23 Haziran 2009 Salı

Pamuk Poğaça

Bu nefis poğaçaların tarifini sevgili pelininpastanesi' nden aldım...
Gerçekten adı gibi pamuk... Malzemeler:
-1 su bardağı ılık su
-1 su bardağı ılık süt
-1 su bardağı sıvıyağ
-5 çorba kaşığı şeker
-1 çorba kaşığı tuz
-1 paket toz maya
-aldığı kadar un
İçi İçin: peynir ,maydonoz
Hazırlanışı:Ben kısaca derin bir kaba un koyup malzemeleri ekledim ve normalinden biraz daha yumuşak bir hamur yaptım (hamur çok hafif ele yapışıyor olacak)
Hamurun üzerini kapatıp 30dk dinlendirdim...
Hamurdan yumurta büyüklüğünde parçalar kopartıp elimin içinde açtım ve peynirli harçtan koyup şekil verdim ve yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizip önceden ısıtılmış 180derecelik fırında üzerleri kızarana kadar pişirim....
Tarifin orjinali için buraya tıklayınız...
Afiyet Olsun...

34 yorum:

reyyan dedi ki...

Ellerine sağlık canım puf puf olmuşlar.
sevgiler...

TATESAL dedi ki...

Çok güzel pofuduk pofuduk,ellerine sağlık....Yiyenlere afiyet olsun...

icimdeki yolculuk dedi ki...

defterimde yer kalmadı yaza yaza pc klasör açtım orda devam edem bari:)) çok güzel olmuş ellierine saglık

Damak Tadı dedi ki...

Çok beğendim pamuk poğaçalarını..Bir tane ikram edebilir misin oradan?Çayıma eşlik etsin istedim..))Ellerine sağlık tatlım..Sevgiler..

Unknown dedi ki...

eline sağlık çok güzel görünüyorlar.bu tarifin çok benzerini ben yapıp buzluğa atıyorum. lazım olunca hem aynı lezzette hemde pratik oluyor.

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için hepinizin yüreğine sağlık çok tşkr ediyorum...
Sevgili damak tadı nedemek tabak senin:))

Unknown dedi ki...

Canım benim maşallah sana hızına ye
tişemiyorum kocaman öpüyorum ellerine sağlık...

made in funda dedi ki...

OY OY BAYILIRIM POĞAÇAYA.HELE DE PAMUK GİBİYSE.ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

Federica Simoni dedi ki...

Buonissimi!!!! ce nè ancora??

Unknown dedi ki...

İNTERNETİM ARIZALI BLOĞUMU VE SİZLERİ ÇOK ÖZLEDİM:(( ARKADAŞIMIN EVİNDEN GİRİP SİZLERİ ZİYARET ETMEK İSTEDİM.. HERŞEY ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR.. ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
SEVGİLER..

TuruncuTatlar dedi ki...

pufişdik pufidik harikas gözüküyopr ellerine sağlık:)

hanife dedi ki...

bende çok sık yaparım bu tarifi dediğin gibi yumuşacık oluyor eline sağlık

kalpkurabiye dedi ki...

aslıcıımm:) ellerine sağlık canımm harika görünüyorlar ben tepsiyi alsam nasıl olur acaba diye düşünüyorum:) öpüyorum canımmm

e.esma.albayrak dedi ki...

görünüşünede adınada bayıldım
ellrine sağlık....
sevgiler

Gönül dedi ki...

hayatım aynen katılıyorum sana..börek hiç güzel değildi o garnitürleri bezelyeleri çiğ ve fazlacaydı yavandı:)=)))) doğru analiz etmişsin sende...çok öpüyorum sevgilerimle

*kelebekana*-* dedi ki...

tarifini yazdım ..yarın misafirlere deneyeceğim ...bakalım seninki kadar olacak mı ???sevgiyle kal..

aleyna dedi ki...

CANIM TAM BENLİK.MAYALI TARİFLERE BAYILIRIM.SEVGİLER KARDEŞİM

Banu dedi ki...

Pamuk pogacayi cok severim,
ellerine saglik Aslicim..
Sevgiler..

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK NEFİS GÖRÜNÜYOR.
SEVGİLER

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık sabah kahvaltıda yemek için çok ideal

PAPATYA PRENSES dedi ki...

karnım aç zaten,poğaçaları gördüm iyice acıktımm:)

ellerine sağlık pembe sultanım:)

Butikpartim dedi ki...

Harikaa,ev poğaçalarını çok severim.Bu tarifi çok beğendim.Gerçekten süper tarifler paylaşıyorsunuz bizimle..

KandilSimidi dedi ki...

poğaçayı nerde olsa yiyebilirim:) ellerine sağlık cicim:)

not defterim dedi ki...

Gerçekten pamuk gibi görünüyorlar yemeside öyledir sanıyorum:)) Ellerine sağlık canım.

Saliha dedi ki...

ellerine saglık nasılda canım çekti yahu:(:(:(:( bıdaha gece gırmıcem bloglara yaaaa

Leyla Poyraz dedi ki...

Canım poğçalar harika olmuş..benimde herzaman yaptığım poğaça tarifi..ellerine sağlık..
Sevgilerimi gönderiyorum..

svl dedi ki...

Pembe tatlarr kız senin kocan uncumu şekercimi he ?Yaada gurme ?

aysemmutfakta dedi ki...

PUAÇALAR NEFİS ELLERİNE SAĞLIK. BENDE BUNDANÇOK YAPARIM.SEVGİLERİMLE

HÜLYA dedi ki...

puf puf mis gibi afiyet şeker olsun ... sevgiler

gullesu dedi ki...

ellerine sağlık canım bende çok yaparım bu poğaçayı :)))

Gönül dedi ki...

:))) o sabırsızlık bendede hat safhada tatlım yaaa...bakalım bu akşam neler olacak.))))

Unknown dedi ki...

ellerine saglık arkadaşım.bende bu araar poğaça yapayım diyordum.

özlem.asuman dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş. Poğçayı çok seven birisi olarak mutlaka deniyecem.

Aysultan... dedi ki...

Canım nasıl istiyor bilemezsin pembem çok güzeller ellerine sağlık:)
kandilin mübarek olsun pembiş tadım:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails