22 Kasım 2012 Perşembe

Mandalinalı Kek



Malzemeler:
-4 adet yumurta
-1,5 su bardağı tozşeker
-1 su bardağı süt
-1 su bardağı mandalina suyu
-1/ su bardağından biraz fazla sıvıyağ
-1 su bardağı dövüşmüş ceviz
-1 adet rendelenmiş havuç
-2 adet rendelenmiş mandalina kabuğu
-2 paket vanilin
-1 paket kabartma tozu
-aldığı kadar un
Hazırlanışı: Çırpma kabının içerisinde yumurtalar ve şekeri köpürene kadar mikser ile çırpıp kalan malzemeleri sırasıyla ekleyin.
Hazırlanan harcı isterseniz büyük yağlanmış kek kalıbına veya benim gibi büyük dikdörtgen borcama döküp 150derecelik fırında pişirip soğuyunca dilimleyerek servis yapın.

Afiyet Olsun :))



9 yorum:

olsada yesek suzan dedi ki...

Bizim evde en çok yapılan şey iki şekerimden dolayı kek tabi ki , içine ne koysan yakışıyor ellerine sağlık harika görünüyor, sevgilerimle :)

Deniz dedi ki...

Ne güzel kokuyordur o :)
Limonlu, portakallı çok yaparım ama mandalinalı denememiştim. Güzel fikirmiş.

Unknown dedi ki...

Bende tam dusunuyordum mandalinadan ne yapabilirim diye ve tarifini gordum...Harika gorunuyor. Ellerine saglik canim...

fuat gencal dedi ki...

Cumamız Mübarek Olsun. Aşure Günümüz Hayırlı Olsun. Tuttuğumuz Oruçlar ve Dualarımız Bu Güzel Günler Hürmetine Kabul ve Makbul Olsun İnşaallah.
Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok güzel görünüyor.

Saygılar.

Unknown dedi ki...

canım çekti arkadaşım ellerine sağlık nasılda güzel kokmuştur şimdi o öyle...

Mutfak Havlusu dedi ki...

Mis gibi mandalina zamanı oh ne güzel de gitmiştir yağmurlu zamanlara.Ellerine sağlık.

CAFE MERCİMEK dedi ki...

buna bayıldım,,hamileyim ve sürekli yediğim tek şey mandalina bunu mutlaka yapıcam

Adsız dedi ki...

Canım dün bu tarifini denedim, harika oldu. 1,5 yaşındaki kızım bayıldı. Ellerine ve yüreğine sağlık. Sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için yüreğinize sağlık...

Sevgili Elvan afiyet şeker olsun memnun kalmana gerçekten çok sevindim... Hem lezzetli hemde yumuşacık bir tat :)

Sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails