17 Kasım 2013 Pazar

Annem&Babam İçin... :)



Merhabalar...
Bir çoğunuz biliyorsunuz annem ve babam mersinde yaşıyorlar...
Geçtiğimiz hafta kayseriye gelmişlerdi ve bu gün mersine uğurladık... Gitmeden ailecek güzel bir kahvaltı yapalım dedim ve sonuç :)

Menümde:
-Posof Ketesi
-Mayasız Pişi
-Peynirli Krep
-Soslu Patlıcan Kızartması
-Fırın Poşetinde Çeşnili Patates

Tariflerde aşırı bir yığılma oldu... Bu nedenle öncelik olarak özel isteklerden devam edeceğim paylaşımlarıma...

Sevgiler... Aslişko :))


7 yorum:

Unknown dedi ki...

Ahh bilseydim seyrederdim mutlaka ama şimdi gördüm,hemen nette bakıcam bakalım varmı program:))
Harika bir masa olmuş canım..
Ellerine sağlık.

Ferkay dedi ki...

Kahvaltı masalarını gördükçe her öğün kahvaltı yapmak istiyorum. Ellerine sağlık Aslıcım harika bir masa..

günlük yaşamım dedi ki...

harikasınız valla ya sık sık misafir ağırlıyorsunuz bravo :) ben cumartesi misafir ağırladım yemekli dün akşam oturabildim ancak .
cumartesi yemekle uğraştım. sonra misafir geldi .pazar günü de full temizlik vs. siz nasıl başarıyorsunuz bukadar misafiri

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için Yüreğinize Sağlık.... Günlükçü Bayan Misafir ağırlamak hobi haline geldi artık bende :) İnanın bende pek oturmaya zaman bulamıyorum :))

Sevgiler...

zeymurancafe dedi ki...

pembe tatlar gerçekten titizliğiyle özeniyle gönlümde taht kurdu harikasın canım :)

Adsız dedi ki...

merhaba,

fotoğraftaki dikdörtgen servis tabaklarını nerden aldığınızı öğrenebilir miyim?

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar... Tabaklarımın markası Güral Porselen...

Sevgiler :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails