sanada nasip etsin,banada :D

birsence dedi ki...

Rabbim sağlıkla büyümesini nasip etsin analı babalı halalı:) büyüsün inşallah..öpüyorum canım gözleriniz aydın olsun....

paşakızı mutfakta dedi ki...

Pembe şekerim hayırlı olsun..Analı babalı büyüsün..Mutluluklar hep Anıl bebekle olsun:) Anıl bebeği kocaman öptüm:)

halime dedi ki...

Allah hayırlı uzun ömürler versin bebişinize.hala olmak güzeldir eminim ben sadece teyze olabileceğim inşallah.sevgiler çiçeği burnunda halaya..

Haydi mutfağa dedi ki...

gözünüz aydın, Rabbim sağlıklı hayırlı evlat olmasını nasip etsin

nurşen dedi ki...

Canım arkadaşım,geçmiş bayramını kutluyorum.Hala yada teyze olmak bambaşka bişi gerçekten.Allah uzun ve sağlıklı bir ömür nasip etsin Anıl bebeğe.
Sevgiler

Krema Tadında dedi ki...

canım gözünaydın hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün

*kelebekana*-* dedi ki...

adıda çok güzel ...halası kadar maharetli olur inşallah ..

pelince dedi ki...

Aslıcım allah analı babalı büyütsün..Darısı başıma inşallah..

Sevgiler..

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Gozun aydin olsun!!!

Amin canim amin! Hayirli omur nasip etsin rabbim.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Allah analI babalı büyütsün.Gözünüz aydın.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün. Ailesine hayırlı bir evlat olsun.
Sen de hala olmuşsun inşallah en kısa zamanda anne de olursun.

elif şen dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün,akıllı uslu olsun inşallah. çok şanslı bir bebek halası harika yemekler yapıyor.

fatma dedi ki...

ALLAHIM ANALI BABALI BÜYÜTSÜN HAYIRLI İNSAN OLSUN DARISI SENİN BAŞINA

esengül dedi ki...

gözünüz aydın arkadaşım :)

ne güzel bir duygu ve ne güzel bir paylaşım olmuş :)
bende halayım ve de teyze,Allah'ım herkesin evladını sevdikleriyle ve sevenleriyle büyütsün,hayırlı sağlıklı ömürler versin...

sağlıcakla kalın Anıl bebeğin sevgili halası :)

boncuk mutfakta dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün tebrikler.
Anıl bebeğe de Allahtan sağlık , uzun ömür diliyorum.

zehra dedi ki...

ne guzel yazmıssınız masallah bebegınıze cok sanslı sızın gibi bir halaya sahib olacak:)
blogunuzu yenı kesfettım cok hos kesınlıkle

tasarım mekani dedi ki...

Rabbim Anil bebegi hep sevdikleri ile bir mutlu daim eylesin ins... Tebrikler canim... medinem

yesildomates dedi ki...

canım seni çok iyi anlıyorum..
bende bir ay önce hala oldum..ama kuzumu hala göremedim..kısmetse 15 gün sonra göreceğim..
onlarrın bu güzel anlarına şahit omak harika bir duygu hele kardeşinin yavrusu olması süper bir şey..
anıl bebeğe allahtan sağlıklı huzurlu bir yaşam diliyorum..
artık kıdemli hala katogorisinede sende girdin..:))
tebrik eder..öperim..
sevgiler...

pembecikolata dedi ki...

Hayırlı olsun cnm...Hep birlikte sağlıklı mutlu bir hayat diliyorum...

KEYFESEYRAN dedi ki...

Allah nazarlardan saklasın hayırlı olsun canım analı babalı büyütsün

mutfaktakizaman dedi ki...

ya ben niye bukadar geciktim:(((

canim ne guzel bir haber hayirli ugurlu olsun Allah'im nice nice omurler yazsin insallah...

müjde dedi ki...

Canım çok sevindim.Allah analı babalı büyütsün inşallah.Sevgiler...

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA,Canım,gözlerin aydın RABBİM,hayırlı,sağlıklı ömürler nasip etsin amin..nerde umut bekçisi varsa kızımada beraber en hayırlı,sağlıklı evlatları nasip etsin amin..A.E.O

Betül MUTFAKTA dedi ki...

Allah anali babali büyütsün canim..
Hayirli bir evlat olur insaAllah..
Tadini çikarinnn :))

not defterim dedi ki...

Aslıcım cok sevındım 8 ay önce bende aynı şeyleri yasadım.Seni çok iyi anlıyorum.Allah saglıklı ve uzun ömürlü mutlu bir hayat bahşetsin Anıl'a inşallah.Sevgilerimle...

icimdeki yolculuk dedi ki...

allah analı babalı büyütsün hala olmak bambaşka bişi

mutfakcini dedi ki...

Hoşgelmiş ANIL bebek dünyamızaaa :)Haırlı olsun canım.Hayırlı ömürler versin Allah..Hala olmak ne güzel di mi :)

aysemmutfakta dedi ki...

anıl a hoşgeldin diyorum Allah ,anne ve babası tüm sevdikleriyle çook mutlu ,sağlıklı bir ömür nasip etsin.

Unknown dedi ki...

Canim Anilla ve tüm onu sevenlere saglik sihat bir ömür boyu hurur versin .Allahim tüm kullarina böyle mutluluklar yasatsin ben hala hala olmadim teyzeyim sizi tebrik edip öpüyorum canim sevgiler

Adsız dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün aslıcım, halalık da çok başka zevkli duygudur.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

tatlım çok çok tebrikler ediyorum..
allah sizlerede tattırsın.
şeker halamızı, genç anne babayı ve tüm ailelere göz aydınlığı dilerim.
bahtı açık şansı bol olsun anıl bebeğin.

Behiye Sönmez dedi ki...

gözünüzaydın canım:)Anıl bebeğe;Allahım sağlıkla mutlulukla ailesiyle güzel bir ömür nasip etsin..

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun halalık:))Sağlıklı bir hayatı olsun bebişin:)

Alime dedi ki...

tebrik ederim allah analı babalı büyütsün.Sağlıklı bir ömrü olur inşallah..

Adsız dedi ki...

gozunuz aydin
bebise uzun ve saglikli yillar dilerim...
bende 11 ay once teyze oldum dugularinizi cok iyi anliyorum

sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.com

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
2 delikanlının halası olarak, hala olmanı kutlarım.
Rabbim bebeği bağışlasın, hayırlı-sağlıklı-uzun ömür versin.
anne-babasına ve milletine hayırlı olsun.

Unknown dedi ki...

Canım çok sevindim.Allah analı babalı büyütsün.Bende halayım ve bu güzel duyğuyu bilirim.Allah isteyen herkese hayırlı evlat nasip etsin.Sevgiler

TATESAL dedi ki...

Aslıcım biraz geç kaldım ama kusuruma bakma yoksa böyle güzel bir habere hiç yorum yazmazmıyım...keremin kreşiydi işlerdi derken geç kaldım...
Halaların güzeli en tatlı kalplisi gözün aydın olsun!!!!
Anıl bebek güle güle analı babalı büyüsün canım....
hayırlı evlat olsun....
Darısıda başına olsun bitanem...

Adsız dedi ki...

Allah bagislasin yegenini canim, anali babali ve saglikli büyüsün insallah.

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Anıl bebek analı babalı büyüsün. ALLAH bağışlasın. Sevgilerimle...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails