5 Kasım 2013 Salı

Köz Patlıcan Kavurması



Herkese Merhabalar...
Kahvaltı masalarına çok yakışacak nefis bir lezzet ile sizleri başbaşa bırakıyorum :)

Malzemeler:
-3 adet patlıcan
-2 adet domates
-3 adet yeşil biber
-1 adet kırmızı biber
-1 adet kuru soğan
-2 diş sarımsak
-tuz, kara biber, pul biber
-zeytin yağı
Hazırlanışı: Patlıcanları közleyip kabuklarını soyup küp küp doğrayın.
Domateslerin kabuklarını soyun.
Domates ve biberleri iri şekilde doğrayın.
Soğanı yarım ay şeklinde  ince, ince doğrayıp sarımsakları rendeleyin.
Tavaya zeytinyağını koyup ilk olarak soğanları pembeleşene kadar kavurup sarımsak ve biberleri ekleyip yaklaşık 10dk kavurup domatesleri ekleyip suyunu çekene kadar pişirin.
Son olarak tuz ve baharatlarla birlikte patlıcanları ekleyip 5dk daha kavurup servis tabağına koyup sıcak veya soğuk olarak servis yapın.

Afiyet Olsun :)

6 yorum:

muko dedi ki...

merhaba
közlenmiş biberli ne olursa harika olur zaten :)
elinize sağlıkk çok güzel görünüyor

Ferkay dedi ki...

Ellerine sağlık Aslıcım, nefiss..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.
Bayılırım közlenmiş patlıcana.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Elinize sağlık. Ben de bu tarifi akşam yemeğinde arasıcak olarak yapıyorum. Kahvaltıda da deneyeceğim...

kalpkurabiye dedi ki...

mhhh ekmeği bana bana yiyeceksin demi canım :) ne olacak bu halimiz yahu :)
ellerine sağlık fıstığımm :)

icimdeki yolculuk dedi ki...

benim eşim sevmiyor diye bende yapmıyorum bu canım lezzeti:( kendime yapacağım..afiyet bal şeker olsun

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails