17 Ağustos 2009 Pazartesi

Koparat

Herkese mutlu bir hafta diliyorum...
Malzemeler:
-200gr yumuşak margarin
-50gr yumuşak tereyağı
-2 adet yumurta
-6 çorba kaşığı tozşeker
-1 su bardağı fındık
-1 çay bardağı kuru üzüm
-1 paket kabartma tozu
-2 paket vanilin
-aldığı kadar un
Hazırlanışı:Bütün malzemeyi karıştırıp kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yapın....
Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp şekil vermeden tepsiye dizin....
Önceden ısıtılmış 175derecelik fırında üzerleri kızarana kadar pişirip soğuyunca servis yapın....
Afiyet Olsun....

28 yorum:

Mutfak Havlusu dedi ki...

ismi çok tatlıymış ama benim gibi bir çay sever içinde çay içni ideal bir tat ellerinize sağlık.

müjde dedi ki...

Harika olmuş canım.Ellerine sağlık.Mutlu haftalar...

kalpkurabiye dedi ki...

bugün babam tuzlu kurabiye istedi benden onu yapcam amaaa yarın bu tarifin hiç şansı yok aslıcımm :) denicemm koparıp kpoarıp atcam tepsiye öpüyorum canım arkadaşımm enn kokulusundann

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Bende seni bekliyordum!!! :) Pazartesi gelecegim demistin cunku. Umarim guzel bir hafta sonu tatili gecirmissindir. Kurabiyler harika gorunuyor, ellerine saglik!

gülay mutfakta dedi ki...

canım ellerine sağlık...çok nefis görünüyor.. ben de buna benzer bir kurabiye yapıyordum.ama benim tarif defterimde adı perişan kurabiye idi:)
sevgilerimle..

Işıl dedi ki...

eline saglık aslıcım .sayfamda bır mım var senı mımlememiştım ama şimdi ceveplarını merak ettim vaktın olursa cevapla lutfen.bu arada şeftalili irmik tatlısıda tubısımındı bana eline saglık yazman hafıf bır uzuntuye sebeb oldu bılgın olsun

Esra dedi ki...

Hımmmm şimdi beş çayı vaktinin tam zamanı ama eksik olan birşey vardı oda burdaymış:)Ellerine sağlık...

karamel mutfak dedi ki...

annecimin bozuk kurabiyesi gibi ellerine salık canım

PAPATYA PRENSES dedi ki...

bizde bu kurabiyeye koparat ve kaya kurabiye deriz:)

ellerine sağlık canım benim..:)

aleyna dedi ki...

aslıcım eline sağlık.nefis görünüyorlar.sevgiler.

icimdeki yolculuk dedi ki...

ismi çok değişik?? ama bunu hemen deniyeceğim bu arada reçeli yaptım oldu vallahi :))sağol teşekkür edim dedim

hanife dedi ki...

ellerine sağlık pek pratik bir tarif

*kelebekana*-* dedi ki...

tam aradığım tarif ..kolay çabuk ve eminim lezzetli ...tarif defterime pembe tatlar kurabiyesi olarak geçti ...teşekkürler ..

LEMAN dedi ki...

TAM BENLIK OHH KIZLAR YAPAR VALLA

pelince dedi ki...

İçimdeki kurabiye canavarını çoşturuyorsun :)) nefis olmuş,ellerine sağlık...
Sevgiler.

zehratrk dedi ki...

ismi ne güzelmiiş.tadıda öledir eminim.ellerine sağlık mutlu haftalar

zeynep dedi ki...

aslıcım yıne döktürdün ellerıne sağlık canım...

balböcükleri dedi ki...

pembişim ben yokken döktürmün.ellerine sağlık yazışmak dileğiyle

boncuk mutfakta dedi ki...

İlginç ismi varmış deneyeceğim eline sağlık pembe tadım.

htp.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba kurabıyen harıka elıne sağlık ıyı akşamlar

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

tam tembel işi desene:)şekil vermeye gerek yok ne güzel..tadı einim güzeldir..ellerine sağlık canım..

Unknown dedi ki...

Eline sağlık arkadasım bende koparım atacağım mutlaka:))) çok güzel görünüyorlar...

KandilSimidi dedi ki...

bende bu kurabiyenin adını kaya kurabiye diye biliyorum .gerçekten lezzetli oluyor:) eline sağlık cicim:)

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Bizde kopuk kaya kurabiyesi deriz bu kurabiyeye.Mantık aynı nasılsa koparıp at :)))
Ellerine sağlık canım
sevgiler
Tijen AKTAY

icimdeki yolculuk dedi ki...

huhu ben geldim :) ama bişey göremedim:))

Unknown dedi ki...

adıda çok güzel belliki lezzetide, bu güzel tarif için teşekkürler))

Unknown dedi ki...

Adıda ,kendiside güzel bu kurabiyelerin
ellerine sağlık canım
öpüyorum.

LEMAN dedi ki...

canım ödulun tebrık ederım cevaplar harıka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails