10 Aralık 2009 Perşembe

Hediyelerimmm ve Kandil Simidi

Güzel bir günden herkese merhabalar....
Geçen hafta bugün hayatımıza bir bebek katıldı ve ben hala oldum hepinizle bu güzel haberi pasylaştım yorumlarınızla mutluluğumu paylaştığınız için çok teşekkür ediyorum...

Eee yeğen gelince evde pek durmuyorum:))
Pazartesi yine Anıl 'ın yanındaydım ve akşam üstü üzerimi değişmek için eve geldim koştur koştur evde haızrlanırken kapı çaldı!
-kim ooo
-kargo
-buyrun??
-aslı hanım??
-evet benim....
-kargo size
-kimden?? (paketin üzerini okuyorum isim tanıdık değil) Şeşkın şaşkın kimki diye sesli düşünüyorum...
-kabul edecekmisiniz??
-bilmiyorumki:( neyse edeyim:))
Paketi aldım almasına ama hala tedirginim..
Paketi açtım ve içindeki hediye paketinin üzerindeki ismi görünce şokk şokk şokk oldum:))
Canım arkadaşım Aysultan' dan geliyormuş paket:))
O an hem mutluluk hem hüzün hem şaşkınlık kısacası karma karışık duygularla bir elim paketi açıyor bir elim sultanı arıyor....
Ve beklenen an nihayet sultanımla seslerimizde buluştu:))
Karşıdan gelen tatlı ses ile heyecanım dahada arttı, bilmiyorum ne kadar konuştuk ama şunu söylemeden geçemeyeceğim tencereye su koydu ,su kaynadı ,makarnayı suya ekledi, makarna pişti birde sos hazırlıyordu:)))
Canım benim kendisi kadar tatlı hediyeler göndermiş bana her hediyenin üzerinde küçük tatlı notlar vardı ...

Pastalarımda kullanmam için renkli çubuklar,pembe mutfak bezleri. harika el emeği boncuklu patik (şuan ayağımdalar) ,anıl için çok cici çorap, pembe saç tokası, çok tatlı içinde şekerler olan süs patiği en pembesinden:) vee çok samimi bir mektup (sonundaki maniye bayıldım:)))
Canım sultanım çok teşekkür ediyorum iyiki tanımışım seni....

Tabi bukadar değil hediyelerim:))
Arkası yarın bekleyin:)))

Ben sultanımla konuşmanın ve hediyelerimin mutluluğu ile bebişimizin yanına gittim ve ertesi gün hemen mutfağa girip uzun zamandır aklımda olan sultanımın kandil simitlerini denedim:))
Tarifi aynen aktarıyorum...

Malzemeler:
-250gr yumuşak margarin
-1/2 çay bardağı ılık su
-1 çay bardağı sıvıyağ
-1/2 çay bardağı limon suyu veya sirke
-1 tatlı kaşığı mahlep
-1,5 tatlı kaşığı tuz
-1,5 tatlı kaşığı şeker
-1 paket kabartma tozu
-5 su bardağı un
Üzeri İçin: 1 adet yumurta. susam
Hazırlanışı:Bütün toz malzemeleri derin bir kaba alıp karıştırıp kalan malzemeleri ekleyip iyice yoğurun...
Hazırlanan hamurdan küçük parçalar kopartıp simit şekli verin...
Yumurtayı iyice çırpın susamı bir tabağa koyun...
Hazırlanan simitleri önce yumurtaya sonra susama bulayıp yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yerleştirip önceden ısıtılmış 170derecelik fırında kızarana kadar pişirin..
Afiyet Olsun:)

23 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım benim mutluluğunu sanırım en iyi anlayanlardanım.Canım Aysultan'ım
banada yollamış mutlulukların en güze
li bu değer görmek,sevilip,sayılmak
hediyelerini iyi günlerde kullan koca
man öpüyorum.Kurabiyelerde misss hari
kasın...

ELİF dedi ki...

şıpııır şıpır ağzımın suları aktı, bayılırım kandil simidine, Rüya da:))

FİLİZ'CE dedi ki...

kandil simidinede bayılırım,miss gibi kokusu geldi burnuma,ellerine sağlık cnm..sevgilerimle..

Aysultan... dedi ki...

Canım güle güle kullan,iyi günlerde güzel anlarda kullan inşallah:)
45 dk konuştuk,makarna pişti,çorbam pişiyordu altı söndü düşün artık:D
Bu kadar sevineceğini bilseydim daha evvel yollardım.Küçük şeylerle mutlu olan insanları çok seviyorum canım seni güldürdümse ne mutlu bana :)
kARGOCU BEY BOMBA GELDİ SANMIŞTIR HERALDE ŞAŞKINLIĞINDAN neyseki almışsın yani seslerimizde kavuştu sonunda oh ne güzel canım :)
Arkası yarın kısmını merakla bekliyorum,beraber yazsaydın keşke :( yapışık ikizleri ayırmasaydın :(

Sevtap dedi ki...

Gözünüz aydın.Allah analı babalı büyütsün inşallah.Hediyelerin gerçekten çok güzel gülegüle kullan hepsini.Kandil simitleride harika gözüküyor gerçekten ellerine kollarına sağlık arkadaşım.sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canim, hediyelerin hepsi cok hos, güle güle kullan.
Kandil simitlerin de cok nefis görünüyor, ellerine saglik.
Sevgilerimi gönderiyorum.

KEYFESEYRAN dedi ki...

Hediyelerin çok güzelmiş Aysultan seni nasılda mutlu etmiş gülücükleriniz ve dostluğunuz hiç bitmesin güle güle kullan canım

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım iyiki hatırlattın,bizde hedilere başlayalım.Simitler harika tatlım.Tadınında çok güzel olduğuna eminim.Ellerine sağlık.Sevgilerrrrr...

esr@ dedi ki...

sen herşeyin en güzelini hakediyorsun aslıcım nasıl gidiyor halalık. Simitler muhteşem ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

yigen çok güzel bir duygudur aslı bilirim.ilk yigenim oldugunda ben bekardım o zamanlar ne mutlu olmuştum.hediyelerini güle güle kullan canım.

Adsız dedi ki...

Gercekten cok güzel bir mutluluk...

Simit cok güzel görünüyor, ellerine saglik canim...

Saliha dedi ki...

gule gule kullan:)sultanım benım cok ıncedır:)ayrıcada ellerınesaglık:)

fatma dedi ki...

hediyelerini güle güle kullan blog dostlugu çok güzel birşey dostlugunuz daim olsun

Unknown dedi ki...

Hediyelerin çok güzel güle güle kullan.
Kandil simitine bayıldım. En kısa zamanda denemek istiyorum.

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

ALLAH bağışlasın. Yiğen farklı diyorlar daha o duygu bilmiyorum ama inşallah bana da kısmet olur. Hediyelerinde çok güzel. İyi günlerde kullan arkadaşım. Sevgiler...

pelince dedi ki...

Aslıcım iyi günlerde kullan...kandil simidi de çok güzel olmuş,ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

hediyelerinizi gule gule kullanin.simit cok guzel gorunuyor.bu simidi kesinlikle denemek istiyorum.izninizle alintilayabilirmiyim?:)))))))

Krema Tadında dedi ki...

canım hediyelerini güle güle kullan , bebişinde mis kokulu yanaklarından öpüyorum :) Allah analı babalı büyütsün ,sevgiler

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ay aslıcığım bu cadı kızlar varya bayılıyorum ikisinede ben papatyaya huysuz ve tatlı kız diyorum aysultanda cici kız benim için. hediyelerini güle güle kullan.
bayramda benide bir süprizle mutlu etmilerdi mutlu mahcup :)

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Hediyelerini gule gule kullan Aslicik! :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum ..
Sevgili anlayamazsın ne demek tarif artık sizin:)))

Adsız dedi ki...

suan bu simitleri pisiriyorum.lakin benim sizden kucuk bir ricam var.yanlis anlamazsaniz,ulctugunuz bardaklarinin resminide koyarmisiniz?cunku okadar cok bardak cesidi varki,hangisi oldugunu bilmiyorum, ve olculer tutmayabiliyor.

tarif icinde kocaman tesekkurler ediyorum.gerci evde bulanmadigi icin yumurta suremedim ama :D :)))))))))

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için hepinizin yüreğine sağlık...
Sevgili anlayamazsın tabikide resimlerni de yayınlarım..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails