13 Eylül 2013 Cuma

Kuru Domatesli Zeytin Salatası ve Pembe Tatlar Mutfağım Programında :)



Herkese Merhabalar...
Geçtiğimiz günler de Kanal D ekibinden arkadaşlar arayıp benimle çekim yapmak istedilerini söylediler...
İlk başta biraz tedirgin olsam da kamera karşısında yemek yapma konusunda şuan gayet rahatım :))
İnşallah yarın sabah Pembe Tatların mutfağında Mutfağım Programı çekilecek :)) 
Yayın tarihini de öğrendiğimde paylaşacağım...
Şimdi gelelim geçtiğimiz günlerde kahvaltı masamı süsleyen bu harika lezzete...

Malzemeler:
-10 adet kuru domates
-1 kase siyah zeytin 
-1 kase yeşil zeytin
-1 kase ceviz
-1 su bardağı zeytinyağı
-2 diş sarımsak
-1 çay kaşığı kekik
-1 çay kaşığı pul biber
Hazırlanışı: Domatesleri sıcak suda 10 dk bekletip ince olacak şekilde doğrayın.
Zeytinlerin çekideklerini çıkartıp sarımsakları rendeleyin ve cevizleri iri olacak şekilde bıçak ile doğrayın.
Hazırladığınız malzemelerle birlikte kalan malzemeleri büyük kasede karıştırıp kavanoza koyun ve istediğiniz zaman servis yapın.
(zeytinyağlı olduğu için buzdolabında 2 ay bozulmadan duruyor)

Afiyet Olsun :)

15 yorum:

Gülay Akbal dedi ki...

Aaa canım ne güzel. Tv izlemediğim halde tarihi bildirdiğinde mutlaka izleyeceğim :)
Sevgiler...

gençbiranne dedi ki...

Mutlaka izlemeliyim mutlaka !!!!

gençbiranne dedi ki...

Mutlaka izlemeliyim mutlaka !!!

Unknown dedi ki...

haber verirsen izleriz
eminim güzel şeyler yaparsın
ayrıca kuru domates salatalarına bayılıyorum ben
eline sağlık

Adsız dedi ki...

Zeytinle cevizli bir salata yapmıştım bende geçenlerde. Kuru domates bu salataya çok yakışmış olmalı. Ellerinize sağlık. Yarın için Programda kolaylıklar diliyorum.

Adsız dedi ki...

çook sevindim

Asyadan Esintiler dedi ki...

aa süpermiş.çok sevindim canım.Seni izlemek için şimdiden sbırsızlanıyorum.Ellerine sağlık,kolay gelsin.sevgilerimle...

ebru dedi ki...

O Aslıcım bu ne güzel bir haber. Eminim, Allah'ın izni ile bu işi başarırsın. Salata çok lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

merhaba programınızı heyecanla beklıyorum .yayın tarıhını oğrendıgınızde bılgılendırın lutfen.bende katılmak ıstıyorum aslında o programa ama kucuk bebegım var.buyudugunde ınsallah.basarılarınızın devamını dılıyorum

Armina dedi ki...

Görüntüsü enfes, eminim tadı da öyledir. Ellerine sağlık.

reyhane dedi ki...

Tebrikler....

Pembe Tatlar dedi ki...

Cici yorumlarınız ve güzel dilekleriniz için hepinizin yüreğine sağlık... Çok teşekkür ediyorum...
İnşallah yayın tarihini öğrendiğimde mutlaka sizlerle paylaşacağım...
Sevgiler :))

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

merakla bekliyorum o programı severek izlerim salatada harika

Adsız dedi ki...

Asli hanım salatanızı denemek istyorum kuru domatesim varke. her tür salataya bayilirim. Programın gunünü soyledinizmi yoksa ben kacirdimmi acaba sizi izlemeyi çok istiyorum...Elif

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar Elif hanım...
Gerçekten denemeniz gereken nefis bir lezzet umarım memnun kalırsınız...
Program tarihin henüz belli olmadı...
Öğrendiğimde mutlaka bildireceğim...

Sevgiler :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails