25 Kasım 2013 Pazartesi

Fırında Soslu Sebze Kızartması



Dün yayınlamış olduğum kahvaltı masam da merak edilen çok lezzetli ve hafif bir tarif ile sizleri baş başa bırakıyorum :)

Malzemeler:
-3 adet patates
-3 adet patlıcan
-2 adet kırmızı biber
-2 adet yeşil biber
-4 çorba kaşığı zeytinyağı
-1 tatlı kaşığı tuz
Sosu İçin:
-2 adet domates
-2 diş sarımsak
-2 çorba kaşığı zeytinyağı
Hazırlanışı:Patatesleri soyup patlıcanları da alacalı soyup küp küp doğrayın.
Biberlerin çekirdeklerini temizleyip iri olacak şekilde doğrayın.
Doğradığınız sebzelere zeytin yağı ve tuzu ekleyip karıştırıp yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine koyup 180 derecelik fırında yaklaşık 40dk (yumuşayıncaya kadar) pişirin.
Sos için domates ve sarımsakları rendeleyip zeytin yağında 5-10dk fazla suyunu çekene kadar kavurup pişen sebzelere ekleyip karıştırın ve servis yapın.

Afiyet Olsun :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

YİNE HARİKASINIZ,SÜPERSİNİZ MAAŞALLAH SUBHANALLAH ASLI HANIM.GÜZEL PAYLAŞIMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.BENDE KAYSERİLİYİM.AYDINDA ÖĞRETMENLİK YAPIYORUM.MASA ÖRTÜLERİNİZİN KUMAŞINI VE PORSELENLERİNİZİ KAYSERİ'DE NEREDEN ALIYORSUNUZ?ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.HERGÜN TAKİPTE,PAYLAŞIMLARINIZI MERAKLA BEKLİYORUM.ALLAH'A EMANET OLUN İNŞALLAH...

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar isminizi belirtmediğiniz için size sevgili Adsız diyeceğim :)

Öncelikle memnun oldum... Samimi cici içten yorumunuz için çokkk teşekkür ediyorum :)
Masa örtülermimin kumaşını ''bursa kumaş pazarından'' alıyorum ve kenarlarını terziye katlatıyorum...
Tabaklarımı Güral Porselenden alıyorum Sivas Caddesinde (oto pratik) var hemen onun arkasında...

Sevgiler :)

nazife dedi ki...

Çok teşekkür ederim Aslı Hanım.İsmim Nazife.Sıkı takipçinizim.Ayrıca tv.de de izledim.Gerçekten harika,mükemmel bir insansınız.Size hayran kaldım.Özgüveniniz,becerikliliğiniz,düzeniniz... hayran kaldım.Sıkı takipçinizim.İnternete her girdiğimde mutlaka sitenize giriyorum.Rabbim size sağlıklı,huzurlu yuvalar versin inşallah.Rabbim nazarlardan saklasın...

Pembe Tatlar dedi ki...

Nazife hanım çok teşekkür ediyorum samimi ve içten yorumunuz için :) Yüreğinize sağlk sevgiyle kalın...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails