25 Aralık 2009 Cuma

Tahinli Cevizli Kurabiye

Tarifimi 50. P.D.Ç.S.E. için Nurşen arkadaşıma gönderiyorum... Malzemeler:
-1 adet yumurta (akı üzerine)
-200gr yumuşak margarin
-1 su bardağı toz şeker
-1 su bardağı tahin
-2 paket vanilin
-aldığı kadar un
Üzeri İçin: Ceviz
Hazırlanışı:Derin bir kabın içerisinde margarin şeker ve tahini iyice karıştırın...
Yumurta sarısı ve vanilinide ekleyip unu yavaş yavaş ilave edin (normalden daha set bir hamur olacak)
Hazırlanan hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yerleştirin ve üzerlerine fırça ile yumurtanın akından sürüp ceviz yerleştirin...
Önceden ısıtılmış 175derecelik fırında pişirin ve ılıyınca servis yapın...
Afiyet Olsun...

37 yorum:

balböcükleri dedi ki...

vallahi yalan yok bir tahinli kurabiyem var pembiş margarinsiz.zeytinyağıyla hemde ağızda un ufak oluyo ondan başka tahinli kurabiye yapmam.buda nefis olmuş belli elleine kollarına sğlık.oy pembeli pembeli pembeeeeeeeliiiiii:)

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik canim tariflerin süper....

Sevgiler

Unknown dedi ki...

tahinli herseye bayirimm inan cok cnmmm cakti accaip lezzetli duruyor

ellerine saglık cnm

bu arada benim sayfa neden problemli aciliyor cok mreak ettim ne yapmam gerek sence.

sevgiler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Görüntü muhteşem. Sabah sabah çayın yanına güzel olurdu.
Sevgiyle kal.

KEYFESEYRAN dedi ki...

Günaydın canım Tahinli kurabiyeyi çok severim ilk yapışımda baya zorlanmıştım irmik gibi dağılan hamuru toplamak için ama sonra alıştım biraz hamur zahmetli ama yapmaya değer bir lezzet ellerine sağlık

Işıl dedi ki...

TABAGIN ÇOK HOŞ GÜNAYDIN

nurşen dedi ki...

Günaydın arkadaşım,ellerine sağlık.Tarifin yayında,teşekkür ederim.
Sevgiler

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Oyyy Oyy kurbişler karşımda aman aman yanıona çay da var mı ?
Ellerin dert görmesin huzurlu yarınlara sağlıkla girmen dileğiyle..
Sevgiler...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ayyyy ayyyya ayyyy nefis olmuş ellerine sağlık canım.Tarife bayıldım.

Sevgiler,
Evren

kalpkurabiye dedi ki...

BİTANEMM ELLERİNE SAĞLIKK NEFİS GÖRÜNÜYORLAR...

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık nefis kurabiyeler. Tahin işin içine girdiyse benim için muhteşemdir.

tugbatugba dedi ki...

tahinli kurabiyeye bayılırım heleki sıcak olursa off offf cuman hayılrı olsun canım..
canım istedi yahuu bizim kuzen de güzel yapar yakasına mı yapıssam ne :P

ELİF dedi ki...

ayyyi bunu da yapmak zorundayım, çok canım çekti zira:)))

Şehnaz dedi ki...

canım nefis olmuş...hep denemek istedim bu kurabiyeyi ama tahin bol kalorili olunca vaz geçiyordum...şimdi seninkinden başkasını denemem...elllerine sağlık canım....

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Selamınaleyküm,

Ellerine sağlık canım bu kurabiye çok lezzetli oluyor. Sevgiler, hayırlı cumalar...

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık biliyorum tahinli kurabiyeyi böyle yedikçe ağzında tahin tadı bırakıyor

Aysultan... dedi ki...

Canım eminim tadı da görüntüsü kadar güzeldir:)))
bende zeytinyağlısını yedim böylesini yemedim daha:P
Ellerine sağlık pembe şekerim...

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Herzaman ki gibi harikasın. Tahinli kurabiyeyi çok severim, ellerine sağlık, afiyet olsun. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

tahine bayılırım ellerine sağlık tatlım bir tane aldım kocaman öpüyo
rum...

Unknown dedi ki...

ben tahini çörekte çok seviyorum.kurabiye için hiç denemedim.ellerine saglık.

gül dedi ki...

nefis görünüyor ellerine saglık

pembecikolata dedi ki...

Tahinli kek ve kurabiyeee, bayılırım...Nefis olmuştur eminim , ellerine sağlık cnm:)

halime dedi ki...

ellerine sağlık canım.çayın yanına alayım bitane.sevgiler

bir demet feslegen dedi ki...

mmmm bayılırım kıyır kıyır.. mimledim seniii :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

tahinli kurabiye çok severim.daha önce defalarca yapmıştım.harika görünüyor eline sağlık cnm

PINAR dedi ki...

hımm..harika görünüyorlar,tahinli tadlara asla "hayır" diyemem,ellerine sağlık canım.

Armina dedi ki...

Bir dergiden tarifini alıp denemiştim, gerçekten nefis bir tadı var. Ellerine sağlık canım.

Narince dedi ki...

Tahinli çok tatlı oluyor kurabiyeler. Ellerine sağlık Aslıcığım.

Unknown dedi ki...

Canim yine güzel bir lezlet ellerine saglik tarifi not aldim sevgiler canim arkadasim

GÜLSÜM dedi ki...

BEN ÇOK SEVERİM TAHİNİ KEKE PASTAYA TATLIYA ÇOK YAKIŞIYOR... BİR DE KALORİSİNİ ÇIKARIP ATSALAR:))

Adsız dedi ki...

ellerine saglik canim, kurabiyelerin cok güzel görünüyor...

sizlere afiyet olsun...

iyi hafta sonular...

sevgilerimle aysel

elif dedi ki...

canım çok güzel görünüyorlar.tahinli herşeye bayılıyorum:)eline sağlık aslıcım.mutlu haftasonları..

Adsız dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar, hiç tahinli kurabiye yemedim bir denemek lazım. Saol canım tarif için, ellerine sağlık.

KOSEMINDERI dedi ki...

Harika gorunuyor. Bu kurabiyeyi daha once yemistim ama o zamanlar tarifini almak nasip olmadi. Senin sitende bulduguma cok sevindim. Ellerine saglik canim. Bir dilim de bana ayirmayi unutma:)

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.tahinli olan her şeyi severim,Kayseride hele çarşı fırınında yapılan tahinli pide şimdilerde varmı bilmiyorum odun fırınında misler gibi kokardı lezezti muhteşemdi..eminim senin yaptığında nefis olmuştur görüntüsü ye beni diyor..ellerine sağlık komşum..A.E.O

paşakızı mutfakta dedi ki...

Şeker ellerine sağlık:)Hımm bayıldım:)Bir tanecik aldım kaçtım:)

aysemmutfakta dedi ki...

ellerine sağlık tadına bayılırım bu kurabiyenin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails