17 Haziran 2011 Cuma

Barbunya Piyazı


Malzemeler:
-1 su bardağı barbunya
-2 adet yeşil biber
-1 adet kırmızı biber
-2 adet domates
-1 adet kurusoğan
-1 tutam maydonoz
-nar ekşisi
-pul biber, tuz
-zeytinyağı
Hazırlanışı:Barbunyayı bir gece önceden ıslayıp yumuşayıncaya kadar haşlayıp suyunu süzüp derin bir kaseye koyun...
Biberleri ince ince doğrayın...
Soğanıda ve maydonozuda ince olacak şekilde doğrayıp domatesin kabuklarını soyup küp,küp doğrayın...
Doğradığınız bütün malzemeleri barbunyaya ekleyip nar ekşisi , zeytinyağını, pulbiber ve tuzu ilave edip karıştırıp servis yapın...
Afiyet Olsun...

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık :)
Akşam yemeği için gelecek misafirlerime ekstra salata ne yapsam diye kara kara düşünüyordum ki,piyazını gördüm ve işte budur dedim :)
Çok sevindim inan :)
Soğuk salata olarak en ideal tariflerden biris,çok da güzel gözüküyor:)
Afiyet olsun inşAllah..
Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

OOohh mis gibi gorunuyor ellerine saglik canim

Unknown dedi ki...

Meleğim hayırlı cumalar akşam sesi
ni duyduğuma nasıl sevindim anlata
mam:)))Barbunyaya bayılırım elleri
ne sağlık enfes öpüyorum kocaman.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Pek leziz görünüyor tatlım. Ellerine sağlık..

aleyna dedi ki...

tam benlik bir salata.ellerine sağlık aslıcım.renklerde çok güzel.sevgiler

ebru dedi ki...

Aslıcım bilaki nefis görünüyor. Ellerine sağlık canım.

LEZZETİKRAM dedi ki...

harika canım ,benim yazın vazgeçemediklerimden :)

tub@ dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor, sevgiler...

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık canım..
sevgilerle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails