4 Mayıs 2011 Çarşamba

Küçük Çupracıklar:)


Her mevsim bayıla bayıla yediğim bir lezzeti yayınlamak istedi bugün canım:)
Ölçü veremiycem kişi sayısına göre siz ayarlayabilirsiniz...
Kırmızı toz biber , sıvıyağ ve tuzu karıştırıp balıkların iç kısımlarına ve üzerlerine fırça ile sürün...
Limonu ve kurusoğanı ince olacak şekilde dilimleyip 2-3 diş sarımsak ile beraber balıkların aralarına yerleştirin...
Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında balıklar suyunu çekene kadar pişirip bol yeşillik ile servis yapın...
Afiyet Olsun:)


Buda masamdan bir görüntü:)

14 yorum:

Yeşim dedi ki...

Balığın her türlüsü güzel ellerine sağlık canım...

Aycan dedi ki...

Balığı yerim ama pek bi aram yok canım.Ellerine sağlık.

Sevgielrimle;

Defne Kızın Anası dedi ki...

ellerine sağlık nefis görünüyor balıklar. çok severim.

canimçektipişirdim dedi ki...

cnm ellerine sağlık çok severim bende:)

Unknown dedi ki...

Canim günaydin ellerinede saglik.Canim ben Deryala akadamizin bloguna girince soun oluyor yorum yazamiyorum tariflerine bakamiyorum sendede ayni sekile karsilasiyorsan oluyorsa bu sekil bana yaz sevgiler öptüm.

kalpkurabiye dedi ki...

Aslında kek için gelmiştim amaaa baktım ki en sevdiğim balık tabakta masum masum yatıyor:) keki ikinci plana atıverdim:))
ellerine sağlık Pembe Tadım :))

Unknown dedi ki...

Ne şirinmiş bu çupracıklar :) Ellerine sağlık Pembe Tatlıcım..

saniyesultan dedi ki...

balık çok seviyorum ama çoçuklarım yemiyor.Balık olduğu akşam bizim evde savaş var...size afiyet olsun.

eldivenlerim dedi ki...

balığı bende severim;) çoook lezzetli gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım....

necla dedi ki...

nefis görünüyor ellerine sağlık canım..afiyet olsun

muazzez tanerinesi dedi ki...

Eşim seyehatte, evimizde olsaydı şöyle süslü bir sofra kurmak isterdim aslıcım.. İmrendim resmen:)))

mutfakteyze dedi ki...

bloglar gezerken rasladım ama çıkmadım açıkcası blogdan ;).. zengin bir blogunuz var ellerinize sağlık..

fatmazade dedi ki...

balığın her turlusunu severim.
ellerine sağlık...

nuralp dedi ki...

Ellerine sağlık Aslı'cım. Çuprayı bende çok severim. Çok güzel görünüyor herzamanki gibi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails