16 Kasım 2013 Cumartesi

Marine Edilmiş Peynir Topları



Herkese Merhabalar...
Bugün beni yorumlarıyla beğenileriyle mesajlarıyla yalnız bırakmayan siz gönül dostlarıma çok teşekkür ediyorum :)
Kahvaltı masalarınız için lezzetiyle baş döndüren nefis bir tarif ile sizleri baş başa bırakıyorum :)

Malzemeler:
-1 kase ezine peyniri
-1 kase lor peyniri
-1 kase ceviz (iri çekilmiş)
-1/2 demet dereotu
Marine için:
-1 su bardağı zeytinyağı
-1 tatlı kaşığı pul biber
-1 tatlı kaşığı kekik
Hazırlanışı:Peynirleri çatal ile ezin.
Dereotunu ince olacak şekilde doğrayıp ceviz ile birlikte peynirlere ekleyip karıştırın ve elinizle küçük toplar yuvarlayıp kavanoza koyun.
Marine için zeytinyağı, pul biber ve kekiği karıştırıp peynirlerin üzerine döküp kavanozun ağzını kapatıp buz dolabına koyun.
İstediğiniz zaman çıkartıp servis yapın.

Afiyet Olsun :)

8 yorum:

muko dedi ki...

merhaba
ne kadar güzel görünüyolrlar elinize sağlıkkk
lezzettide süperdir eminim
sevgiler

Asyadan Esintiler dedi ki...

canım benim ellerine sağlık.Dün ben malesef o vakitte evde olmadığım için izleyemedim programı.Ama hemen programı internetten izleyim dedim,o kadar baktım ki gece sanırım daha koymamışlar bulamadım.Tariflerinin görsellerini koymuşlar.Ellerine emeklerine sağlık.hepsi birbirinden güzel.Yalnız video yoktu.Bugün bir daha bakayım.Sen sayfanda yer verecekmisin videoya?

Pembe Tatlar dedi ki...

Şuleciğim Hafta içi programı izlemeyenler için link verecekler..
İnşallah bende yayınlayacağım canım :)

Unknown dedi ki...

Sunum harika lezzeti kim bilir nasildir. Ellerine saglik canim

Adsız dedi ki...

Dünkü programda komsunuzun ikramı fistikyesili pastanin tarifini alabilirmiyim.tesekkurler.

esmaa dedi ki...

çok merak ediyorum sizi takipçinizim bir sendeir süpersinizzz programı merakla bekliyorumm

Unknown dedi ki...

Aslıcığım ellerine sağlık,tv de seyrettim ve müthiş keyifli bir proğram olmuş.Yemek takımlarına ve mutfak düzenine bayıldım.
Gülen yüzün hiç somasın.Sevgiler.

Pembe Tatlar dedi ki...

Cici yorumlarınız için yüreğinize sağlık...
Sevgili Esma program dün yyaınlandı ama ilk fırsatta link vereceğim :)

Adsız izleyicim...
Arkadaşımın getirmiş olduğu Antep Rüyası Kendi Cafelerinin özel Speciali... Maalesef hazır...

Sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails