15 Aralık 2013 Pazar

Özel İnsan İçin Güzel Masam :)

 

Zamanın bizden çalamayacağı şeyler de vardır...
Mesela; vefa gibi, selam gibi , BİR GÜZEL DOSTLUK GİBİ ... 

Bir çoğunuz biliyorsunuz blgumu bana canım Accenim hediye etmişti ve onun vesilesiyle sizlerle burada paylaşım yapıyorum...
Veee bu gün kahvaltı masamı canım arkadaşım, dostum kardeşim Accenim şenlendirdi :)

Accenim için menümde

-Şeritli Burma Poğaça
-Patatesli Örgü Poğaça
-Peynirli Otlu Muffin
-Pratik Tart (pişmeyen)
-Peynirli Biber Dilimleri
-Zeytin Salatası
-Çökelek Salatası
-Acuka
-Patates Kavurnası

Tarifler en  kısa zamanda sizlerle olacak...

Sevgiler Aslişko :)




5 yorum:

TuruncuTatlar dedi ki...

dostluğunuz daim olsun canım ellerine sağlık sevgiler..

Adsız dedi ki...

merhaba asli hanim masa her zamanki gibi super dostlunuz bir omur sursun insallah sevgilerimle zeynep belcikadan

Adsız dedi ki...

seritli burma pogacanın tarfni verirmsn tesekkurler

aycan dedi ki...

Aslıcım accenim ne kim?ksuruma bakma anlamadım da

Pembe Tatlar dedi ki...

Şeritli burma poğaçayı yarın yayınlayacağım...

Aycancuğım Accen benim çok sevdiğim dostum... O bana aslişko der bende ona accen :))
Blogumu bana hediye etmişti onun sayesinde paylaşımlarda bulunuyorum yani bana öncülük eden çok değerli biri :) Sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails