10 Nisan 2010 Cumartesi

Pufidik Poğaça

Malzemeler:
-1 su bardağı ılık süt
-1/2 su bardağı ılık su
-1 su bardağından biraz az sıvıyağ
-3 çorba kaşığı yoğurt
-2 çorba kaşığı tozşeker
-1 tatlı kaşığı tuz
-1 paket toz maya
-aldığı kadar un
İçi İçin:
-peynir
-maydonoz
-pulbiber
Üzeri İçin: 1 adet yumurta, çörek otu
Hazırlanışı:Derin bir kabın içerisine un koyup bütün malzemeyi ekleyip yumuşak hafif ele yapışan bir hamur yapıp üzeri örtülü şekilde hamuru 30dk dinlendirin...
Peynir, maydonoz ve pul biberi bir kasenin içerisinde karıştırın...
Dinlenen hamurdan yumurta büyüklüğünde parçalar kopartıp avucunuzun içinde yassılayıp ortasına peynir koyup ağzını kapatıp şekil verin (ben hamurun elime yapışmaması için elimi hafif yağlayarak hamura şekil verdim)
Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine hazırlanan poğaçaları yerleştirip üzerlerine yumurta sürüp çörek otu serpiştirip 20dk da tepside bekletin...
Fırını 175dereceye ayarlayıp poğaçarı fırına koyup üzerleri kızarana kadar pişirin...
Afiyet Olsun...

23 yorum:

Unknown dedi ki...

Aslım canım kardeşim ellerine sağlık gerçekten puf puf olmuşlar mutlu haf
ta sonları kocaman öpüyorum...

Sevtap dedi ki...

ohohoh ellerine sağlık canım nefis gözüküyor.Kocişkom görmesin sabah kahvaltıya kesin ister :)

gençbiranne dedi ki...

kabartma tozu yada maya kullanmamışsınız.nası kabardı acaba:))
ama çok güzele benziyo denicem yarın pazar kahvaltısına..
sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için yüreğinize sağlık...

Sevgili Genç bir anne maya yazmayı unutmuşum:(
Dikkatin için çok teşekkür ediyorum sevgiler...

Işıl dedi ki...

öyle açımki...

Zehra Gürgen dedi ki...

Ohh çok güzeller, yanında da bir bardak çay kahvaltı şenlikli olur.Ellerne sağlık

sevgiler

Unknown dedi ki...

Adi gibi bir poaca olmus... Ellerine saglik canim benim... Sevgilerimle,

Nilgün Komar dedi ki...

nefis görünüyorlar yarın sabah kahvaltıya yapmaya niyetim var ama bakalım yeğeni sınava götüreceğim vkatim olursa yaparım umarım....

Unknown dedi ki...

Hayirli aksamlar canim ellerine saglik nar gibi kizarmis nefis görünüyor

zeynep çeyiz evi dedi ki...

aslıcım çok güzel görünüyorlarda malesef benimkiler böyle pufidik pufidik olmuyor,sanırım fırından afiyet olsun sevgiler.....

susamcorekotuFeriha dedi ki...

benim en sevdiğim ölçüdür,eline sağlık aslıcım

Özlem dedi ki...

Eline sağlık..Bende arada yaparım böyle güzel oluyor..

Magia da Inês dedi ki...

Olá, amiga!
Passei para ver seu cantinho.
Receitas saborosas.
Belas fotos dos pratos.
Você é muito talentosa!...
Bom domingo!
Boa semana!
Itabira - Brasil

Saliha dedi ki...

canım ellerine saglık canım..miss misss

Adsız dedi ki...

selamun aleykum.

zayif yanlarimdan vurmasini biliyon aslisko:))hamur islerine hele hele pogacalara bayilirim:))esim artik diyorki,genemi pogaca yapiyon:)adamda bikti ama ben ve cocuklar bikmadik:))

ellerien saglik.yumsacik olmustur:)cayi nerde bunun:)caysiz olur mu hic?

sevgilerimle

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ASLICIĞIM
SEVGİLER

Baharcicegi dedi ki...

yumusacik mis gibi olmus, tavsan kani cay benden pogacalar senden olsunmu
eline saglik canim

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ellerine sağlık canım. İyi bir hafta diliyorum. Sevgiler.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel ve iştah açıcı görünüyor.
Tatlım yanında olsaydım, bir tanesi bana yetmezdi galiba.
Sevgiyle kal.

Işıl dedi ki...

HER AY TEMİZLİK APSAM ÖLÜRÜM YAA

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık aslıcım yetişemiyorum tarilerine herbiri harika deniycem çok şey var sevgilerimle

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için hepinizin yüreğine sağlık...

Aysultan... dedi ki...

Mayalı lezzetleri severim bu pufidiklerde nefis olmuş peynirli peynirli offf acıktım zaten ;) pembe ke...:D ellerine sağlık,öptüm pembeli pembeli:)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails