23 Mart 2016 Çarşamba

Accenim Gelirse :)



Merhabalar...
Bir çoğunuz biliyorsunuz Accenimi kendisi blogumu bana hediye edip beni sizlerle buluşturan canım kardeşim, dostum oluyor... 

Uzun uğraşlar ve aksilikler sonunda nihayet dün bir araya gelebildik :) 
Eeee gelen misafir Accen olunca Aslişko daha bir özenli masa ve menü hazırlar :)
Dün masamı en kıymetlilerim şenlendirdi annem, yengelerim, accenim ve ailesi burdan bir kez daha beni kırmayıp  geldikleri için ve samimiyetleri, hoş sohbetleri en önemlisi hoş görüleri için kendilerine çok ama çok teşekkür ediyorum... İyiki Varsınız :)

Menümde
-Hindistancevizli Çikolatalı Pasta
-Muhallebili Kadayıf Topları
-Zeytinyağlı Sarma (olmazsa olmaz)
-Şalgamlı Pirinç Salatası
-Hardallı Patates Salatası
-Kırmızı Biberli Kereviz Salatası
-Kıymalı Börek (baklava yufkasından)
-Porsiyonluk Bükme Katmer

Tarifleri İlk Fırsatta Yayınlayacağım İnşallah...

Sevgiler Aslişko :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails