30 Nisan 2010 Cuma

Krem Şokola

Cumanız mübarek ,dualarınız ve tebeleriniz kabul olsun...
Selamların en güzel sizlerin üzerine olsun...
Hayırlı Cumalar... Sevgili Tuğba 'nın blogunda gördüğüm an hemen not aldım ve vakit kaybetmeden yaptım yayınlamak bugüne kısmetmiş:))
Çikolata severlere sesleniyorum şiddetle tavsiye edilir:)
Malzemeler:
-5 su bardağı süt
-3 çorba kaşığı pirinç unu (tepeleme)
-4 çorba kaşığı tozşeker (tepeleme)
-3 çorba kaşığı kakao
-1/2 kutu krema
-1 paket bitter çikolata (80gr)
-1 tatlı kaşığı tarçın
-1 paket vanilin
Hazırlanışı:Orta boy bir tencerenin içine pirinç unu,şeker ve kakaoyu koyup karıştırın...
Hazırlanan karışımın üzerine sütü ekleyipkarıştırıp orta ateşte sürekli karıştırarak kaynamasını bekleyin...
Kaynamasına yakın,önce krema ve bitter çikolatayı sonra tarçın ve vanilini ekleyip karıştırın...
Karışım kaynamaya başlayınca ocaktan alıp servis edeceğiniz kuplara pay edip ılımasını bekleyin ılıyan kupları buzdolabına koyup soğuk olarak servis yapın...
Afiyet Olsun:)

40 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Aslıcığım hayırlı cumalar kızıma çikolatalı tatlı yapmak istiyordum hemen yazıyorum eline sağlık.Sevgiler.

Kırmızı Papatya dedi ki...

Ellerine saglik arkadasim
Gorunumu kadar kezzeti de harika olmali..
Bende en kisa zamanda deneyecegim:)zaten bu bloglardaki tarifleri yapmaktan kilo alacagim sanirim :))
zayifliktan terfi edip sisko bi blogcu olacagim :D
Hayirli Cumalar,
Selam ve dua ile..

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

HAYIRLI CUMALAR İNŞALLAH


ELLERİNE SAĞLIK NEFİS GÖRÜNÜYOR.TARÇIN KAKAO DA AYRILMAZ İKİLİ BENİM İÇİN :)SEVGİLER.

Unknown dedi ki...

canım ellerine sağlık Afiyet şeker olsun.hayırlı cumalar..

ebru dedi ki...

Aslıcım hayırlı cumalar tatlım.Krem şokola harika görünüyor. Hele sunum. Ellerine sağlık bir tanem. Öpüyorum seni.

Sevtap dedi ki...

Hayırlı Cumalar canım (: Yine yakmışsın ortalığı bayılırım Şokolaya ellerine sağlık.Ben çok soru sordum ama bir soru daha resimlerin arka planını photoshoplamı beyaz yapıyorsun?Yoksa beyaz bir yerdemi çekiyorsun?Benim böyle bir çekim yapmam gerekiyorda :(

Sevil Şahin dedi ki...

aslım ellerine sağlık canım nefis olmuş
bende not aldım en kısa zamanda yapmam şart bir çikolata hastası olarak :))

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ediyorum...

Sevgili karabidikim aşkolsun canım :))
Canımsın photoshop hiç kullanmıyorum çekiyorum direk yayınlıyorum...
Resim için özellikle beyaz perde storu aldım canım resimlerimi onun üzerinde çekiyorum....

Sevgiler...

Fuat Gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Hayırlı cumalar.

Saygılar.

Tuğba Agaci dedi ki...

Aslıcım tarifimi kullanman beni çok mutlu etti,tadı gerçekten de çok güzel! Senin sunumunu çok kıskandım yalnız (:

Unknown dedi ki...

hayırlı cumalar Aslıcığım:)
canııım yazının başında yazım hatası var bir bakarmısın yanlış anlama düzeltesin diye söyledim anlaşılsın diye
her zamanki gibi sunum muhteşem olmuş eline sağlık sadece not etmekle kalıcam bu sıralar denemek cıssss:) kilo vermeden olmaaaz:D sevgiler
ayrıca ilgine teşekkürler canım

Saglıklımutfak dedi ki...

Çok severim aslım eline sağlık. süper bir sunum. Sevgiler hayırlı cumalar

Pembe Tatlar dedi ki...

Canımsın Papatyam:))

Canım yanlış anlarmıyım hiç...

Çok teşekkür ediyorum:))

Hemen düzeltiyorum...

Ballı Cimcime dedi ki...

Mis gibi şokoların birini alıp kaçtım bile, nefis olmuştur Aslıcığım ellerine sağlık. Afiyet olsun, sevgilerimle... Hayırlı Cumalar canım.

herşeyden azıcık dedi ki...

Aslıcım seninde cuman mübarek olsun bu yaptığın tam benim küçük oğlana göre bişey mutlaka yaparım ellerine sağlık.

ahsen58 dedi ki...

hayırlı cumalar canım ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor

Unknown dedi ki...

Sana da hayirli cumalar canim benim... Bu yaptigin kilo aldirir mi??? Aldirmaz de!!! Lütfen... Ellerine saglik... Cikolatali ne olursa kabulüm.....

çeşnici Handan dedi ki...

Aslığım, tatlın ve sunumun her zaman ki gibi harika çok beğendim. En kısa zamanda benim de yapıp yayınlayacağıma emin olabilirsin. Sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Benim canım kardeşim hayırlı cuma
lar.Bugün çokkk ağrım var ama çokta
mutluyum hemen seninle paylaşmak is
tedim Çağkan Rabbimin izniyle baraj
sınavını geçti:))Duanı eksik etme tatlın ve sunum muhteşem ellerin dert görmesin kocaman öpüyor ve seni çokkkkkk seviyorum...

TATESAL dedi ki...

harika görünüyor,ellerine sağlık...Çikolata aşığı olmak ilerleyen yaşlarda iyi sonuçlar vermiyor maalesef canım...

Tarif diyarı dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım bizim evde çok sevilen bir tatlıdır ve sık sık yapıyorum harika bir lezzet.Sevgiler

susamcorekotuFeriha dedi ki...

aslıım tatlım lütfen bana acı benim için biraz sebze filan yayınla noooolur bakamıyorum:( çünkü çikolatalı lezzetlere zaafım var ben kaçtım hayırlı cumalar

demeteris dedi ki...

ayyy çok güzeeell. Ellerinize sağlık. fotoğraflarınıza da bayılıyorum bu arada.

Gökce dedi ki...

VALLAHİ CANIM DELİ GİBİ ÇİKOLATALI BİR TATLI ÇEKİYORDU.bu tam bana göre oldu ya. bugün mutlaka denenecek.sevgilerle

ümmühan dedi ki...

Ne de güzel süslemişsin ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Asli ablacim ellerine saglik...
Cok güzel olmus...
1 numara:=))

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

aslıcım süper süper ellerine sağlık hayırlı cumalar

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Beni ye diye çağırıyor. Kimbilir tadı nasıl güzel olmuştur.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Lezzeti görüntüsünden belli, ellerine sağlık..

LEZZETİKRAM dedi ki...

canım eline sağlık nefis bir görüntü ,tadı da eminim öyledir ,çikolatalı tariflere bayılıyorum

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Aslı'cığım yine yine çokkk güzel bir tarif olmuş harıka görünüyor ellerine sağlık canım sevgilerr

Unknown dedi ki...

Canim ellerine saglik nefis muhtesem görünüyor cikolatatali mmm Aslicigim afiyetler olsun .

Unknown dedi ki...

Aslım cüzleri dağıttım canım hatim bloğuma uğrarsan iyi olur sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

Aslicim ellerine saglik serin serin cikilotali nefis gider bu sicaklarda
sevgilerimle

tub@ dedi ki...

Canım arkadaşım ellerine sağlık, öpüyorum iyi haftasonları :)

Melek* dedi ki...

canım çok güzel olmuş ellerine sağlık

Didemin Pasta Servisi dedi ki...

Arkadaşım yorumun için çok teşekkürler.Tam da diyetteyken yukardaki resme bakmak o kadar zor ki.Neyse ellerin dert görmesin.Sağlıkla kal...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
bayiliyorum senin bu güzel tatli sunumlarina, cikolatali lezzetleri bende cok severim, ellerine saglik diyorum.

Sevgilerimle

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Krem şokola için ikinci yorumum.Hemen denedim inanılmaz güzel evdeki çikolata canavarları çok beğendi biraz sonra da fotoğraflayacağım. Aslıcığım senin tariflerini denemek benim için çok keyifli bence garantili sonuç . Dereotlu çörek daha önce de tavuk kanadı marine sosu şimdide krem şokola ellerin dert görmesin.Böyle gencecik ama hamarat marifetli insanları tanıdığım için blog dünyasını daha da çok sevdim.İyi pazarlar...

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Bu tarifi cok begendim pembem! Ellerine saglik.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails