8 Mart 2013 Cuma

Mafiş



Herkese Merhabalar...
Bir çoğumuzun hayır diyemeyeceği harika bir lezzet ...

Malzemeler:
-3 su bardağı süt
-1 paket toz maya
-1 tatlı kaşığı tuz
-aldığı kadar un
Kızartmak İçin: sıvıyağ
Hazırlanışı:Derin bir kab içerisine bir miktar un koyup kalan  malzemeleri ekleyip ele yapışmayan yumuşak bir hamur yapıp üzerini nemli bez ile örtüp 30dk dinlendirin.
Dinlenen hamurdan yumurtadan az küçük parçalar kopartıp hafif unlu zeminde merdane ile açıp orta kısmını parmağınızla minik bir delik açıp kızgın yağda alt üst ederek kızartıp sıcak olarak servis yapın.

Afiyet Olsun :))

6 yorum:

tatlı sefam dedi ki...

elıne sağlık gercekten hayır dıyemeceğım bır lezzet

PAPATYA PRENSES dedi ki...

biz buna pişi deriz.mafiş de iyiymiş:))

ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

mafiş,Çanakkale nin yöresel tatlısı
nasıl yapıldığını bilmiyorum.kızartıldığını ve şerbetli çokkk güzel bir tatlı olduğunu biliyorum))sağlıkla kalınız.

Adsız dedi ki...

merhaba asli hanim ben zeynep size belcikadan takip ediyoum size bir soru olacakti gecenlerde yeni yemek takimlariniza hayran kalmistim ama ben tam olarak bulamadim bir pembe takimlariniza bayildim ben nisan turkiye gelecem allah nasip eylerse yeni evime takimlar alacaktim sizinkiler hosuma gitti ve turkiyede hangi yemek takimlari daha iyiki bilemiyorum ve siz nasil aldiniz magzadami cevaplarsaniz sevinirim baron26167@htmail.com hosckalain segilerimle zeyneep

feriha dedi ki...

nerelerdesiniz* inş. iyisinizdir

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için yüreğinize sağlık...
Papatyam biz su ile yapılanına pişi süt ile yapılanına mafiş deriz :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails