16 Ocak 2015 Cuma

Hindistancevizli Kurabiye



Ağızda dağılan kıyır kıyır nefis bir lezzet... :)

Malzemeler:
-1 adet yumurta (beyazı üzerine)
-1 su bardağı pudra şekeri
-1 su bardağı hindistancevizi
-1 çay bardağı sıvı yağ
-3 çorba kaşığı tereyağı (oda sıcaklığında)
-2-2,5 su bardağı un
-2 paket vanilin
-1 paket kabartma tozu
Üzeri İçin: hindistancevizi, yumurta akı
Hazırlanışı: Derin bir kab içerisine bir miktar un koyup kalan malzemeleri sırasıyla ekleyip kulak memesi yumuşaklığında hamur yapın.
Hazırladığınız hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp oval şekil verip önce yumurta akına sonra hindistancevizine bulayıp yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yerleştirin.
Önceden ısıtılmış 175 derecelik fırında üzerleri pembeleşene kadar pişirip soğuyunca servis yapın.

Afiyet Olsun :)

6 yorum:

Sanattryemek dedi ki...

Cok guzel gozukuyor sunumununuza da bayildim en kisa zamanda deniycem..sizi takipteyim..bende bekliyorum...sevgiler

Betül Özbir dedi ki...

harika gözükür tatlım ;)

Ferkay dedi ki...

Mis gibi hindistan cevizi tadıyla harika bir kurabiye olmuş Aslıcım. Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Hindistan cevizini cok severim, kurabiyeye de harika bir lezzet veriyor. Ellerine saglik..

Emine dedi ki...

merhaba aslı hnm kurabiyelerin görseline bayıldım ellerinize sağlık aslı hnm bu kurabiyenin tarifinide aşamalı fotoğraflarla yayınlasaydınız :( hem hamurun kıvamını görmek hem bu şekli nasıl yaptığınızı görmüş olurduk ben bir türlü bu şekli sizin yaptığınız gibi yapamıyorum sizin kurabiyelerin şekli harika lütfen en basit tarif diyebilirsiniz ama bence her tarif aşamalı fotolarla yayınlanmalı lütfen şeklinin nasıl verildiği nasıl yapıldığı bile bir püf noktası bence benim yaptıklarım böyle güzel olmuyor inş bu tatlıyı yakın zamanda tekrar yapar aşamalı fotoğraflrı ile eklersiniz sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Sevgili Emine hanım... Öncelikle çok teşekkür ediyorum cici yorumunuz için...
BAzı tariflerimde aşamalı fotoğraf koyuyorum ama kurabiyeler için açıkcası hiç düşünmemiştim...
Tabikide vaktim olursa aşamalı fotoğraf yayınlarım ama bazen zaman karşı yarışıyorum mutfakda... :)

Svgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails